Forma i typ
Publikacje naukowe
(77)
Artykuły
(57)
Książki
(39)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Autor
Urbaniak Violetta
(4)
Kalinowska Elżbieta
(3)
Czepelak Zbigniew
(2)
Jaszczołt Krzysztof
(2)
Kędra Marzena (nauczycielka)
(2)
Oblacińska Anna
(2)
Rettinger Renata (1967- )
(2)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(2)
Więsław Szymon
(2)
Woronowicz Danuta (1962- )
(2)
Woynarowska Barbara (1940- )
(2)
Abramowska Barbara Ewa
(1)
Adamczewski Jakub A
(1)
Aksman Joanna
(1)
Augustyniak Arleta
(1)
Babicka-Wirkus Anna
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Banasiak Małgorzata
(1)
Barszczewski Janusz
(1)
Bartłomiej Rosiak
(1)
Bała Małgorzata
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bernasiewicz Maciej
(1)
Bełza-Gajdzica Magdalena
(1)
Bidziński Karol
(1)
Bieleninik Łucja
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Borzęcka Anna (pedagog)
(1)
Butyńska Ewa
(1)
Camps Bansell Jaume
(1)
Cebula Grzegorz
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Cieciuch Jan (1974- )
(1)
Cybis Natalia
(1)
Cyboran Beata
(1)
Deskur Maria
(1)
Drop Ewa
(1)
Duracz-Walczak Anna
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Faber Anna (psychologia)
(1)
Forma Paulina
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Grabowska Anna (pedagog)
(1)
Gradowska Jolanta
(1)
Griese Christiane (1960- )
(1)
Grzesiak Krystyna (pedagog)
(1)
Görtler Michael
(1)
Gębicka-Zdanewicz Małgorzata
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hejnicka-Bezwińska Teresa (1941- )
(1)
Janowicz Anna
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jeżowska-Siwek Anna
(1)
Jeżowski Antoni (1950- )
(1)
Jeżowski Mateusz
(1)
Jońca Dominika
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kapcia Alicja
(1)
Kapralska Łucja
(1)
Kałdon Barbara Małgorzata
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Kluzowicz Julia
(1)
Kocurek Anna (radiolog)
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Koprowicz Anna (psycholog)
(1)
Korybski Tomasz
(1)
Kowalska Monika (pedagog)
(1)
Krakowiak Piotr (1965- )
(1)
Krawczyk-Blicharska Małgorzata
(1)
Kuczyńska Joanna
(1)
Kuźniak Brygida (1966- )
(1)
Kwiatkowski Stefan T
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
Laurman-Jarząbek Edyta
(1)
Litwora Krystyna
(1)
Malinowska Joanna (1962- )
(1)
Martyka Anna
(1)
Matejek Józefa
(1)
Mazur Eliza
(1)
Mirecka Jadwiga
(1)
Nicewicz Katarzyna
(1)
Niewiński Jakub
(1)
Noszczyk-Bernasiewicz Monika
(1)
Nowakowski Michał (medycyna)
(1)
Olszak Elżbieta
(1)
Pachocki Michał
(1)
Parijkova Lubomira
(1)
Pawlak Bożena
(1)
Petruk Irina Rostislavìvna (1971- )
(1)
Pieniążek Agnieszka (politolog)
(1)
Podgórniak-Krzykacz Aldona
(1)
Przygoda Anna (pedagog)
(1)
Rachwał Tomasz (1974- )
(1)
Radanowicz Ewa
(1)
Raszka Renata
(1)
Rowiński Tomasz (psycholog)
(1)
Rubas Krzysztof
(1)
Rybińska Agnieszka (edukacja)
(1)
Rzepecka-Roszak Elżbieta
(1)
Serafin Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(43)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(99)
Język
polski
(93)
angielski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(11)
Dyrektorzy szkół
(5)
Rodzice
(5)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Asystenci rodzin
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dobre praktyki
(94)
Kształcenie
(11)
Nauczyciele
(11)
Szkolnictwo
(10)
Migracje
(7)
Uczniowie
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Innowacje pedagogiczne
(5)
Kompetencje zawodowe
(5)
Metody nauczania
(5)
Młodzież
(5)
Współdziałanie
(5)
Wychowanie obywatelskie
(5)
Zapobieganie
(5)
Zarządzanie
(5)
Dzieci
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Integracja społeczna
(4)
Kompetencje kluczowe
(4)
Kształcenie ustawiczne
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Organizacja pracy
(4)
Popularyzacja wiedzy
(4)
Prawo oświatowe
(4)
Profilaktyka społeczna
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przemoc w rodzinie
(4)
Rodzice
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
Doskonalenie zawodowe
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Kompetencje dydaktyczne
(3)
Kształcenie nauczycieli
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Polityka oświatowa
(3)
Polityka społeczna
(3)
System wartości
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Aktywizacja społeczna
(2)
Archiwistyka
(2)
Badania kliniczne
(2)
Bezdomność
(2)
Czytanie globalne
(2)
Czytelnictwo dzieci
(2)
Dobra Praktyka Kliniczna
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Dziedzictwo kulturowe
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Ekoturystyka
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Kreatywność
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Muzykoterapia
(2)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Nauczanie
(2)
Niedowidzący
(2)
Niewidomi
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Partycypacja społeczna
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Podmiotowość
(2)
Prawo o szkolnictwie wyższym
(2)
Programy edukacyjne UE
(2)
Promocja czytelnictwa
(2)
Publiczna Szkoła Podstawowa Cogito (Poznań)
(2)
Rehabilitacja medyczna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sfera publiczna
(2)
Studenci
(2)
Studenci z niepełnosprawnością
(2)
Techniki Freineta
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Uczniowie szkół podstawowych
(2)
Wielokulturowość
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zdrowe odżywianie
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(1)
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków)
(1)
Akademia WSB (Dąbrowa Górnicza)
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Archiwa państwowe
(1)
Atmosfera wychowawcza
(1)
Autorytet
(1)
Barber, Samuel (1910-1981)
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Temat: dzieło
Adagia
(1)
Szkoły demokratyczne w Polsce
(1)
Temat: czas
2001-
(78)
1901-2000
(14)
1989-2000
(5)
1801-1900
(4)
1701-1800
(2)
1945-1989
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Temat: miejsce
Polska
(49)
Kraków (woj. małopolskie)
(5)
Finlandia
(3)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Norwegia
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Świat
(2)
Austria
(1)
Belgia
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Bułgaria
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Kamionek Wielki (woj. warmińsko-mazurskie, pow. elbląski, gm. Tolkmicko)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Legnica (woj. dolnośląskie)
(1)
Podzamcze (woj. świętokrzyskie, pow. kielecki, gm. Chęciny)
(1)
Polska (część środkowa)
(1)
Powiat białogardzki (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Radowo Małe (woj. zachodniopomorskie, pow. łobeski, gm. Radowo Małe)
(1)
Rumunia
(1)
Sofia (Bułgaria ; okolice)
(1)
Szwecja
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Żylina (Słowacja)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(49)
Artykuł problemowy
(46)
Praca zbiorowa
(19)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(7)
Case study (studium przypadku)
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Raport z badań
(2)
Biografia
(1)
Broszura
(1)
Program wychowawczo-profilaktyczny
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(75)
Socjologia i społeczeństwo
(24)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Medycyna i zdrowie
(9)
Historia
(8)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Nauka i badania
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
99 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2023
Materiały z VI Ogólnopolskiej Konferencji Archiwistów i Historyków "Educare necesse est...", 21-22 września 2022 r., Warszawa.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Streszczenia w języku angielskim przy referatach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 329059
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.12 EDU (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 MÓJ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2022
Materiały z konferencji naukowej online, październik 2020 r.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy referetach.
Streszczenia w języku angielskim przy referatach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 328870
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
[Szkoły demokratyczne w Polsce - recenzja] / Bogusław Śliwerski (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie). W: Przegląd Historyczno-Oświatowy : kwartalnik poświęcony badaniom dziejów oświaty i wychowania w Polsce. R. 65, nr 3/4 (2022), s. 150-154. - 2022.
Tytuł nadany przez katalogującego.
Bibliografia na stronie 154.
Zawiera recenzję książki: Szkoły demokratyczne w Polsce : praktykowanie alternatywnej edukacji / Katarzyna Gawlicz. - Wrocław, 2020.
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
Artykuł z czasopisma "Życie Szkoły".
Bibliografia na stronie 9.
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2021
Cogito : szkoła z własnym obliczem / Marzena Kędra. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2021. - 289 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Drogowskazy (w) Edukacji)
Bibliografia, netografia na stronach 283-289.
Streszczenie: Od Autorki: Niniejsza książka ma stanowić głos w dyskusji na temat polskiej szkoły na tle mojego własnego biograficznego doświadczenia, moich doświadczeń jako pedagoga i nauczyciela, jako dyrektorki szkoły, ale także jako twórcy rozwiązań w zakresie edukacji szkolnej. Jest to książka, w której wyrażam optymistyczne przekonanie, iż niezależnie od wszelkich uwarunkowań strukturalnych (a niekiedy ideologicznych) można zmieniać szkołę, a dzięki temu – zmieniać społeczeństwo. Szkoła może być źródłem postępu. Przy czym oczywiście zmiana szkoły nie powinna być nigdy celem samym w sobie. […] W niniejszej książce chciałabym pokazać pedagogikę Freineta z własnej perspektywy biograficznej, a szkołę Cogito jako studium przypadku urzeczywistnienia jej założeń . Spotkanie z Freinetem, chociaż metaforyczne, a jednak bardzo osobiste, stanowiło przełomowe wydarzenie w moim życiu, zarówno jako pedagoga i nauczyciela, jak i jako człowieka. Freinet został moim pedagogicznym autorytetem, a jego koncepcja stanowiła źródło nieprawdopodobnej inspiracji i rozszerzania horyzontów myślenia o dziecku, szkole i nauczaniu / uczeniu się. Z perspektywy dekad mogę jednak stwierdzić, że myśl Freineta była we mnie, w moim pedagogicznym sercu i pedagogicznym umyśle, zanim przeczytałam jego książki i spotkałam się z przedstawicielkami polskiego ruchu freinetowskiego. Mogę powiedzieć, że byłam emocjonalnie i intelektualnie gotowa na spotkanie z Freinetem. I francuski pedagog stał się dla mnie znaczącą osobą w życiu, a jego idee weszły na stałe do mojej tożsamości. W książce pokazuję, w jaki sposób moja fascynacja pedagogiką Celestyna Freineta stała się źródłem adaptacji tej koncepcji pedagogicznej na grunt praktyki szkolnej. Przedstawiam w niej założenia koncepcji Freineta, ale najważniejsze jest dla mnie ukazanie form i sposobów jej urzeczywistniania. Koncepcja Freineta posiada bowiem – jestem o tym przekonana – potencjał i żywotność ponadczasową, a jednym z moich celów zawodowych stało się wykazanie tego w praktyce. Czytelnicy znajdą także w niniejszej książce nauczycielskie opisy działań poparte krytyczną, niekiedy osobistą w swoim wyrazie refleksją; znajdą wypowiedzi rodziców i uczniów. Pragnę przy tym zwrócić uwagę na sposób przedstawiania szkolnej freinetowskiej rzeczywistości, który daje możliwość Czytelnikowi samodzielnej interpretacji tej innej – w pewnym sensie nowej – kultury pedagogicznej, która cechuje szkołę Cogito. Mam przy tym nadzieję, że rodzice, których dzieci uczęszczają do Cogito, dostrzegą po przeczytaniu książki w swoich dzieciach kulturę Cogito, a nauczyciele – siebie samych. Chcę przy tym dodać, że propozycje przedstawione w tej książce i praktyki szkolne, które są z nimi związane, wpisują się nie tylko w ideę „innej szkoły”, ale przede wszystkim stanowią wyraz mojego pragnienia stworzenia lepszej edukacji. Stanowią przy tym jednak także pewną szeroko rozumianą alternatywę edukacyjną. Aleksander Nalaskowski ujmuje to następująco: Alternatywność edukacyjna może być postrzegana jako pewien rodzaj „konstruktywnej krytyki”. Jest bowiem ekspresją niezgody na określony typ działań edukacyjnych z jednoczesną propozycją stosowania […] innych rozwiązań. Można tu także przytoczyć, za Czesławem Kupisiewiczem, klasyczną definicję alternatywnej szkoły, którą sformułował niemiecki pedagog G. Brinkman. Jest to szkoła, która „»odkrywa« wychowanka”, który staje się centrum wychowania i kształcenia; odrzuca ideę edukacji zorientowanej wyłącznie na „nauczanie”, przesuwając punkt ciężkości w kierunku kształtowania charakteru i przekazywania wartości; przyjmuje całościowe postrzeganie „osobowości każdego ucznia”, przy zachowaniu równowagi między „rozwojem umysłowym, jak fizycznym, emocjonalnym i wolicjonalnym”. Moja książka skierowana jest do wszystkich tych, którzy poszukują niekoniecznie zupełnie nowych, ale rozsądnych i posiadających ogromny potencjał – a przy tym przesyconych orientacją na rozwój człowieka – humanistycznych ze swojej istoty rozwiązań dla edukacji szkolnej. To książka o konieczności podejmowania wysiłków na rzecz kreowania nowej kultury pedagogicznej w szkole, pewnie w znacznej mierze alternatywnej wobec kultury tradycyjnej. Kultury, która stanowiłaby przy tym płaszczyznę zarówno urzeczywistnienia ciekawych, a przy tym prorozwojowych pomysłów edukacyjnych, jak i pasji uczenia. Propagując w książce z pełnym przekonaniem pedagogikę Freineta, nie twierdzę, że jest to jedyna koncepcja, która może stać się źródłem edukacyjnej zmiany oraz unowocześnienia pracy i praktyki szkolnej. Istnieje wiele propozycji i metod, które mogą spełnić ten cel, ale wśród pedagogów-nowatorów Freinet jest mi najbliższy, gdyż wieloletnie już stosowanie proponowanych przez niego zasad i metod kształcenia oraz wychowania pozwoliło mi przekonać się o ich wartości i skuteczności, w szczególności w odniesieniu do tego najbliższego mi ideału, jakim jest wszechstronny rozwój dziecka. Byłoby dla mnie niezwykle satysfakcjonujące, gdyby po lekturze książki Czytelnik mógł wzbogacić swoje myślenie o edukacji, szczególnie w kontekście odpowiedzi na następujące pytania: 1. Czy jest możliwa taka szkoła, w której znajdują się twórczy nauczyciele, pewnego typu przewodnicy, koncentrujący się na potrzebach i rozwoju dziecka, a nie tylko na formalnej realizacji podstawy programowej? 2. Czy dziecko, które przebywa w szkole, może być radosne i szczęśliwe, a nie zalęknione i sfrustrowane? 3. Czy szkoła może być miejscem twórczego życiowego dorastania młodego człowieka, kształtowania jego woli i kompetencji w zakresie eksperymentowania, doświadczania, badania i „wydłużania swoich korzeni”? 4. Czy szkoła może rozbudzać ciekawość świata i zapał, a jednocześnie kształtować poczucie odpowiedzialności, kreatywność i permanentny zapał do stawiania pytań? [ze strony wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.4 KĘD (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2021
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 36-39.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 WNU (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2021
Materiały z V Ogólnopolskiej Konferencji Archiwistów i Historyków.
Rozdziały tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie przy referatach.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016:94 EDU (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 ZAO (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2021
(Biblioteka Nauczyciela)
Rok wydania na podstawie daty wpływu egzemplarza obowiązkowego.
Bibliografia na stronach 186-201.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.015:316 CAM (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 324960, 159.94 EMO (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 TOŁ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2021
Kształcenie specjalne w systemie oświaty / Teresa Serafin. - 3. wydanie. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 378, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Dobre Praktyki w Oświacie)
Stan prawny na 1 lipca 2021 r.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 361-376
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 376 SER (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2021
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 232-240.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.12 NAU (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej