192718
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7850-657-7 ("Impuls", t. 9) ; 978-83-7587-468-6 (całość)
Artykuły tej ksiązki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostepne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Tekst częściowo czeski, słowacki. Streszczenia angielskie, polskie przy pracach. Spis treści także angielski.
Streszczenie: Tom poświęcony postrzeganiu współczesnej szkoły, jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata. Podjęto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania: refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany w aktywności dziecka i nauczyciela. Omówiono: diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej dzieci sześcio- i siedmioletnich; edukację włączającą w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku; kształcenie dzieci utalentowanych w Polsce i za granicą (na przykładzie szkół kanadyjskich); koncepcję i model uzdolnień matematycznych opracowaną przez E. Gruszczyk Kolczyńską; znaczenie zadań problemowych we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej; aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona; terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym; kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji; przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych.

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311245 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej ksiązki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostepne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Tom poświęcony postrzeganiu współczesnej szkoły, jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata. Podjęto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania: refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany w aktywności dziecka i nauczyciela. Omówiono: diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej dzieci sześcio- i siedmioletnich; edukację włączającą w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku; kształcenie dzieci utalentowanych w Polsce i za granicą (na przykładzie szkół kanadyjskich); koncepcję i model uzdolnień matematycznych opracowaną przez E. Gruszczyk Kolczyńską; znaczenie zadań problemowych we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej; aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona; terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym; kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji; przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo czeski, słowacki. Streszczenia angielskie, polskie przy pracach. Spis treści także angielski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej