182505
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 172)
Bibliogr. s. 301-320.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Zaprezentowano systemy edukacji w Niemczech, Holandii i Stanach Zjednoczonych, a także odniesienia do edukacji w Polsce. W stratyfikacyjnej roli edukacji pokazano równości i nierówności społeczne, takie jak pochodzenie, etniczność, płeć, klasa. W tożsamości współczesnej młodzieży opisano zależność między kulturą popularną i społeczeństwem a typami tożsamości młodzieży niemieckiej (pragmatyzm i samorealizacja), holenderskiej (kultura popularna) i amerykańskiej (reality show i kult celebryty).
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 305717 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 301-320.
Summary, etc.
Zaprezentowano systemy edukacji w Niemczech, Holandii i Stanach Zjednoczonych, a także odniesienia do edukacji w Polsce. W stratyfikacyjnej roli edukacji pokazano równości i nierówności społeczne, takie jak pochodzenie, etniczność, płeć, klasa. W tożsamości współczesnej młodzieży opisano zależność między kulturą popularną i społeczeństwem a typami tożsamości młodzieży niemieckiej (pragmatyzm i samorealizacja), holenderskiej (kultura popularna) i amerykańskiej (reality show i kult celebryty).
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again