190595
Brak okładki
Książka
W koszyku
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne po tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Tekst części w języku czeskim i słowackim. Streszczenia angielskie, polskie. Spis treści także angielski.
Streszczenie: Scharakteryzowano przygotowanie uczniów do uczenia się przez całe życie, myślenie projektujące jako czynnik wyzwalający kreatywność poznawczą ucznia, miejsce podręcznika w pracy domowej uczniów, sposoby zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Przedstawiono wyniki badań dotyczących gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia. Omówiono działania wspomagające rozwój dzieci w wieku przedszkolnym, rolę nauczyciela w rozwoju i ewaluacji jakości początkowej umiejętności czytania uczniów, rolę nauczyciela jako projektanta, realizatora i diagnostyka procesu edukacyjnego, uczenie się przez doświadczenie w wychowaniu przedszkolnym, edukację dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w warunkach nauczania początkowego. Zanalizowano opinie studentów dotyczące roli i zadań nauczycieli, wychowania międzykulturowego, rozwijania myślenia matematycznego.

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306071 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne po tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Scharakteryzowano przygotowanie uczniów do uczenia się przez całe życie, myślenie projektujące jako czynnik wyzwalający kreatywność poznawczą ucznia, miejsce podręcznika w pracy domowej uczniów, sposoby zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Przedstawiono wyniki badań dotyczących gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia. Omówiono działania wspomagające rozwój dzieci w wieku przedszkolnym, rolę nauczyciela w rozwoju i ewaluacji jakości początkowej umiejętności czytania uczniów, rolę nauczyciela jako projektanta, realizatora i diagnostyka procesu edukacyjnego, uczenie się przez doświadczenie w wychowaniu przedszkolnym, edukację dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w warunkach nauczania początkowego. Zanalizowano opinie studentów dotyczące roli i zadań nauczycieli, wychowania międzykulturowego, rozwijania myślenia matematycznego.
Uwaga dotycząca języka
Tekst części w języku czeskim i słowackim. Streszczenia angielskie, polskie. Spis treści także angielski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej