Forma i typ
Książki
(5)
Artykuły
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Antos Izabela
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Fenert Marzena
(1)
Korendo Marta
(1)
Kowalska Anna (1936- )
(1)
Kozłowska Kinga (1941- )
(1)
McMinn Jill
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Orłowska-Popek Zdzisława
(1)
Pietrzak-Szymańska Barbara
(1)
Pomorska Krystyna (psycholog)
(1)
Popławska Aneta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Logopedzi
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
Lekarze
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Korekcja mowy
(10)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(10)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Zaburzenia mowy
(6)
Terapia logopedyczna
(4)
Dzieci
(3)
Diagnoza logopedyczna
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z opóźnionym rozwojem mowy
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Język dziecka
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Logopedia
(1)
Metoda krakowska
(1)
Mowa
(1)
Myślenie
(1)
Ośrodkowy układ nerwowy
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Wady rozwojowe
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wcześniak
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Poradnik
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Medycyna i zdrowie
(4)
Językoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okładki: Praktyczny poradnik dla rodziców i pedagogów.
Streszczenie: Omówienie zagadnień związanych z czynnym i biernym zastosowaniem języka (dzieci w wieku szkolnym) w kontaktach międzyludzkich oraz koordynacją rozwojową. Opisanie, jak problem z mową i komunikacją może negatywnie wpłynąć na naukę. Ukazanie głównych źródeł trudności. Przedstawienie teoretycznych informacji o tych problemach, jak i praktycznych pomysłów na to, jak nieść pomoc tego typu uczniom. Książka zawiera zestawy ćwiczeń kształtujących zdolności motoryczne, wierszyki wspomagające mowę i pamięć oraz strony ze słownictwem do kserowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 124-126.
Streszczenie: Książka przeznaczona dla terapeutów integracji sensorycznej. Autorka wyjaśnia, na czym polegają uszkodzenia ośrodkowego układu nerwowego, z jakimi dysfunkcjami się one wiążą i jak się przejawiają. Opisuje metodę integracji sensorycznej oraz wyjasnia, na czym polega jej skuteczność. Charakteryzuje zaburzenia mowy oraz dysfunkcje procesów integracji sensorycznej dzieci z zespołem Downa, autyzmem wczesnodziecięcym, mózgowym porażeniem dziecięcym i upośledzeniem umysłowym. Podaje praktyczne wskazówki dotyczące zastosowania metody SI w stymulacji rozwoju mowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299674, 298294 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.264 NOW (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305996 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 78-79.
Streszczenie: Opracowanie zawiera m.in. krótkie omówienie prawidłowego procesu rozwoju mowy dziecka, najczęstszych zaburzeń mowy (dyslalia, jąkanie), wskazówki dla nauczyciela do postępowania z dzieckiem z wadami mowy. Zasadniczą część książki stanowi zbiór ćwiczeń, zabaw i zajęć przydatnych w realizacji zagadnień ortofonicznych (ćwiczenia motoryki narządów mowy, ćwiczenia oddechowe, rytmizujące, słuchowe) przewidzianych programem wychowania w przedszkolu (z 1992 r.) oraz materiał do ćwiczeń z fonetyki uzupełniający zajęcia lekcyjne w nauczaniu początkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 272765, 272764 (2 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Ćwiczę, myślę, rozwijam się : trening mowy i myślenia u dzieci z zaburzeniami komunikacji / Marzena Fenert. - Kraków : Wydawnictwo Edukacyjne, 2017. - Teka (32 ; 32 ; 32 ; 32 strony, [9] kart tablic) : ilustracje (w tym kolorowe) ; 30 cm.
Opis wg teki.
Cz. 1. Jesień ; Cz. 2. Zima ; Cz. 3. Wiosna ; Cz. 4. Lato.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.264 FEN (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej