Forma i typ
Publikacje naukowe
(117)
Książki
(111)
Artykuły
(83)
Publikacje fachowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(82)
tylko na miejscu
(43)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(90)
Czytelnia
(43)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(3)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(3)
Nartowska Hanna (1923-2009)
(3)
Węsierska Katarzyna
(3)
Baum Alicja
(2)
Borkowska Aneta (psycholog)
(2)
Chojak Małgorzata
(2)
Gieysztor Ewa (fizjoterapeuta)
(2)
Goddard Sally (1957- )
(2)
Grzybowska Ewa
(2)
Jaroszyński Tadeusz (1880-1933)
(2)
John-Borys Maria
(2)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(2)
Kruszewska Aleksandra
(2)
Kwaśny Wojciech
(2)
Librachowa Maria (1878-1955)
(2)
Macińska Magdalena
(2)
Markiewicz Katarzyna (psycholog)
(2)
Mussen Paul Henry
(2)
Myszkowski Leon (1919-2010)
(2)
Osika Regina
(2)
Polewczyk Irena Mirosława
(2)
Sadowska Ludwika (1940- )
(2)
Stenderski Włodzimierz
(2)
Sękowski Andrzej Edward
(2)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(2)
Wiejak Katarzyna
(2)
Wrzeszcz Marlena
(2)
Zwiernik Jolanta
(2)
Zwolińska Ewa A
(2)
Łuczyński Andrzej
(2)
Łukasiewicz-Wieleba Joanna
(2)
Andrzejewska Jolanta
(1)
Appelt Karolina (1976- )
(1)
Bartnikowska Urszula
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bidzan Mariola
(1)
Bieńkowska-Robak Katarzyna
(1)
Boffino Catarina Costa
(1)
Bokus Barbara (1953- )
(1)
Bonna Beata
(1)
Borowska Barbara (filolog)
(1)
Borucka-Kotwica Anna
(1)
Brudniak-Drąg Anna
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Buchholz Aleksandra
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Chartman Ołena
(1)
Chermet-Carroy Sylvie
(1)
Chmura-Rutkowska Iwona
(1)
Choińska Anna Maria
(1)
Choynowski Mieczysław (1909-2001)
(1)
Chwałek Anna
(1)
Cieśla Elżbieta
(1)
Cudak Henryk (1940- )
(1)
Czaja-Chudyba Iwona
(1)
Czaplewska Ewa
(1)
Czyż Katarzyna
(1)
Dejonckere Philippe H
(1)
Deptuła Maria (pedagog)
(1)
Domaniewska Teresa
(1)
Dołęga Zofia
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dunaj Jolanta
(1)
Dysarz Zofia
(1)
Filipiak Ewa (pedagog)
(1)
Friedman Jason
(1)
Giercarz-Borkowska Magdalena
(1)
Glanowska Monika
(1)
Gołuńska Katarzyna
(1)
Gromisz Wilhelm
(1)
Grygiel Anna
(1)
Grzegorzewska Iwona (psycholog)
(1)
Grzywak-Kaczyńska Maria (1886-1979)
(1)
Gulińska-Grzeluszka Diana (1978- )
(1)
Guttmejer Ewa
(1)
Górecka-Mostowicz Barbara
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Haslbeck Friederike (1973- )
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hołowaty Weronika
(1)
Humeniuk Ewa
(1)
Hupp Stephen
(1)
Hyjek Izabela
(1)
Jakoniuk-Diallo Anna
(1)
Jakowicki Zdzisław
(1)
Jakubiec Sylwia
(1)
Jankowska Adriana
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jewell Jeremy
(1)
Jędrzejowska Ewa (1985- )
(1)
Kabzińska Łucja
(1)
Kaczan Radosław
(1)
Kaczmarek Bożydar Leon Jan (1946- )
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kalbarczyk Anna (1958- )
(1)
Kalicińska Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(100)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(13)
1970 - 1979
(10)
1960 - 1969
(1)
1930 - 1939
(2)
1920 - 1929
(3)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(126)
1901-2000
(20)
1989-2000
(10)
1945-1989
(8)
1918-1939
(3)
Kraj wydania
Polska
(193)
Ukraina
(1)
Język
polski
(104)
angielski
(1)
słowacki
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(7)
Rodzice
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Pedagodzy
(5)
Terapeuci pedagogiczni
(5)
Lekarze
(3)
Logopedzi
(2)
Psycholodzy
(2)
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Muzykoterapeuci
(1)
Pediatrzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(154)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(42)
Dziecko
(35)
Wychowanie w rodzinie
(31)
Dzieci
(29)
Dojrzałość szkolna
(19)
Nauczanie początkowe
(14)
Psychologia dziecka
(14)
Wychowanie przedszkolne
(14)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(12)
Rodzice
(11)
Język dziecka
(10)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(10)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(9)
Socjalizacja
(9)
Dziecko autystyczne
(8)
Testy psychologiczne
(8)
Diagnoza pedagogiczna
(7)
Dysleksja i dysgrafia
(7)
Integracja sensoryczna
(7)
Uczniowie
(7)
Uczniowie klas początkowych
(7)
Zaburzenia mowy
(7)
Autyzm
(6)
Badania naukowe
(6)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(6)
Dziecko z niepełnosprawnością
(6)
Rodzina
(6)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(6)
Wychowanie
(6)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(6)
Zdolności
(6)
Efektywność nauczania
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Mowa
(5)
Patologia społeczna
(5)
Wczesna interwencja
(5)
Badania jakościowe
(4)
Badania przesiewowe
(4)
Chorzy w rodzinie
(4)
Diagnoza psychologiczna
(4)
Dziecko niedostosowane społecznie
(4)
Dziecko ryzyka dysleksji
(4)
Dziecko z ADHD
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Kompetencje komunikacyjne
(4)
Metoda Dobrego Startu
(4)
Metody badawcze
(4)
Psychologia rozwojowa
(4)
Rehabilitacja medyczna
(4)
Rodzicielstwo
(4)
Rodzina dysfunkcyjna
(4)
Słuch
(4)
Uczenie się
(4)
Uczniowie szkół podstawowych
(4)
Alkoholizm w rodzinie
(3)
Czytanie
(3)
Dziecko głuche
(3)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Dziewczęta
(3)
Gry i zabawy
(3)
Inteligencja (psychologia)
(3)
Język polski
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Logopedia
(3)
Muzykoterapia
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Młodzież
(3)
Osiągnięcia szkolne
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Postawy
(3)
Przedszkola
(3)
Rozwój poznawczy
(3)
Rysunki
(3)
Twórczość dzieci i młodzieży
(3)
Umuzykalnianie
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Zespół ADHD
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Żłobki
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Diagnostyka medyczna
(2)
Diagnoza logopedyczna
(2)
Dorośli
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Internet
(2)
Jąkanie
(2)
Kreatywność
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Metodologia
(2)
Metody nauczania
(2)
Muzyka
(2)
Myślenie
(2)
Narracja
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Temat: czas
2001-
(84)
1901-2000
(28)
1989-2000
(16)
1945-1989
(13)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(52)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(4)
Lublin (woj. lubelskie)
(3)
Niemcy
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo mazowieckie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Czechy
(1)
Holandia
(1)
Jastrzębie-Zdrój (woj. śląskie)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Krzywaniec (woj. lubuskie)
(1)
Limanowa (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Pomorze
(1)
Powiat cieszyński (woj. śląskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Radom (woj. mazowieckie)
(1)
Rotmanka (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Żukowo (woj. pomorskie, pow. kartuski, gm. Żukowo)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(135)
Artykuł z pracy zbiorowej
(63)
Artykuł problemowy
(27)
Opracowanie
(25)
Artykuł z czasopisma naukowego
(16)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(13)
Poradnik
(9)
Monografia
(7)
Podręcznik
(6)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Analiza i interpretacja
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(105)
Psychologia
(65)
Socjologia i społeczeństwo
(34)
Medycyna i zdrowie
(26)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Nauka i badania
(8)
Językoznawstwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Biologia
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
194 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 160-175. Indeks.
Streszczenie: W pracy przedstawiono m. in. zastosowanie skali Wechslera w diagnozie ADHD, autyzmu oraz specyficznych zaburzeń uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300854, 300450 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [165].
Streszczenie: Poradnik przedstawia ewolucję rysunku dziecka, uczy jak go analizować (emocje, kolor, przestrzeń, kreska, kształt). Autorka omawia szczegółowo rysunek rodziców, ludzika, drzewa oraz elementy krajobrazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.92 CHE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Autorka zwraca uwagę na rolę rysunku w psychice dziecka od 2 do 6 roku życia. Podaje charakterystykę rozwoju osobowości dziecka na podstawie jego prac plastycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.92 KAL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 119-122, 123-124.
Streszczenie: W cz. I przedstawiono koncepcję zdrowia i rozwój dziecka w świetle Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej MFDR (tj. okresy osobniczego rozwoju człowieka i zagrożenia prawidłowego ich przebiegu, rozwój psychoruchowy niemowląt i wykrywanie zaburzeń, deprywacje potrzeb psychicznych dziecka i ich skutki, powstawanie zaburzenia rozwoju psychospoł., czynniki ryzyka wśród dzieci i młodzieży) oraz wyniki badań własnych dot. wpływu alkoholizmu rodziców na stan zdrowia ich potomstwa. W cz. II przedstawiono czynniki ryzyka prawidłowego rozwoju psychomotorycznego dziecka w okresie noworodkowym i niemowlęcym, nieprawidłowe postawy rodzicielskie, dojrzewanie biologiczne i syndrom zaburzeń okresu pokwitania u dzieci i młodzieży, wyniki badań psychologiczno-socjologicznych bardzo młodych małżeństw oraz przystosowania szkolnego ich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275065, 275064 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 193150, 193149 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Wykłady z Psychologii)
Bibliogr. s. 219-228. Indeksy.
Streszczenie: W publikacji zamieszczono podstawowe informacje na temat: badania inteligencji, diagnozy psychologicznej, historii testów oraz struktury czynnikowej. Nastepnie zawarto szczegółową charakterystykę podtestów skali słownej i bezsłownej, zasady obliczania wyników oraz mierzone funkcje. Umieszczono zasady przeprowadzania badania (rozpoczynanie i przerywanie badania, rejestrowanie odpowiedzi, pomiar czasu, zadawanie pytań dodatkowych oraz możliwości powtarzania zadań). Końcową część książki poświęcono klinicznym zastosowaniom skali w diagnozowaniu upośledzenia umysłowego, badaniu dzieci z trudnościami w uczeniu się, z zaburzeniami mowy i języka, niedosłyszących oraz dzieci z ADHD. Książka przeznaczona wyłącznie dla psychologów praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290933 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9.072 SKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prototypowy obraz świata w rysunku dziecka / Maria P. Stasiakiewicz. - Toruń ; Poznań : "Edytor", 2000. - 151, [22] s., [12] s. tabl. : ilustracje (w tym kolor.) ; 21 cm.
Bibliogr. s. 141-151.
Streszczenie: Podstawowym celem przedstawionych tu badań było uzyskanie empirycznego potwierdzenia dla koncepcji rysunku jako schematu kategorialnego. Badania tu przedstawione mieszczą się w nurcie nomotetycznym badań nad rysunkiem tzn. poświęconych ustaleniu ogólnych praw rozwoju graficznego. W badaniach wzięło udział 370 dzieci przedszkolnych w wieku 6 lat z 14 poznańskich przedszkoli. Badania prowadzone były indywidualnie, wykorzystano w nich przygotowane arkusze ze znakiem graficznym, który stanowił "początek" rysunku (bodziec). W badaniach wykorzystano 279 dziecięcych prac. Na początku zaprezentowano teoretyczne podstawy badań. Badania tego typu mają charakter podstawowy dla pedagogiki artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285711, 285710 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311489, 309475 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Literatura przedmiotu s. 185-192, nota bibliogr. s. 195., dorobek naukowy autora s. 201-218.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313023, 312921 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 96315 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 96314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 168)
Bibliogr. s. 230-[243].
Streszcz. w jęz. ang., niem. i franc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303687, 303607 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 51.
Streszczenie: Przedstawiono metody do określania poziomu kompetencji dziecka w zakresie rozumienia wartości pieniądza i umiejętności dokonywania obliczeń pieniężnych u dzieci w wieku 5-10 lat normalnie rozwijających się, upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim, a także dzieci niesłyszących (wykorzystano język migowy): narzędzie diagnostyczne "Rozumiem sens pieniądza" (seria 8 zadań: "znam monety, banknoty i umiem się nimi posługiwać" i 2 zadań: "potrafię gospodarować pieniędzmi"), "Kartę indywidualną dziecka" do zapisywania wyników, "Przewodnik do interpretacji wyników badań". Na podstawie przeprowadzonych badań omówiono wartość psychometryczną narzędzia, podano analizę stopnia trudności i mocy dyskryminacyjnej zadań diagnostycznych, oraz ocenę rzetelności narzędzia badawczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289623 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: Zaprezentowane tu prace ułożono w trzech blokach tematycznych. Pierwszy z nich tworzą artykuły poświęcone kryteriom diagnozy wybranych problemów rozwoju dzieci z zaburzeniami autystycznymi i depresją. Drugi zawiera prace dot. funkcjonowania dzieci z niedorozwojem psychicznym w obszarach: zdolności językowych, percepcji wzrokowej i sprawności intelektualnych. Blok trzeci koncentruje się na diagnozie sytuacji rodzinnej dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 273732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydawnictwo Departamentu Opieki nad Dziećmi i Młodzieżą. Wydział Higjeny Szkolnej / Ministerstwo Zdrowia Publicznego ; nr 8)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72588 Tylko na miejscu (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tworzenie opowiadań przez dzieci : o linii i polu narracji / Barbara Bokus. - Kielce : "Energeia", cop. 1991. - 167, [ 1] s. : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Język, Poznanie, Komunikacja ; t. 1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276598, 276597, 263010, 263009 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Kształcenie dzieci upośledzonych umysłowo / Jan Opiat. - Warszawa : Wydawnictwo Dra Jana Opiata, 1994. - 156, [1] s. : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr. s. 148-153. Indeks.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Praca jest próbą odpowiedzi na pytanie - w jaki sposób należy opracować treści programowe, by stworzyć korzystne warunki do kształtowania u dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim umiejętności porównyania i uogólniania i jakimi metodami? Rozważania teoretyczne dotyczą problemu upośledzenia umysłowego, jego wpływu na poznawanie przez dziecko otaczającej rzeczywistości oraz wybranych zagadnień kształcenia dzieci upośledzonych umysłowo. Cz. empiryczna analizuje rozwój czynności i operacji umysłowych u badanych uczniów pod wpływem działań stymulujących podjętych w toku eksperymentu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 268227, 268226 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 268228 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 312556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 173-183. Indeksy.
Streszczenie: Książka powstała na podstawie przeprowadzonego przez autorkę eksperymentu pedagogicznego, zatwierdzonego przez MEN. Ujmuje kwestie dotyczące różnych aspektów rozwoju dziecka i stymulowania go poprzez aktywność estetyczną w systemie nauczania zintegrowanego. Czytelnik otrzymuje więc interesujące kompendium wiedzy o rozwoju twórczym, estetycznym, społecznym dziecka w młodszym wieku szkolnym oraz jego uwarunkowaniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288248, 288247 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej