187693
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostepne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie angielskie przy pracach.
Streszczenie: Omówiono zagadnienia kompetencji językowej dzieci z autyzmem, zespołem Downa, FAS, syndromem apalicznym, zespołem Möbiusa. Zawarto dylematy dotyczące diagnozy opisanych powyżej zaburzeń. Podjęto temat zaburzeń językowych w świetle relacji interpersonalnych. Zwrócono uwagę na komunikację w grupach i klasach integracyjnych oraz sytuację szkolną uczniów z zaburzeniami mowy. Zaprezentowano wybrane zagadnienia dotyczące rozwoju komunikacji i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy oraz dziecięcym porażeniem mózgowym. Scharakteryzowano sposoby wykorzystania komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) przez muzykoterapię, sztukę, edukacyjne zasoby internetu.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.92 DZI (1 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostepne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach.
Summary, etc.
Streszczenie: Omówiono zagadnienia kompetencji językowej dzieci z autyzmem, zespołem Downa, FAS, syndromem apalicznym, zespołem Möbiusa. Zawarto dylematy dotyczące diagnozy opisanych powyżej zaburzeń. Podjęto temat zaburzeń językowych w świetle relacji interpersonalnych. Zwrócono uwagę na komunikację w grupach i klasach integracyjnych oraz sytuację szkolną uczniów z zaburzeniami mowy. Zaprezentowano wybrane zagadnienia dotyczące rozwoju komunikacji i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy oraz dziecięcym porażeniem mózgowym. Scharakteryzowano sposoby wykorzystania komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) przez muzykoterapię, sztukę, edukacyjne zasoby internetu.
Language note
Streszczenie angielskie przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again