190572
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Przedstawiono charakterystykę rozwoju osób dorosłych w kontekście ich nauczania i uczenia się. Zaprezentowano problematykę konceptualizacji pracy andragogów (m.in.: typologie, zadania i funkcje, kompetencje), zagadnienie kultur edukacji dorosłych i modele pracy edukacyjnej z dorosłymi (technologiczny, humanistyczny i krytyczny), które determinują stosowanie określonych zasad i metod kształcenia, przygotowanie do samokształcenia. Poruszono problemy: doskonalenia nauczycieli w pracy doradczej (np.: poradnictwo dyrektywne, liberalne i dialogowe; etapy procesu poradniczego, wypalenie zawodowe) i zespołowej (rozwój grupy, struktura grupy, warunki efektywności, konflikty), public relations w działaniach instytucji oświatowej, zagraniczne inspiracje dla edukacji ustawicznej w Polsce - głównie z Unii Europejskiej, Niemiec, Wielkiej Brytanii, ale także z Francji, Holandii, Finlandii i Japonii.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304805, 304804, 302617 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.013 DOR (CZYTELNIA) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Przedstawiono charakterystykę rozwoju osób dorosłych w kontekście ich nauczania i uczenia się. Zaprezentowano problematykę konceptualizacji pracy andragogów (m.in.: typologie, zadania i funkcje, kompetencje), zagadnienie kultur edukacji dorosłych i modele pracy edukacyjnej z dorosłymi (technologiczny, humanistyczny i krytyczny), które determinują stosowanie określonych zasad i metod kształcenia, przygotowanie do samokształcenia. Poruszono problemy: doskonalenia nauczycieli w pracy doradczej (np.: poradnictwo dyrektywne, liberalne i dialogowe; etapy procesu poradniczego, wypalenie zawodowe) i zespołowej (rozwój grupy, struktura grupy, warunki efektywności, konflikty), public relations w działaniach instytucji oświatowej, zagraniczne inspiracje dla edukacji ustawicznej w Polsce - głównie z Unii Europejskiej, Niemiec, Wielkiej Brytanii, ale także z Francji, Holandii, Finlandii i Japonii.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej