185097
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy artykułach.
Streszczenie artykułów w języku angielskim.
Streszczenie: Artykuły dotyczą: diagnozy logopedycznej dyzartrii w mózgowym porażeniu dziecięcym (ze "Skalą dyzartii"), kryteriów oceny jakości głosu i mowy przełykowej u osób po laryngektomii całkowitej (z propozycją klasyfikacji), terapii bezpośredniej i pośredniej w chorobie Alzheimera, chorób układu oddechowego jako przyczyny dyslalii u dzieci (na podstawie badań dzieci 6-letnich uczęszczających do przedszkoli w Katowicach i okolicznych miastach), funkcjonowania psychospołecznego rodziny dziecka z wadą słuchu (z wykorzystaniem badań z l. 2008-2010 przeprowadzonych w całej Polsce wśród dzieci z wadą słuchu i ich matek oraz wśród dzieci słyszących uczęszczających do przedszkoli na terenie Mazowsza oraz matek tych dzieci), rodziny jako systemu i przejawów siły rodziny, sposobów tworzenia konstrukcji słowotwórczych przez dzieci niesłyszące (na podstawie badań głuchych i słabosłyszących uczniów gimnazjów oraz słyszących uczniów klas 1 szkół podstawowych - jako grupie kontrolnej), podobieństw i różnic dyzartrii i jąkania.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304449, 304448 (2 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy artykułach.
Summary, etc.
Streszczenie: Artykuły dotyczą: diagnozy logopedycznej dyzartrii w mózgowym porażeniu dziecięcym (ze "Skalą dyzartii"), kryteriów oceny jakości głosu i mowy przełykowej u osób po laryngektomii całkowitej (z propozycją klasyfikacji), terapii bezpośredniej i pośredniej w chorobie Alzheimera, chorób układu oddechowego jako przyczyny dyslalii u dzieci (na podstawie badań dzieci 6-letnich uczęszczających do przedszkoli w Katowicach i okolicznych miastach), funkcjonowania psychospołecznego rodziny dziecka z wadą słuchu (z wykorzystaniem badań z l. 2008-2010 przeprowadzonych w całej Polsce wśród dzieci z wadą słuchu i ich matek oraz wśród dzieci słyszących uczęszczających do przedszkoli na terenie Mazowsza oraz matek tych dzieci), rodziny jako systemu i przejawów siły rodziny, sposobów tworzenia konstrukcji słowotwórczych przez dzieci niesłyszące (na podstawie badań głuchych i słabosłyszących uczniów gimnazjów oraz słyszących uczniów klas 1 szkół podstawowych - jako grupie kontrolnej), podobieństw i różnic dyzartrii i jąkania.
Language note
Streszczenie artykułów w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again