164017
No cover
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne po tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Tekst części w języku czeskim i słowackim. Streszczenia angielskie, polskie. Spis treści także angielski.
Streszczenie: Scharakteryzowano przygotowanie uczniów do uczenia się przez całe życie, myślenie projektujące jako czynnik wyzwalający kreatywność poznawczą ucznia, miejsce podręcznika w pracy domowej uczniów, sposoby zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Przedstawiono wyniki badań dotyczących gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia. Omówiono działania wspomagające rozwój dzieci w wieku przedszkolnym, rolę nauczyciela w rozwoju i ewaluacji jakości początkowej umiejętności czytania uczniów, rolę nauczyciela jako projektanta, realizatora i diagnostyka procesu edukacyjnego, uczenie się przez doświadczenie w wychowaniu przedszkolnym, edukację dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w warunkach nauczania początkowego. Zanalizowano opinie studentów dotyczące roli i zadań nauczycieli, wychowania międzykulturowego, rozwijania myślenia matematycznego.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-c-464/5 306071 (1 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne po tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Summary, etc.
Scharakteryzowano przygotowanie uczniów do uczenia się przez całe życie, myślenie projektujące jako czynnik wyzwalający kreatywność poznawczą ucznia, miejsce podręcznika w pracy domowej uczniów, sposoby zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Przedstawiono wyniki badań dotyczących gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia. Omówiono działania wspomagające rozwój dzieci w wieku przedszkolnym, rolę nauczyciela w rozwoju i ewaluacji jakości początkowej umiejętności czytania uczniów, rolę nauczyciela jako projektanta, realizatora i diagnostyka procesu edukacyjnego, uczenie się przez doświadczenie w wychowaniu przedszkolnym, edukację dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w warunkach nauczania początkowego. Zanalizowano opinie studentów dotyczące roli i zadań nauczycieli, wychowania międzykulturowego, rozwijania myślenia matematycznego.
Language note
Tekst części w języku czeskim i słowackim. Streszczenia angielskie, polskie. Spis treści także angielski.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again