190572
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7850-844-1
Bibliografia na stronach 271-284.
Podręcznik akademicki.
Zakres i zawartość: Przedmiot i zadania dydaktyki szkolnej (kształcenie, uczenie się szkolne, nauczanie szkolne, integracja nauczania), metody i techniki badań dydaktycznych, cele nauczania, programy i treści nauczania, proces nauczania - uczenia się, zasady nauczania - uczenia się, metody nauczania i uczenia się szkolnego (metody podające, problemowe, eksponujące, praktyczne, utrwalania materiału), metody uczenia się (metody recepcyjne, heurystyczne, ekspresyjne, ćwiczebne), formy organizacyjne nauczania (lekcja podająca, problemowa, ćwiczeniowa, eksponująca, organizacja domowej nauki uczniów, organizacja zajęć pozalekcyjnych, wycieczki szkolne, formy organizacyjne uczenia się), środki dydaktyczne w procesie nauczania - uczenia się (środki słowne, środki wzrokowe, techniczne środki wzrokowe, środki wzrokowo-słuchowe (audiowizualne), komuter i Internet w nauczaniu - uczeniu się, wykorzystanie środków dydaktycznych), planowanie pracy dydaktycznej, sprawdzenie i ocenienie osiągnięć szkolnych uczniów, praca z uczniem zdolnym i opóźnionym w nauce szkolnej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 312364 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.3 BER (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 271-284.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Przedmiot i zadania dydaktyki szkolnej (kształcenie, uczenie się szkolne, nauczanie szkolne, integracja nauczania), metody i techniki badań dydaktycznych, cele nauczania, programy i treści nauczania, proces nauczania - uczenia się, zasady nauczania - uczenia się, metody nauczania i uczenia się szkolnego (metody podające, problemowe, eksponujące, praktyczne, utrwalania materiału), metody uczenia się (metody recepcyjne, heurystyczne, ekspresyjne, ćwiczebne), formy organizacyjne nauczania (lekcja podająca, problemowa, ćwiczeniowa, eksponująca, organizacja domowej nauki uczniów, organizacja zajęć pozalekcyjnych, wycieczki szkolne, formy organizacyjne uczenia się), środki dydaktyczne w procesie nauczania - uczenia się (środki słowne, środki wzrokowe, techniczne środki wzrokowe, środki wzrokowo-słuchowe (audiowizualne), komuter i Internet w nauczaniu - uczeniu się, wykorzystanie środków dydaktycznych), planowanie pracy dydaktycznej, sprawdzenie i ocenienie osiągnięć szkolnych uczniów, praca z uczniem zdolnym i opóźnionym w nauce szkolnej.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej