180118
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce: Edukacja w dialogu i perspektywie. Tekst częśc. ukr. Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Streszczenie: Teksty zawarte w pracy dotyczą niepowodzeń edukacyjnych i wymiarów edukacji. Przedstawiono m. in.: gimnazjum jako niezbyt sprzyjające środowisko wychowawcze (badano uczniów, nauczycieli i rodziców), nierówności edukacyjne jako źródło niepowodzeń szkolnych na świecie i w Polsce, problem analfabetyzmu, sytuację dzieci w Rwandzie, motywowanie do nauki uczniów sprawiających trudności wychowawcze, trudności w czytaniu i pisaniu wśród uczniów 6- i 7-letnich (badania w Katowicach), procesu nauczania matematyki, neurodydaktyczny proces nauczania-uczenia się, zadania nauczyciela w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, funkcje rozmowy w procesie kształcenia, partnerstwo szkoły i środowiska, miejsce szkoły w społeczeństwie, mediacje, kompetencje emocjonalne nauczyciela, edukację medialną, założenia tworzenia gier komputerowych przez uczniów, cyberprzemoc. Dwa artykuły w jęz. ukraińskim.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 310706 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej i okładce: Edukacja w dialogu i perspektywie. Tekst częśc. ukr. Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Summary, etc.
Teksty zawarte w pracy dotyczą niepowodzeń edukacyjnych i wymiarów edukacji. Przedstawiono m. in.: gimnazjum jako niezbyt sprzyjające środowisko wychowawcze (badano uczniów, nauczycieli i rodziców), nierówności edukacyjne jako źródło niepowodzeń szkolnych na świecie i w Polsce, problem analfabetyzmu, sytuację dzieci w Rwandzie, motywowanie do nauki uczniów sprawiających trudności wychowawcze, trudności w czytaniu i pisaniu wśród uczniów 6- i 7-letnich (badania w Katowicach), procesu nauczania matematyki, neurodydaktyczny proces nauczania-uczenia się, zadania nauczyciela w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, funkcje rozmowy w procesie kształcenia, partnerstwo szkoły i środowiska, miejsce szkoły w społeczeństwie, mediacje, kompetencje emocjonalne nauczyciela, edukację medialną, założenia tworzenia gier komputerowych przez uczniów, cyberprzemoc. Dwa artykuły w jęz. ukraińskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again