172878
Book
In basket
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
ISBN: 978-83-7561-805-1
Rozdziały tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne są pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Dla studentów, specjalistów, ekspertów, menedżerów.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 318906 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Notes:
General note
Rozdziały tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne są pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach.
Target audience note
Dla studentów, specjalistów, ekspertów, menedżerów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again