167602
No cover
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, nr 571)
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: Przedstawiono wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne edukacji dzieci niepełnosprawnych z pełnosprawnymi. Omówiono: antynomie edukacji integracyjnej, traktowanie osób niepełnosprawnych jako obywateli, potrzebę właściwego sposobu integracji, konieczność współpracy między nauczycielem prowadzącym i nauczycielem wspomagającym w klasie integracyjnej i uwarunkowania tej współpracy, kreatywność nauczyciela, doświadczenia integracji edukacyjnej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu, opinie uczniów niepełnosprawnych o szkole integracyjnej i o kolegach, warunki umożliwiające funkcjonowanie ucznia z wadą słuchu w szkole integracyjnej, komputer w edukacji dziecka niepełnosprawnego, funkcjonowanie społeczne dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w szkołach integracyjnych i specjalnych, diagnozę dziecka z ADHD i formy, w których uczą się te dzieci. Jeden artykuł dotyczy edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Słowacji.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-M-g-269 299902 PNS (1 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Summary, etc.
Przedstawiono wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne edukacji dzieci niepełnosprawnych z pełnosprawnymi. Omówiono: antynomie edukacji integracyjnej, traktowanie osób niepełnosprawnych jako obywateli, potrzebę właściwego sposobu integracji, konieczność współpracy między nauczycielem prowadzącym i nauczycielem wspomagającym w klasie integracyjnej i uwarunkowania tej współpracy, kreatywność nauczyciela, doświadczenia integracji edukacyjnej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu, opinie uczniów niepełnosprawnych o szkole integracyjnej i o kolegach, warunki umożliwiające funkcjonowanie ucznia z wadą słuchu w szkole integracyjnej, komputer w edukacji dziecka niepełnosprawnego, funkcjonowanie społeczne dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w szkołach integracyjnych i specjalnych, diagnozę dziecka z ADHD i formy, w których uczą się te dzieci. Jeden artykuł dotyczy edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Słowacji.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again