172820
Book
In basket
(Edukacja Nauczycielska Polonisty)
Materiały z obrad I Kongresu Dydaktyki Polonistycznej, UJ, 2013.
Bibliografia przy niektórych referatach.
Streszczenie: W tomie: socjologiczne ujęcie uniwersyteckiego kształcenia humanistycznego, współpraca uniwersytetu ze szkołą, przemiana zawodu nauczyciela akademickiego i jego wypalenie zawodowe, wizerunek współczesnej studentki polonistyki, pisanie prac magisterskich, studiowanie polonistyki wg indywidualnego programu i planu nauczania, twórcze pisanie na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, kanon lektur na studiach polonistycznych. Na temat języka polskiego w szkole: antyhumanizm, edukacja ucznia dysfunkcyjnego, olimpiady z literatury i języka polskiego, treści aksjologiczne w programach nauczania języka polskiego w gimnazjum, literatura współczesna w szkole. Dodatkowo: polonista jako animator kultury, kształtowanie kompetencji kulturowych uczniów i studentów.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 311255 (1 egz.)
Notes:
General note
Materiały z obrad I Kongresu Dydaktyki Polonistycznej, UJ, 2013.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy niektórych referatach.
Summary, etc.
W tomie: socjologiczne ujęcie uniwersyteckiego kształcenia humanistycznego, współpraca uniwersytetu ze szkołą, przemiana zawodu nauczyciela akademickiego i jego wypalenie zawodowe, wizerunek współczesnej studentki polonistyki, pisanie prac magisterskich, studiowanie polonistyki wg indywidualnego programu i planu nauczania, twórcze pisanie na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, kanon lektur na studiach polonistycznych. Na temat języka polskiego w szkole: antyhumanizm, edukacja ucznia dysfunkcyjnego, olimpiady z literatury i języka polskiego, treści aksjologiczne w programach nauczania języka polskiego w gimnazjum, literatura współczesna w szkole. Dodatkowo: polonista jako animator kultury, kształtowanie kompetencji kulturowych uczniów i studentów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again