190572
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7271-756-6
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst w jęz.: pol., ang. oraz słowac.
Streszcz. w jęz.: ang., pol. oraz słowac.
Streszczenie: Omówiono kompetencje poznawcze ucznia i nauczyciela, rolę nauczyciela w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela, myślenie twórcze dzieci w wieku przedszkolnym; zanalizowano badania dotyczące rozwoju własnego nauczycieli w Czechach, Polsce i Słowacji. Kolejne części poświęcono zagadnieniom edukacji przyrodniczej, językowej, literackiej, matematycznej, techniczno-artystycznej oraz efektywności procesu uczenia się-nauczania i wychowania, roli nauczyciela w rozwijaniu działalności prospołecznej dzieci, wspieraniu w nauce dzieci w wieku przedszkolnym, diagnozowaniu dzieci (porównanie słowacko-polskie). Opisano wpływ dyrektora na rozwój działalności twórczej w edukacji przedszkolnej. Scharakteryzowano podręczniki w edukacji wczesnoszkolnej, telewizyjne programy edukacyjne na przykładzie "Jedynkowego przedszkola", rozwój funkcji poznawczych dzieci z upośledzeniem umysłowym, zastosowanie alternatywnej i wspomagającej komunikacji w edukacji dzieci z zaburzeniami porozumiewania się, rolę nauczyciela w profilaktyce zjawisk społeczno-patologicznych, wsparcie rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305642 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Omówiono kompetencje poznawcze ucznia i nauczyciela, rolę nauczyciela w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela, myślenie twórcze dzieci w wieku przedszkolnym; zanalizowano badania dotyczące rozwoju własnego nauczycieli w Czechach, Polsce i Słowacji. Kolejne części poświęcono zagadnieniom edukacji przyrodniczej, językowej, literackiej, matematycznej, techniczno-artystycznej oraz efektywności procesu uczenia się-nauczania i wychowania, roli nauczyciela w rozwijaniu działalności prospołecznej dzieci, wspieraniu w nauce dzieci w wieku przedszkolnym, diagnozowaniu dzieci (porównanie słowacko-polskie). Opisano wpływ dyrektora na rozwój działalności twórczej w edukacji przedszkolnej. Scharakteryzowano podręczniki w edukacji wczesnoszkolnej, telewizyjne programy edukacyjne na przykładzie "Jedynkowego przedszkola", rozwój funkcji poznawczych dzieci z upośledzeniem umysłowym, zastosowanie alternatywnej i wspomagającej komunikacji w edukacji dzieci z zaburzeniami porozumiewania się, rolę nauczyciela w profilaktyce zjawisk społeczno-patologicznych, wsparcie rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Uwaga dotycząca języka
Tekst w jęz.: pol., ang. oraz słowac.
Streszcz. w jęz.: ang., pol. oraz słowac.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej