Forma i typ
Artykuły
(60)
Publikacje fachowe
(46)
Gry i zabawki
(34)
Publikacje dydaktyczne
(33)
Publikacje naukowe
(11)
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Autor
Januszewski Andrzej
(7)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(4)
Lipska Ilona
(4)
Bobrowski Hubert
(3)
Jelinek Jan Amos
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Lewicka Katarzyna
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Tryjanowski Piotr (1970- )
(2)
Vogt Rolf (1967- )
(2)
Zimoch Małgorzata
(2)
Baghramian Arvick
(1)
Barszczowska Marta
(1)
Bałas Anita
(1)
Berk Alicja
(1)
Bielecka Katarzyna (bibliotekarka)
(1)
Bielerzewska Monika
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bosley Andrew
(1)
Brzozowska-Wicherek Ewa
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Bülow Jesper
(1)
Bździuch Justyna
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cecko Paulina
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Deacove Jim
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Depa Joanna
(1)
Dudek Marcin
(1)
Dudzińska Dorota Magdalena
(1)
Dyjas-Szatkowska Natalia
(1)
Dziubdziela Aleksandra
(1)
Fiebiger Katarzyna
(1)
Gazdecka Elżbieta
(1)
Granon Sandrine (1968- )
(1)
Grzebalska Paulina
(1)
Góra Anna
(1)
Górecka Małgorzata
(1)
Homes Karl
(1)
Itzhak Nofit
(1)
Iwaniuk Ewa
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kaźmierczak Sandra
(1)
Kieczmer Justyna
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kijańska Inez
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kopacz Agnieszka
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korolczuk Renata
(1)
Korzeniewski Emil
(1)
Kossak-Błachowicz Anna
(1)
Kotala Michał
(1)
Król Magdalena
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kurowska Katarzyna
(1)
Kwiatkowska Katarzyna
(1)
Lipska Iwona
(1)
Liszka Anna
(1)
Luciani Simone
(1)
Madaj Karol
(1)
Majewski Mirosław Lucjan (1947- )
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Makulska Diana
(1)
Mangone Nestore
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marchwian Aleksandra
(1)
May Dann
(1)
Małkowska Alicja
(1)
Michałowska Elżbieta (nauczyciel)
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Murawska Iwona
(1)
Młodzikowska-Wolosz Agnieszka
(1)
Nedergaard Andersen Martin
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Noonan Brenna
(1)
Nowicka Olga
(1)
Nowowiejska Kasia
(1)
Papuda-Dolińska Beata
(1)
Petrycka-Fuga Urszula
(1)
Pogoda Emilia
(1)
Potocki Alexander (gry planszowe)
(1)
Pyrgies Dorota
(1)
Rojek Luiza
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rutowska-Leśniewska Monika
(1)
Schoett Marianna
(1)
Siciarz Urszula
(1)
Sieczko Dorota
(1)
Siedlarska Katarzyna
(1)
Sikora Barbara
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Strzelecki Adam (gry planszowe)
(1)
Sułkowska Kinga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(65)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(96)
Kraj wydania
Polska
(99)
Język
polski
(98)
Odbiorca
Dzieci
(25)
Młodzież
(24)
6-8 lat
(23)
9-13 lat
(23)
14-17 lat
(21)
Bibliotekarze
(15)
0-5 lat
(10)
Wychowawcy świetlic
(8)
Nauczyciele
(6)
Szkoły podstawowe
(6)
Rodzice
(5)
Nauczyciele biologii
(4)
Terapeuci
(4)
Dorośli
(3)
Psycholodzy
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagodzy
(2)
Przedszkola
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 0.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
Temat
Gry planszowe
(21)
Świetlice szkolne
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Dzieci
(6)
Promocja czytelnictwa
(6)
Uczucia
(5)
Grywalizacja
(4)
Metody nauczania
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Biblioteki
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Gry w karty
(3)
Historia (przedmiot szkolny)
(3)
Konkursy i festiwale
(3)
Kreatywność
(3)
Myślenie
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Tematy i motywy
(3)
Usługi biblioteczne
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Biblioteki szkolne
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Gry strategiczne
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Logopedia
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Praca kulturalno-oświatowa
(2)
Samogłoski
(2)
Samopoznanie
(2)
Spostrzeganie
(2)
Spółgłoski
(2)
Tetris
(2)
Trening koncentracji
(2)
Uczniowie
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Cypriana Norwida (Zielona Góra)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wymowa
(2)
Wyobraźnia przestrzenna
(2)
Zapobieganie
(2)
Adopcja
(1)
Akceptacja (postawa)
(1)
Aladyn (postać fikcyjna)
(1)
Ali-Baba (postać fikcyjna)
(1)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(1)
Biblioteki wojewódzkie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Darwin, Charles (1809-1882)
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dzielny ołowiany żołnierz (postać fikcyjna)
(1)
Dziewczynka z zapałkami (postać fikcyjna)
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Fantastyka
(1)
Flagi
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gotowanie
(1)
Gra słów
(1)
Grimm, Jacob (1785-1863)
(1)
Grimm, Wilhelm (1786-1859)
(1)
Gromadzenie i uzupełnianie zbiorów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry miejskie
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język polski
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Katalogowanie zbiorów
(1)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela
(1)
Kot w butach (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Królowa Śniegu (postać fikcyjna)
(1)
Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica (Szczecin)
(1)
Księżniczka na ziarnku grochu (postać fikcyjna)
(1)
Kształcenie
(1)
Las
(1)
Leczenie
(1)
Literatura polska
(1)
Litery
(1)
Magia
(1)
Matematyka
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mała Syrena (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Cendrillon
(1)
Grimm, Wilhelm (1786-1859)
(1)
Grimme ælling
(1)
Hänsel und Gretel
(1)
Lille Havfrue
(1)
Lille pige med svovlstikkerne
(1)
Maître chat ou le Chat botté
(1)
Na skrzydłach ptaków
(1)
O krasnoludkach i o sierotce Marysi
(1)
Petit Chaperon Rouge
(1)
Prindsessen paa ærten
(1)
Schneewittchen
(1)
Skazka o rybake i rybke
(1)
Sneedronningen
(1)
Standhaftige tinsoldat
(1)
Tommelise
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Europa
(2)
Pomorze
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(78)
Artykuł z czasopisma fachowego
(29)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(26)
Gry i zabawy umysłowe
(24)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(20)
Gry edukacyjne
(20)
Artykuł problemowy
(17)
Artykuł fachowy
(16)
Artykuł z pracy zbiorowej
(9)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Gra kooperacyjna
(2)
Poradnik
(2)
Quizy
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia
(1)
Felieton
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry strategiczne
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(66)
Hobby i czas wolny
(38)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(16)
Psychologia
(9)
Biologia
(4)
Językoznawstwo
(4)
Historia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Literaturoznawstwo
(3)
Matematyka
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
99 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Gry i zabawy w domino / Małgorzata Szewczyk. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2023, nr 1, s. 20-23. - 2023.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Gra planszowa
W koszyku
Ego Gold. - Gdynia : Trefl, 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 26x26x8 cm.
Zawartość pudełka: 220 kart z 660 pytaniami i zagadnieniami, 24 duże żetony odpowiedzi, 120 małych żetonów punktów, 1 kostkę, 1 planszę, 1 pudełeczko do kart, 1 instrukcję.
Liczba graczy: 3-6. Czas rozgrywki: 30 minut.
Na pudełku: Jak widzą Cię inni? Jak dobrze znasz siebie? Jak dobrze znasz swoich przyjaciół?
Wiek graczy: 14+.
Streszczenie: Ego Gold stanowi świetną okazję do jeszcze lepszego poznania siebie i innych. Ego Gold to gra towarzyska, w której gracze wspólnie zastanawiają się nad różnymi aspektami codziennego życia. Zdecyduj, jakie jest Twoje zdanie na dany temat, a pozostali gracze spróbują odgadnąć Twoją odpowiedź. Daj się zaskoczyć i baw się świetnie, odkrywając, co na dany temat myślą Twoi przyjaciele i rodzina! [ze strony wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 196 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wynalazki i odkrycia : gra quizowa : wiem lepiej mini. - Pierwsze wydanie. - Hvidovre : Bezzerwizzer Studio ; Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 6,5x6,5x2 cm.
Liczba graczy: 2+. Czas gry: 20 min.
Pudełko zawiera: 60 kart z pytaniami, 1 płytkę kategorii, 1 instrukcję.
Mini gra quizowa i rozszerzenie do Wiem lepiej w jednym!
Wiek graczy: 16+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. POM 235, POM 234
Artykuł
W koszyku
Gra pod choinkę / Katarzyna Lewicka. W: Świetlica w Szkole. 2020, nr 5, s. 31. - 2020.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa "Wodna Kraina" / Ilona Lipska. W: Świetlica w Szkole. 2022, nr 3, s. 33-36. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Artykuł
W koszyku
Mapa skarbów / Urszula Siciarz, Kinga Sułkowska. W: Świetlica w Szkole. 2021, nr 6, s. 35. - 2021.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Gra planszowa
W koszyku
(Feluś i Gucio)
Liczba graczy: 1-5. Czas gry: 30 minut.
Pudełko zawiera: 25 kafelków postaci, 25 kafelków miejsc, 34 kafelki przedmiotów.
Wiek graczy: 4+.
Streszczenie: Feluś i Gucio zapraszają do zabawy po raz trzeci! Tym razem tematem przewodnim jest wspólne opowiadanie historyjek. Gra pomoże dzieciom nie tylko w tworzeniu ciągów przyczynowo-skutkowych, lecz także wzbogaci ich wyobraźnię oraz ułatwi komunikację werbalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 96 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Leśne harce : zabawy logopedyczne / autorka poleceń na mówienie: Urszula Petrycka-Fruga, ilustracje w książeczce i na pudełku: Katarzyna Nowowiejska. - Wydanie I. - Warszawa: Edgard, 2023. - 1 pudełko (70 kart: 1 karta z zabawą wprowadzającą, 40 kart z wyzwaniami na mówienie, 29 kart z wyzwaniami na ruszanie się), 1 kostka, instrukacja : ilustracje ; 24x24x7 cm.
(Kapitan Nauka)
Gra dla 1+graczy. Wiek 3-7+. Czas gry 15-20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. POM 239, POM 238
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / Przemek Wojtkowiak ; Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 28x28x7 cm.
Liczba graczy: 1-4. Czas rozgrywki: 60 minut.
Pudełko zawiera: 15 kafli planszy, 1 tor księżyca, 1 żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 herb Avelu, 27 monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 1 bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 8 kości bohaterów, 5 kości potworów, 20 znaczników wytrzymałości, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 3 żetony kraterów,25 dwustronnych żetonów ekwipunku (w tym: 7 żetonów eliksirów, 6 żetonów broni, 6 żetonów tarczy, 6 żetonów hełmów), 31 potworów (30 żetonów potworów, 1 figurka monstrum), 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, 1 worek na ekwipunek, 1 dwustronną mapę gwiazdozbiorów, 1 almanach, 1 pomoc gracza, 1 instrukcję).
Rok wydania na podstawie strony wydawcy.
Wiek graczy: 8+.
Streszczenie: Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 154 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : edycja Poznań. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 40x27x6 cm.
Liczba graczy: 2-6.
Na pudełku: Od zera do milionera.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 25 kart "Bagaż doświadczeń", 25 kart "Wyzwania", 1 kostkę do gry, 4 pionki, 1 koło uczuć, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 8+.
Monopoly Poznań Monopoly Poznań to gra przeznaczona dla wszystkich, którzy uwielbiają grać w planszówki z rodziną lub w towarzystwie przyjaciół. W tej edycji przeniesiesz się do Poznania. Kupuj najlepsze poznańskie obiekty, hotele i dostawców usług. Inwestuj w mieszkania i kamienice, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami i czekaj na kolejne okazje na aukcjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 109, POM 108 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mówię poprawnie : planszowa gra logopedyczna. - Chwaszczyno : Z.P."Alexander", [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 25x25x6 cm.
(Sowa Mądra Głowa)
Liczba graczy: 2-4.
Pudełko zawiera: 96 tabliczek z obrazkami, 1 planszę, 8 pionków, 1 kostkę do gry, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 5+.
Streszczenie: Gra mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Podczas zabawy gracze pod okiem opiekuna ćwiczą różnicowanie głosek. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Celem gry jest jak najszybsze okrążenie przez gracza toru dwoma pionkami i ustawienie ich wewnątrz, na okrągłych polach, zgodnych z kolorami jego pionków. Ruch wyznacza liczba oczek na kostce jednak uczestnicy wyścigu mogą pomóc sobie wymawiając poprawnie wyrazy prezentowane obrazkowo na odkrywanych kolejno tabliczkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 60 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 1-4. Czas rozgrywki: 25 minut.
Pudełko zawiera: 48 kafelków, 36 plansz, 1 kostka, 1 klepsydra, 1 woreczek, 1 tor rund, 58 klejnotów (10 szmaragdów zielonych, 19 szafirów niebieskich, 19 bursztynów brązowych, 10 rubinów czerwonych), 1 kartę z instrukcją.
Na pudełku: Światowy bestseller 2 500 000 sprzedanych egzemplarzy!
Wiek graczy: 8-108 lat.
Streszczenie: Ubongo to ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 143, POM 142 (2 egz.)
Artykuł
W koszyku
Rodzinne planszówkowanie / Monika Bielerzewska. W: Świetlica w Szkole. 2023, nr 2, s. 22. - 2023.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Artykuł
W koszyku
Ale Kosmos - gra planszowa / Ilona Lipska. W: Świetlica w Szkole. 2022, nr 2, s. 35-36. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa "Skrzydlata łąka" / Ilona Lipska. W: Świetlica w Szkole. 2022, nr 4, s. 34-36. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Artykuł
W koszyku
Gry planszowe w edukacji : zestawienie bibliograficzne w wyborze / Anita Bałas. W: Poradnik Bibliotekarza : miesięcznik Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. 2019, nr 6, s. 35-38. - 2019.
Artykuł
W koszyku
Zabawy z kostką do gry / Marta Barszczowska. W: Świetlica w Szkole. 2021, nr 6, s. 14-15. - 2021.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej