167764
Book
In basket
Wybrane artykuły z tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostepne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Tekst częściowo angielski.
Streszczenie: Artykuły dot. zarówno zagadnień ogólnych edukacji medialnej, jak i nauczania z wykorzystaniem konkretnych rozwiązań technologicznych. Omówiono m. in.: źródła wiedzy wykorzystywane przez studentów z pokolenia C, obecność telewizji w codzienności dziecka przedszkolnego (na podstawie badań rodziców i dzieci z woj. podkarpackiego), bezpieczeństwo danych gromadzonych w placówkach edukacyjnych za pomocą technologii informatycznych, odszkolnianie edukacji, wykorzystywane nowoczesnych mediów przez osoby niepełnosprawne w wieku 16-30 lat, inteligencję emocjonalną internautów, e-podręczniki, wspomagane mediami kształtowanie świata wartości dziecka (na podstawie badań w 2012 r. wśród ekspertów wychowania przedszkolnego w katowickich przedszkolach), właściwy sposób korzystania z mediów cyfrowych wg Benedykta XVI, zagrożenie adolescentów nadmierną immersją i fascynacją mediami, zawartość czasopism młodzieżowych, interfejs mózg-komputer, wizerunek kobiety w reklamie. Cztery teksty w jęz. angielskim.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-e-263 307861 (1 egz.)
Notes:
General note
Wybrane artykuły z tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostepne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Summary, etc.
Artykuły dot. zarówno zagadnień ogólnych edukacji medialnej, jak i nauczania z wykorzystaniem konkretnych rozwiązań technologicznych. Omówiono m. in.: źródła wiedzy wykorzystywane przez studentów z pokolenia C, obecność telewizji w codzienności dziecka przedszkolnego (na podstawie badań rodziców i dzieci z woj. podkarpackiego), bezpieczeństwo danych gromadzonych w placówkach edukacyjnych za pomocą technologii informatycznych, odszkolnianie edukacji, wykorzystywane nowoczesnych mediów przez osoby niepełnosprawne w wieku 16-30 lat, inteligencję emocjonalną internautów, e-podręczniki, wspomagane mediami kształtowanie świata wartości dziecka (na podstawie badań w 2012 r. wśród ekspertów wychowania przedszkolnego w katowickich przedszkolach), właściwy sposób korzystania z mediów cyfrowych wg Benedykta XVI, zagrożenie adolescentów nadmierną immersją i fascynacją mediami, zawartość czasopism młodzieżowych, interfejs mózg-komputer, wizerunek kobiety w reklamie. Cztery teksty w jęz. angielskim.
Language note
Tekst częściowo angielski.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again