162993
No cover
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Tekst części w języku czeskim. Streszczenia angielskie i polskie przy pracach. Spis treści także angielski.
Streszczenie: Omówiono zasady, szanse i trudności wspomagania rozwoju dzieci, zagrożenia rozwoju starszych przedszkolaków, rozwój umiejętności społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym, formy wsparcia rozwoju uczniów z trudnościami w uczeniu się, niedostosowanych społecznie, z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi, edukację neoliberalną i edukację z wyobraźnią, miejsce dziecka w reklamie i marketingu. Zanalizowano wyniki badań dotyczących metod pomocy dzieciom z trudnościami rozwojowymi. Scharakteryzowano bariery kreatywności młodszych uczniów, sztukę i twórczość dziecka w kontekście wychowania estetycznego, pedagogikę współbycia dzieci i dorosłych, rodziców jako odbiorców informacji o osiągnięciach szkolnych dzieci, językowy obraz współczesnej rodziny, potrzeby dziecka w językowym obrazie dziecka, rolę modeli i wzorców w procesie wychowania, wychowanie religijne w edukacji małego dziecka.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-c-464/4 306070 (1 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Summary, etc.
Omówiono zasady, szanse i trudności wspomagania rozwoju dzieci, zagrożenia rozwoju starszych przedszkolaków, rozwój umiejętności społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym, formy wsparcia rozwoju uczniów z trudnościami w uczeniu się, niedostosowanych społecznie, z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi, edukację neoliberalną i edukację z wyobraźnią, miejsce dziecka w reklamie i marketingu. Zanalizowano wyniki badań dotyczących metod pomocy dzieciom z trudnościami rozwojowymi. Scharakteryzowano bariery kreatywności młodszych uczniów, sztukę i twórczość dziecka w kontekście wychowania estetycznego, pedagogikę współbycia dzieci i dorosłych, rodziców jako odbiorców informacji o osiągnięciach szkolnych dzieci, językowy obraz współczesnej rodziny, potrzeby dziecka w językowym obrazie dziecka, rolę modeli i wzorców w procesie wychowania, wychowanie religijne w edukacji małego dziecka.
Language note
Tekst części w języku czeskim. Streszczenia angielskie i polskie przy pracach. Spis treści także angielski.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again