Forma i typ
Artykuły
(60)
Publikacje fachowe
(46)
Gry i zabawki
(34)
Publikacje dydaktyczne
(33)
Publikacje naukowe
(11)
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Autor
Januszewski Andrzej
(7)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(4)
Lipska Ilona
(4)
Bobrowski Hubert
(3)
Jelinek Jan Amos
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Lewicka Katarzyna
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Tryjanowski Piotr (1970- )
(2)
Vogt Rolf (1967- )
(2)
Zimoch Małgorzata
(2)
Baghramian Arvick
(1)
Barszczowska Marta
(1)
Bałas Anita
(1)
Berk Alicja
(1)
Bielecka Katarzyna (bibliotekarka)
(1)
Bielerzewska Monika
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bosley Andrew
(1)
Brzozowska-Wicherek Ewa
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Bülow Jesper
(1)
Bździuch Justyna
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cecko Paulina
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Deacove Jim
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Depa Joanna
(1)
Dudek Marcin
(1)
Dudzińska Dorota Magdalena
(1)
Dyjas-Szatkowska Natalia
(1)
Dziubdziela Aleksandra
(1)
Fiebiger Katarzyna
(1)
Gazdecka Elżbieta
(1)
Granon Sandrine (1968- )
(1)
Grzebalska Paulina
(1)
Góra Anna
(1)
Górecka Małgorzata
(1)
Homes Karl
(1)
Itzhak Nofit
(1)
Iwaniuk Ewa
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kaźmierczak Sandra
(1)
Kieczmer Justyna
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kijańska Inez
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kopacz Agnieszka
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korolczuk Renata
(1)
Korzeniewski Emil
(1)
Kossak-Błachowicz Anna
(1)
Kotala Michał
(1)
Król Magdalena
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kurowska Katarzyna
(1)
Kwiatkowska Katarzyna
(1)
Lipska Iwona
(1)
Liszka Anna
(1)
Luciani Simone
(1)
Madaj Karol
(1)
Majewski Mirosław Lucjan (1947- )
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Makulska Diana
(1)
Mangone Nestore
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marchwian Aleksandra
(1)
May Dann
(1)
Małkowska Alicja
(1)
Michałowska Elżbieta (nauczyciel)
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Murawska Iwona
(1)
Młodzikowska-Wolosz Agnieszka
(1)
Nedergaard Andersen Martin
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Noonan Brenna
(1)
Nowicka Olga
(1)
Nowowiejska Kasia
(1)
Papuda-Dolińska Beata
(1)
Petrycka-Fuga Urszula
(1)
Pogoda Emilia
(1)
Potocki Alexander (gry planszowe)
(1)
Pyrgies Dorota
(1)
Rojek Luiza
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rutowska-Leśniewska Monika
(1)
Schoett Marianna
(1)
Siciarz Urszula
(1)
Sieczko Dorota
(1)
Siedlarska Katarzyna
(1)
Sikora Barbara
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Strzelecki Adam (gry planszowe)
(1)
Sułkowska Kinga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(65)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(96)
Kraj wydania
Polska
(99)
Język
polski
(98)
Odbiorca
Dzieci
(25)
Młodzież
(24)
6-8 lat
(23)
9-13 lat
(23)
14-17 lat
(21)
Bibliotekarze
(15)
0-5 lat
(10)
Wychowawcy świetlic
(8)
Nauczyciele
(6)
Szkoły podstawowe
(6)
Rodzice
(5)
Nauczyciele biologii
(4)
Terapeuci
(4)
Dorośli
(3)
Psycholodzy
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagodzy
(2)
Przedszkola
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 0.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
Temat
Gry planszowe
(21)
Świetlice szkolne
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Dzieci
(6)
Promocja czytelnictwa
(6)
Uczucia
(5)
Grywalizacja
(4)
Metody nauczania
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Biblioteki
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Gry w karty
(3)
Historia (przedmiot szkolny)
(3)
Konkursy i festiwale
(3)
Kreatywność
(3)
Myślenie
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Tematy i motywy
(3)
Usługi biblioteczne
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Biblioteki szkolne
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Gry strategiczne
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Logopedia
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Praca kulturalno-oświatowa
(2)
Samogłoski
(2)
Samopoznanie
(2)
Spostrzeganie
(2)
Spółgłoski
(2)
Tetris
(2)
Trening koncentracji
(2)
Uczniowie
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Cypriana Norwida (Zielona Góra)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wymowa
(2)
Wyobraźnia przestrzenna
(2)
Zapobieganie
(2)
Adopcja
(1)
Akceptacja (postawa)
(1)
Aladyn (postać fikcyjna)
(1)
Ali-Baba (postać fikcyjna)
(1)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(1)
Biblioteki wojewódzkie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Darwin, Charles (1809-1882)
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dzielny ołowiany żołnierz (postać fikcyjna)
(1)
Dziewczynka z zapałkami (postać fikcyjna)
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Fantastyka
(1)
Flagi
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gotowanie
(1)
Gra słów
(1)
Grimm, Jacob (1785-1863)
(1)
Grimm, Wilhelm (1786-1859)
(1)
Gromadzenie i uzupełnianie zbiorów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry miejskie
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język polski
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Katalogowanie zbiorów
(1)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela
(1)
Kot w butach (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Królowa Śniegu (postać fikcyjna)
(1)
Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica (Szczecin)
(1)
Księżniczka na ziarnku grochu (postać fikcyjna)
(1)
Kształcenie
(1)
Las
(1)
Leczenie
(1)
Literatura polska
(1)
Litery
(1)
Magia
(1)
Matematyka
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mała Syrena (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Cendrillon
(1)
Grimm, Wilhelm (1786-1859)
(1)
Grimme ælling
(1)
Hänsel und Gretel
(1)
Lille Havfrue
(1)
Lille pige med svovlstikkerne
(1)
Maître chat ou le Chat botté
(1)
Na skrzydłach ptaków
(1)
O krasnoludkach i o sierotce Marysi
(1)
Petit Chaperon Rouge
(1)
Prindsessen paa ærten
(1)
Schneewittchen
(1)
Skazka o rybake i rybke
(1)
Sneedronningen
(1)
Standhaftige tinsoldat
(1)
Tommelise
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Europa
(2)
Pomorze
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(78)
Artykuł z czasopisma fachowego
(29)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(26)
Gry i zabawy umysłowe
(24)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(20)
Gry edukacyjne
(20)
Artykuł problemowy
(17)
Artykuł fachowy
(16)
Artykuł z pracy zbiorowej
(9)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Gra kooperacyjna
(2)
Poradnik
(2)
Quizy
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia
(1)
Felieton
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry strategiczne
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(66)
Hobby i czas wolny
(38)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(16)
Psychologia
(9)
Biologia
(4)
Językoznawstwo
(4)
Historia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Literaturoznawstwo
(3)
Matematyka
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
99 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
Droga do domu / Katarzyna Kwiatkowska. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2022, nr 7-8, s. 46-47. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
(Feluś i Gucio)
Liczba graczy: 1-5. Czas gry: 30 minut.
Pudełko zawiera: 25 kafelków postaci, 25 kafelków miejsc, 34 kafelki przedmiotów.
Wiek graczy: 4+.
Streszczenie: Feluś i Gucio zapraszają do zabawy po raz trzeci! Tym razem tematem przewodnim jest wspólne opowiadanie historyjek. Gra pomoże dzieciom nie tylko w tworzeniu ciągów przyczynowo-skutkowych, lecz także wzbogaci ich wyobraźnię oraz ułatwi komunikację werbalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 96 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
Gra planszowa "Skrzydlata łąka" / Ilona Lipska. W: Świetlica w Szkole. 2022, nr 4, s. 34-36. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
Gra planszowa "Wodna Kraina" / Ilona Lipska. W: Świetlica w Szkole. 2022, nr 3, s. 33-36. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Kotek psotek / Jim Deacove ; ilustracje Zofia Burkowska. - Warszawa : Egmont, © 2022. - 1 pudełko (wiele elemnetów) ; 26x26x3 cm.
(Rodzinka Wygrywa)
Liczba graczy: 1-8. Czas rozgrywki: 20 minut.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 1 figurkę drzewa (składającą się z 2 elementów), 4 figurki, 2 kostki, 2 dyski do zamocowania na drzewie, 4 kafelki z kocimi przysmakami, 1 instrukcję.
Polska edycja gry "Max".
Wiek graczy: 3+.
Streszczenie: Celem gry jest doprowadzenie zwierzątek do kryjówki na drzewie, zanim kotek je dogoni. Kotek jest bardzo szybki, dlatego gracze będą musieli go przechytrzyć, wykorzystując skróty na planszy oraz kocie przysmaki. W grze nie występuje rywalizacja między graczami, ponieważ wszyscy mają wspólny cel. Rodzice będą mieli frajdę z pomagania swoim podopiecznym, a dzieci nauczą się logicznego myślenia, współpracy i radzenia sobie z emocjami. „Kotek Psotek” ma proste zasady, efektowne elementy i niebanalną rozgrywkę, która spodoba się zarówno dzieciom jak i rodzicom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 123, POM 122 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
Tajemniczy las : gra planszowa / Ilona Lipska. W: Świetlica w Szkole. 2022, nr 1, s. 34-35. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Świetlica w Szkole".
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
W krainie baśni : gra na spostrzegawczość / narysowała Nikola Kucharska. - Podłęże : Muduko : Marek Chołostiakow, [2022]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 24x24 x7 cm.
Temat: Aladyn (postać fikcyjna) ; Ali-Baba (postać fikcyjna) ; Andersen, Hans Christian (1805-1875). Grimme ælling ; Andersen, Hans Christian (1805-1875). Lille Havfrue ; Andersen, Hans Christian (1805-1875). Lille pige med svovlstikkerne ; Andersen, Hans Christian (1805-1875). Prindsessen paa ærten ; Andersen, Hans Christian (1805-1875). Sneedronningen ; Andersen, Hans Christian (1805-1875). Standhaftige tinsoldat ; Andersen, Hans Christian (1805-1875). Tommelise ; Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna) ; Calineczka (postać fikcyjna) ; Dzielny ołowiany żołnierz (postać fikcyjna) ; Grimm, Jacob (1785-1863). Hänsel und Gretel ; Grimm, Jacob (1785-1863). Schneewittchen ; Grimm, Wilhelm (1786-1859). Grimm, Wilhelm (1786-1859) ; Grimm, Wilhelm (1786-1859). Schneewittchen ; Czerwony Kapturek (postać fikcyjna) ; Dziewczynka z zapałkami (postać fikcyjna) ; Grimm, Wilhelm (1786-1859). Hänsel und Gretel ; Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne) ; Konopnicka, Maria (1842-1910). O krasnoludkach i o sierotce Marysi ; Kopciuszek (postać fikcyjna) ; Kot w butach (postać fikcyjna) ; Królewna Śnieżka (postać fikcyjna) ; Królowa Śniegu (postać fikcyjna) ; Księżniczka na ziarnku grochu (postać fikcyjna) ; Mała Syrena (postać fikcyjna) ; Olbrzymy (stworzenia fantastyczne) ; Perrault, Charles (1628-1703). Cendrillon ; Perrault, Charles (1628-1703). Maître chat ou le Chat botté ; Perrault, Charles (1628-1703). Petit Chaperon Rouge ; Puszkin, Aleksander (1799-1837). Skazka o rybake i rybke ; Szewczyk Dratewka (postać fikcyjna) ; Trzy małe świnki (postacie fikcyjne) ; Percepcja wzrokowa ; Uwaga (psychologia) ; Gry i zabawy umysłowe ; Gry planszowe
Liczba graczy: 1-18. Czas rozgrywki: 15 min.
Pudełko zawiera: 18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 30 kart z ilustracjami, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 5+.
Streszczenie: Każda plansza reprezentuje inną baśń. Gracze będą wytężać wzrok na rzece, w której rybak odnalazł Złotą Rybkę, pod opasłym cielskiem Smoka Wawelskiego, w stawie, po którym pływa Brzydkie Kaczątko czy w domkach Trzech Świnek. Ta rodzinna gra na spostrzegawczość zachwyca przepięknymi ilustracjami znanej i lubianej Nikoli Kucharskiej. Kilka trybów rozgrywki zapewni wszystkim członkom rodziny dużo dobrej zabawy przez wiele godzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 117, POM 116 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Na opakowaniu tytuł oryginału: Ticket to Ride Boardgame.
Liczba graczy: 2-5 osób. Czas gry ok. 30-60 min.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 5 drewnianych znaczników, 158 kart, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 8+.
Streszczenie: Wsiąść do Pociągu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników. Plansza przedstawia mapę Europy z 1900 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 156, POM 71 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Liczba graczy: 1-4. Czas rozgrywki: 30 min./gracza.
Pudełko zawiera: 1 planszę Główną, 16 kart Załogi, 56 żetonów Zwykłych Woskowych Pieczęci (po 14 w kolorach: zielonym, czerwonym, niebieskim i żółtym), 12 żetonów Specjalnych Woskowych Pieczęci (fioletowych), 16 żetonów Wiedzy Tymczasowej, 16 żetonów Okazów, 16 żetonów Muzeum, 30 znaczników Badań, 40 żetonów Monet (28 o wartości 1 oraz 12 o wartości 5), 12 kafli Akcji Specjalnej, 12 kafli Misji HMS Beagle, 20 kafli Celu (10 srebrnych, 10 złotych), 8 kafli Celu Początkowego (4 srebrne, 4 złote), 8 kafli Korespondencji, 2 żetony Soczewki Neutralnej, 1 drewniany znacznik HMS Beagle (brązowy), 1 znacznik Akcji Kolejności Tury do gry 2-osobowej, 1 arkusz pomocy Gracza, 4 alternatywne plansze Alfreda (Gracza), 8 kart Akcji Alfreda, 8 kart toru Premii Alfreda, 20 Robotników (po 5 w kolorach żółtym, biały, niebieskim i zielonym), 12 Odkrywców (po 3 w kolorach żółtym, białym, niebieskim i zielonym), 4 Statki, 16 Kostek (po 4 w kolorach żółtym, białym, niebieskim i zielonym), 20 Namiotów (po 5 w kolorach żółtym, białym, niebieskim i zielonym), 24 żetony Soczewek Gracza (po 6 w kolorach żółtym, białym, niebieskim i zielonym), 48 Znaczków (po 12 w kolorach żółtym, niebieskim, zielonym i czarnym), 1 instrukcję.
Wiek graczy: 14+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. POM 237, POM 236
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
(Kapitan Nauka)
Dla 1 i więcej graczy. Czas rozgrywki: 15-20 min.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 35 kart, 32 żetony, 1 instrukcję.
Wiek graczy 4-10 lat.
Streszczenie: Gra w kodowanie i programowanie. Programowanie to umiejętność pisania kodu za pomocą języka poleceń i reguł oraz odczytywania go w celu zrozumienia rzeczywistości wirtualnej oraz tworzenia nowych funkcjonalności i aplikacji. I nie jest to bynajmniej magia dostępna tylko dla zawodowych informatyków! To język przyszłości, łączący kluczowe kompetencje, takie jak logiczne myślenie, kreatywność, koncentracja oraz znajomość języka angielskiego. To umiejętność rozwiązywania zadań, którą bez problemu opanują dziewczynki i chłopcy. Podstaw programowania można nauczyć się bez użycia komputera. Wystar- czą chęć podjęcia wyzwania, pomysłowość, potrzeba eksperymentowania oraz umiejętność logicznego myślenia. Gra „Zakodowany zamek” to doskonały przykład tego, jak niejako mimochodem, równolegle do świetnej rozrywki i pasjonującej przygody − nauczyć się podstaw kodowania. Dzięki układaniu odpowiedniego ciągu kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Gra kształci umiejętności konieczne do sprawnego poruszania się w świecie kodowania: koncentrację, wytrwałość, pomysłowość oraz cierpliwość. Co więcej, ponieważ „Zakodowany zamek” jest grą kooperacyjną, buduje kompetencje społeczne i zdolność współpracy w celu osiągnięcia wspólnego celu. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy i pasjonujący sposób spędzić czas samemu, gdy nie ma akurat w pobliżu innych miłośników planszówek! Gra wykorzystuje popularne podejście do nauczania i uczenia się zawarte w idei STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), które integruje nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności logicznego myślenia, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 20, POM 19 (2 egz.)
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2021
Dixit : Obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; [ilustracje] Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 28x28x6 cm.
Liczba graczy: 3-8. Czas rozgrywki: 30 minut.
Pudełko zawiera: 84 karty z ilustracjami, 1 planszę punktacji, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 8+.
Streszczenie: Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 194, POM 153 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2021
Ego Gold. - Gdynia : Trefl, 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 26x26x8 cm.
Zawartość pudełka: 220 kart z 660 pytaniami i zagadnieniami, 24 duże żetony odpowiedzi, 120 małych żetonów punktów, 1 kostkę, 1 planszę, 1 pudełeczko do kart, 1 instrukcję.
Liczba graczy: 3-6. Czas rozgrywki: 30 minut.
Na pudełku: Jak widzą Cię inni? Jak dobrze znasz siebie? Jak dobrze znasz swoich przyjaciół?
Wiek graczy: 14+.
Streszczenie: Ego Gold stanowi świetną okazję do jeszcze lepszego poznania siebie i innych. Ego Gold to gra towarzyska, w której gracze wspólnie zastanawiają się nad różnymi aspektami codziennego życia. Zdecyduj, jakie jest Twoje zdanie na dany temat, a pozostali gracze spróbują odgadnąć Twoją odpowiedź. Daj się zaskoczyć i baw się świetnie, odkrywając, co na dany temat myślą Twoi przyjaciele i rodzina! [ze strony wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 196 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2021
Gry planszowe - rozrywka i edukacja / Wojciech Jasiński. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2021, nr 3, s. 5-7.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Bibliografia na stronie 7.
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2021
Gry planszowe - zabawa i edukacja nie tylko w czasie wakacji / Sandra Kaźmierczak, Piotr Tryjanowski. W: Biologia w Szkole : czasopismo dla nauczycieli. 2021, nr 4, s. 40-43. - 2021.
Artykuł z czasopisma "Biologia w Szkole".
Bibliografia na stronie 39.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.36 WĘG (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej