194290
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-227-3064-5
Artykuły tej książki katalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie przy pracach.
Tekst częściowo angielski. Streszczenie angielskie lub polskie przy pracach.
Streszczenie: Publikacja poświęcona psychologii twórczości o zróżnicowanej tematyce, a w niej: refleksja teoretyczna o twórczości (m.in. emocje estetyczne, modele psychiki a podstawowe pytania z psychologii twórczości, twórczość egalitarna, psycholog jako twórca); osobowościowe aspekty twórczości (np.: samoocena a postawy twórcze młodzieży, orientacje społeczne a postawa twórcza, postawa twórcza a odbiór reklamy wizualnej, rodzinne środowisko wychowawcze a osobowość twórcza); twórczość a edukacja (wiedza potoczna nauczycieli na temat twórczości, nauczycielskie koncepcje twórczości, kreatywność nauczycieli i ich samopostrzeganie, formy muzycznej aktywności twórczej na zajęciach kształcenia słuchu, twórczy licealista); ekspresja-projekcja w odniesieniu do psychopatologii; twórczość i biznes.

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299477, 297604 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki katalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Publikacja poświęcona psychologii twórczości o zróżnicowanej tematyce, a w niej: refleksja teoretyczna o twórczości (m.in. emocje estetyczne, modele psychiki a podstawowe pytania z psychologii twórczości, twórczość egalitarna, psycholog jako twórca); osobowościowe aspekty twórczości (np.: samoocena a postawy twórcze młodzieży, orientacje społeczne a postawa twórcza, postawa twórcza a odbiór reklamy wizualnej, rodzinne środowisko wychowawcze a osobowość twórcza); twórczość a edukacja (wiedza potoczna nauczycieli na temat twórczości, nauczycielskie koncepcje twórczości, kreatywność nauczycieli i ich samopostrzeganie, formy muzycznej aktywności twórczej na zajęciach kształcenia słuchu, twórczy licealista); ekspresja-projekcja w odniesieniu do psychopatologii; twórczość i biznes.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo angielski. Streszczenie angielskie lub polskie przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej