Forma i typ
Publikacje dydaktyczne
(99)
Książki
(95)
Gry i zabawki
(90)
Artykuły
(60)
Poradniki i przewodniki
(47)
Publikacje naukowe
(33)
Publikacje fachowe
(29)
Druki ulotne
(17)
Czasopisma
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje informacyjne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Nuty
(2)
Filmy i seriale
(1)
Muzyka
(1)
Poezja
(1)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(148)
wypożyczone
(43)
nieokreślona
(11)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(202)
Czytelnia
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Blanchot Denis
(4)
Bobrowski Hubert
(4)
Bykowska Małgorzata
(4)
Bączek Jakub B
(4)
Cottereau Jacques
(4)
Dziamska Dorota
(4)
Phillips Charles (1948- )
(4)
O’Connor Rory
(3)
Pięta Jan
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Buszkowski Igor
(2)
Caterdjian Romain
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziedzic Lesława
(2)
Faccini Renato
(2)
Fąk Tadeusz
(2)
Hoffmann Joanna
(2)
Januszewski Andrzej
(2)
Jelinek Jan Amos
(2)
Kowalski Dominik
(2)
Kreowski Klaus (1954- )
(2)
Lepioszka Marcin (1979- )
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Okraska Remigiusz (1976- )
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Potocki Alexander (gry planszowe)
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Schoett Marianna
(2)
Simpson Matt (gry planszowe)
(2)
Strzelecki Adam (gry planszowe)
(2)
Szalewska Katarzyna
(2)
Szkurłat-Michnowska Monika
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Szpil Martyna
(2)
Szulc Cezary
(2)
Vogt Rolf (1967- )
(2)
Walczak Mieczysław
(2)
Winiarski Ryszard
(2)
Zielińska Agnieszka
(2)
Zimoch Małgorzata
(2)
Łydek Monika
(2)
Żabicka Monika
(2)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andreani Jean-François
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aubert Mathieu
(1)
Augier Steeve
(1)
Badie Ramy
(1)
Baghramian Arvick
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Bartosik Aleksandra (ilustratorka)
(1)
Bator Maria
(1)
Beck Józef
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bernacki Paweł
(1)
Biały Marta
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blachnicki Grzegorz
(1)
Blok Beata
(1)
Boniberger Petra
(1)
Bree Loris Theovin
(1)
Bree Marlin (1933- )
(1)
Bronikowska Małgorzata
(1)
Brzeska Zofia
(1)
Brzozowski Andrzej (historyk)
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Böhnke Nicko
(1)
Bülow Jesper
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Carlson Maureen (1947- )
(1)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(1)
Chrąściel Katarzyna
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cynarski Wojciech Jan (1965- )
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czarkowska Iwona (1970- ) Dobrze mieć przyjaciela, czyli Szczęśliwy zakątek
(1)
Czechowski Maciej
(1)
Dami Elisabetta (1958- )
(1)
Dami Elisabetta (1958- ). Śmieszne opowieści
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Deacove Jim
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Duc Monika
(1)
Dudek Marcin
(1)
Dunin-Dudkowska Anna (1957- )
(1)
Dunphy Heather
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Dziubacka Krystyna
(1)
Dürr Gisela (1968- )
(1)
Dąbek Krystyna
(1)
Fabisińska Liliana (1971- ) Jak dojść do celu, czyli Piesek i kolorowa tabelka
(1)
Falk Astrid
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(115)
2010 - 2019
(106)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(6)
1930 - 1939
(3)
1920 - 1929
(2)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(233)
1901-2000
(40)
1989-2000
(24)
1945-1989
(19)
1918-1939
(7)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
Kraj wydania
Polska
(273)
Ukraina
(1)
Język
polski
(239)
Odbiorca
Dzieci
(108)
6-8 lat
(99)
9-13 lat
(83)
Młodzież
(67)
14-17 lat
(65)
0-5 lat
(50)
Rodzice
(13)
Nauczyciele
(10)
Wychowawcy świetlic
(9)
Bibliotekarze
(8)
Szkoły wyższe
(7)
Terapeuci
(7)
Animatorzy kultury
(5)
Dorośli
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Nauczyciele bibliotekarze
(4)
Przedszkola
(3)
Psycholodzy
(3)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Pedagodzy
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 4.
(1)
Kobieta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niedowidzący
(1)
Niewidomi
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wolontariusze
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Wychowawcy kolonijni
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Muzyka polska
(2)
Temat
Czas wolny od pracy
(19)
Papieroplastyka
(18)
Odpoczynek
(17)
Hobby
(16)
Roboty ręczne
(13)
Gry i zabawy
(12)
Świetlice szkolne
(10)
Czas wolny od pracy ucznia
(9)
Myślenie
(9)
Origami
(9)
Percepcja wzrokowa
(9)
Kreatywność
(8)
Młodzież
(8)
Praca ręczna
(8)
Spostrzeganie
(8)
Trening umysłu
(8)
Turystyka
(8)
Uczucia
(8)
Dzieci
(7)
Praca kulturalno-oświatowa
(7)
Rodzina
(7)
Storytelling
(7)
Zwierzęta
(7)
Harcerstwo
(6)
Hobby i czas wolny
(6)
Pamięć
(6)
Filatelistyka
(5)
Gry edukacyjne
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(5)
Mnożenie (matematyka)
(5)
Przyroda
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Słownictwo
(5)
Uwaga (psychologia)
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Grimm, Jacob (1785-1863)
(4)
Grimm, Wilhelm (1786-1859)
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Grywalizacja
(4)
Narracja
(4)
Percepcja dotykowa
(4)
Rysowanie
(4)
Wychowanie pozaszkolne
(4)
Aktywność człowieka
(3)
Bibliotekarze
(3)
Biblioteki publiczne
(3)
Czytelnictwo
(3)
Dziadkowie i wnuki
(3)
Dzielenie (matematyka)
(3)
Gry i zabawy terenowe
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry w karty
(3)
Kaligrafia
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Motoryka mała
(3)
Nauczanie
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Potwory
(3)
Promocja czytelnictwa
(3)
Psy
(3)
Relacje międzypokoleniowe
(3)
Segregacja odpadów
(3)
Skojarzenia (psychologia)
(3)
Techniki rysunkowe
(3)
Tematy i motywy
(3)
Trening koncentracji
(3)
Uczenie się
(3)
Uczniowie
(3)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Wyobraźnia
(3)
Wyobraźnia przestrzenna
(3)
Zabawki
(3)
Zachowanie
(3)
Związek Harcerstwa Polskiego
(3)
Biblioteki
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Czytelnictwo młodzieży
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Edukacja techniczna
(2)
Ekologia
(2)
Ekosystem
(2)
Film
(2)
Geometria
(2)
Gra słów
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Historia
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Jakość życia
(2)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(2)
Kalambury
(2)
Kucharstwo
(2)
Kultura masowa
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Literatura polska
(2)
Logopedia
(2)
Temat: dzieło
Hänsel und Gretel
(2)
Bremer Stadtmusikanten
(1)
Cendrillon
(1)
Grimm, Wilhelm (1786-1859)
(1)
Grimme ælling
(1)
Lille Havfrue
(1)
Lille pige med svovlstikkerne
(1)
Maître chat ou le Chat botté
(1)
O krasnoludkach i o sierotce Marysi
(1)
Petit Chaperon Rouge
(1)
Prindsessen paa ærten
(1)
Programy Profilaktyczno-Edukacyjne
(1)
Schneewittchen
(1)
Skazka o rybake i rybke
(1)
Sneedronningen
(1)
Standhaftige tinsoldat
(1)
Tajemnica zaczarowanego klasera
(1)
Tommelise
(1)
Vom Fischer und seiner Frau
(1)
Temat: czas
2001-
(53)
1901-2000
(17)
1989-2000
(6)
1801-1900
(3)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(4)
Europa
(2)
Brema (Niemcy ; kraj związkowy)
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kozienice (woj. mazowieckie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Opatija (Chorwacja, żupania primorsko-gorska)
(1)
Radom (woj. mazowieckie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szprotawa (woj. lubuskie, pow. żagański, gm. Szprotawa)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(80)
Gry edukacyjne
(50)
Poradnik
(39)
Gry planszowe
(36)
Artykuł z pracy zbiorowej
(22)
Artykuł z czasopisma fachowego
(21)
Artykuł problemowy
(19)
Publikacje dla dzieci
(19)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(18)
Gry i zabawy dziecięce
(16)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(15)
Czasopismo polskie
(12)
Opracowanie
(12)
Ćwiczenia i zadania
(12)
Artykuł fachowy
(11)
Podręcznik
(10)
Gry w karty
(9)
Publikacja bogato ilustrowana
(9)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(8)
Materiały pomocnicze
(6)
Gra kooperacyjna
(5)
Gry i zabawy
(5)
Scenariusz zajęć
(5)
Raport z badań
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(3)
Czasopismo dla dzieci
(3)
Czasopismo dla młodzieży
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry w kości
(3)
Quizy
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Czasopismo harcerskie
(2)
Czasopismo hobbystyczne
(2)
Gry komputerowe
(2)
Informator
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Bibliografia
(1)
Broszura
(1)
Czasopismo poradnikowe
(1)
Felieton
(1)
Film edukacyjny
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry psychologiczne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Instrukcja
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka-zabawka
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Melodia z tekstem podłożonym i funkcjami harmonicznymi
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Pieśń i piosenka harcerska
(1)
Plansze do gry
(1)
Relacja z wydarzenia
(1)
Rozprawa habilitacyjna
(1)
Sprawozdanie
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(255)
Edukacja i pedagogika
(113)
Socjologia i społeczeństwo
(23)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(17)
Psychologia
(12)
Kultura fizyczna i sport
(7)
Matematyka
(7)
Kultura i sztuka
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(6)
Językoznawstwo
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Biologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Literaturoznawstwo
(4)
Kulinaria
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Historia
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
275 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Odjechane jednorożce : dla dzieciaków / [autor i ilustarcje: Ramy Badie]. - Gdańsk : Rebel ; Hazelwood : TeeTurtle, copyright 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 16x11x3 cm.
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 15-45 minut.
Pudełko zawiera: 80 kart, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 6+.
Streszczenie: Z myślą najmłodszych powstały Odjechane Jednorożce dla dzieciaków – karcianka, która świetnie wprowadza do magicznego świata jednorożców i gier strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 161 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Ojczysty / autor gry Karol Madaj ; opracowanie graficzne Diana Makulska / Podpunkt. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury, 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 26x26x8 cm.
Liczba graczy: 3-8. Czas rozgrywki: 30 minut.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 140 kart słów, 25 kart podpowiedzi, 48 żetonów do głosowania w 8 kolorach, 8 pionków graczy w 8 kolorach, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 12+
Streszczenie: „Ojczysty” to gra imprezowa, w której polszczyzna zaskoczy Cię swoim bogactwem. Nie potrafisz podać znaczeń niektórych ze słów: ambiwalentny, szałaput, banglać, absztyfikant, trotuar i maniurka? Nie szkodzi, na kartach znajdziesz objaśnienia wyrazów. Jedno z sześciu słów na planszy będzie ukrytym celem. Twoje zadanie to odgadnąć je przy pomocy wyłożonych przez innego gracza kart wskazówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 103, POM 102 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Pitagoras / Reiner Knizia ; ilustracje Renato Faccini ; tłumaczenie reguł Alexander Potocki. - Warszawa : Egmont Polska Sp. z o.o., 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 12x18x4 cm.
Dla 2-6 graczy. Czas rozgrywki: 20 minut.
Pudełko zawiera: 55 kart, 4 kości, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 8-108 lat.
Streszczenie: Kości, karty, refleks i… matematyka! Pitagoras to zwariowana gra imprezowa, w której musisz dokonywać błyskawicznych rachunków. Aby dostosować poziom trudności do wieku graczy (regulując zakres liczb), wymień niebieską kość na czerwoną bądź czarną, Baw się i ucz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 64, POM 33 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Reakcja łańcuchowa / Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont : Tomasz Kołodziejczak, 2023 - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 12x19x4 cm
(Travel)
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 20 minut.
Pudełko zawiera: 90 kwadratowych kafelków, 20 żetonów bonusowych, 4 tajne żetony koloru, 1 instrukcję.
Na pudełku: dołącz ogniwo!
Wiek graczy: 8-108 lat.
Streszczenie: Dopasuj do siebie symbole na kafelkach, aby uruchomić reakcję łańcuchową i zdobywać punkty. Im dłuższa reakcja, tym lepiej! Reakcja łańcuchowa to łamigłówka wymagająca spostrzegawczości i planowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 132 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Pudełko zawiera: 3 plansze, 75 kart, 48 żetonów, 1 instrukcję.
Gra matematyczna dla dzieci. Utrwala pamięciową wiedzę z zakresu tabliczki mnożenia, doskonali orientację przestrzenną i mobilizuje do szybkiej reakcji. Może być urozmaiceniem lekcji matematyki, zajęć wyrównawczych.
Streszczenie: Liczba graczy: 2,4 lub 6.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 81, POM 80 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Tego nie nauczą cię w szkole : dowiedz się czegoś nowego i przekonaj się, jak dużo ciekawostek o świecie znasz! - Białystok : Kangur, [2023]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 18x12x4 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Pudełko zawiera: 54 karty, instrukcję (nadruk na wnętrzu opakowania).
Wiek graczy: 10+.
Jaki jest najcięższy owad na świecie? Czego w starożytności używano zamiast bandażu? Jakie jest największy przysmak Wysp Owczych? Gdzie modne były barwione na czarno zęby? Ile trwa sen mrówki robotnicy? Czy kucharz w wojsku ma stopień wojskowy? Chodzisz do szkoły czy już skończyłeś? Jak dużo się tam nauczyłeś? Czy wszystkie przedmioty były ciekawe i zdobyłeś ta, całą potrzebną wiedzę? Dowiedz się czegoś nowego i przekonaj się, jak dużo ciekawostek o świecie znasz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 113, POM 112 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
(Touch it!)
Liczba graczy: 2-6. Czas rozgrywki: 5 min.
Pudełko zawiera: 56 kart, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 5+.
Recenzja: Na pudełku: gra rodzinna.
Streszczenie: W tej grze gracz musi jak najszybciej odgadnąć, które z czterech zwierząt widocznych na awersie, kryje się po drugiej stronie karty wykorzystując do tego wyłącznie zmysł dotyku. Kontur i charakterystyczne elementy ilustracji znajdującej się na rewersie pokryto specjalnym lakierem 3D! Doskonała i oryginalna zabawa dla osób w każdym wieku i fanów uroczych zwierzątek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 140 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Liczba graczy: 1-4. Czas rozgrywki: 25 minut.
Pudełko zawiera: 48 kafelków, 36 plansz, 1 kostka, 1 klepsydra, 1 woreczek, 1 tor rund, 58 klejnotów (10 szmaragdów zielonych, 19 szafirów niebieskich, 19 bursztynów brązowych, 10 rubinów czerwonych), 1 kartę z instrukcją.
Na pudełku: Światowy bestseller 2 500 000 sprzedanych egzemplarzy!
Wiek graczy: 8-108 lat.
Streszczenie: Ubongo to ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 143, POM 142 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Liczba graczy: 1-4. Czas gry: 25 minut.
Pudełko zawiera: 40 kart 1 poziomu, 40 kart 2 poziomu, 40 kart 3 poziomu, 40 kart 4 poziomu, 40 klocków, 9 klejnotów, 1 klepsydrę, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 8-108 lat.
Streszczenie: Rodzinna gra, w której gracze starają się jak najszybciej ułożyć na swoich kartach wzór tak, aby nie zasłonić wskazanych pól specjalnych. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 115, POM 114 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
W literkowej krainie / pomysł gry: STUDIO adamigo ; ilustracje Dorota Szoblik. - Częstochowa : Adamigo, 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 22x25x5cm.
Liczba graczy: 2-4.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 98 kart, 1 koło losujące, 4 pionki, 1 kostkę, 1 instrukcję.
Na okładce gry: Moja pierwsza planszówka.
Wiek graczy: 4-7 lat.
Streszczenie: W literowej krainie to gra, dzięki której poznawanie liter stanie się dla dzieci przyjemnością i przygodą. Zadaniem graczy będzie zgromadzenie jak największej liczby kart z literkami, które pozwolą na dostanie się do zamku. Podczas gry dzieci spotkają niezwykłych mieszkańców literkowej krainy, niektórzy okażą się bardzo pomocni, a inni będą przeszkadzać w wykonaniu zadania. Trzy warianty gry zostały opracowane dla dzieci na różnym poziomie umiejętności. Jest to gra, która rośnie razem z dzieckiem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 118 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
([Gry do plecaka])
Liczba graczy: 2-5.
Pudełko zawiera: 55 kart, 30 żetonów, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 7+.
Streszczenie: Gra w matematyczne równania. Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. Gra „Archimedes” wspiera naukę matematyki oraz myślenia taktycznego. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają swoje kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc. Na kartach w grze pojawiają się najwięksi matematycy w dziejach: Katherine Johnson, Zoltán Pál Dienes, Alan Turing, Malba Tahan, Emmy Noether, Sofja Kowalewska, Émilie Du Châtelet, Bhaskaraćarja, Muhammad Ibn Musa Al-Chuwarizmi, Hypatia z Aleksandrii i Archimedes oraz dwóch najsłynniejszych polskich uczonych: Stefan Banach, pionier analizy funkcjonalnej, który udowodnił twierdzenie o paradoksalnym rozkładzie kuli mówiące o tym, że trójwymiarową kulę można rozłożyć na fragmenty, a następnie złożyć z nich dwie kule o tych samych promieniach co promień kuli wyjściowej oraz Wacław Sierpiński, którego ogromny dorobek naukowy obejmował bardzo szeroki wachlarz zagadnień. Podczas wojny polsko-bolszewickiej brał udział w łamaniu radzieckich szyfrów. Był pionierem prac nad zbiorami samopodobnymi, takimi jak trójkąt Sierpińskiego i dywan Sierpińskiego. Obiekty te nazwano później fraktalami. Był jednym z założycieli pierwszego na świecie specjalistycznego czasopisma matematycznego poświęconego teorii mnogości i jej zastosowaniom oraz logice matematycznej. Gra może stać się zatem pretekstem do rozmowy o dokonaniach poszczególnych naukowców i ich znaczeniu dla rozwoju królowej nauk. Gra trwa pięć rund. W każdej rundzie gracze zagrywają karty matematyków, tworząc równania. Jeśli na zakończenie rundy gracz zostaje z kartami w dłoni, otrzymuje punkty karne. Wygrywa ten, kto po pięciu rundach będzie miał ich najmniej. Dodawaj, odejmuj, mnóż i dziel, i poznaj największych mistrzów królowej nauk – matematyki! [Opis ze strony wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 41 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Crazy Doctor. - Zawiercie : LEAN TOYS, 2022. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 30x27x6 cm.
Zasilany trzema bateriami AA 1,5 V, brak w zestawie.
Liczba graczy: 2.
Pudełko zawiera: 1 planszę z pacjentem, 1 pęseta, 12 narządów ciała.
Wiek: 4+.
Streszczenie: Na planszy znajduje się 12 różnych miejsc na ciele człowieka, w których można umieścić narządy ciała. Zakręć kołem, sprawdź co wskazuje strzałka. Staraj się ostrożnie wyciągnąć dany przedmiot z danej części. Ale bądź ostrożny! Wystarczy lekko dotknąć powierzchni pacjenta, a zacznie drżeć, zacznie brzęczeć, a pacjent nie będzie już ratowany! Spróbuj uratować pacjenta!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 70, POM 69 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Ekosystem / autor: Matt Simpson ; ilustracje: Martyna Szpil. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2022 - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 19x14x4 cm.
Liczba graczy: 2-6. Czas rozgrywki: 20 min.
Pudełko zawiera: 130 kart, 6 ściągawek, 1 notes, 1 ołówek, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 8-108 lat.
Streszczenie: Tworzycie krainy pełne zwierząt, owadów, łąk i potoków. Kto z Was stworzy najlepiej działający ekosystem? Niedźwiedź je pstrągi, a pstrągi jedzą ważki – im lepiej wykorzystacie takie zależności między kartami, tym więcej punktów zdobędziecie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 48, POM 26 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Fabula Rasa : to jest kryminał! / autor: Nicko Böhnke ; ilustracje: fiore-gmbh.de. - Warszawa : Egmont : Huch!, © 2022 - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 19x14x5cm.
(Fabula Rasa)
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 20 min.
Pudełko zawiera: 55 kart z obrazkami, 1 kostkę, 1 klepsydrę, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 8-99.
Streszczenie: Fabula Rasa to znakomita gra dla dorosłych i dzieci. Zwycięstwo zapewni pełna fantazji wyobraźnia, dobra pamięć i trochę szczęścia. Na graczy czekają niesamowite kryminalne przygody i dużo śmiechu. Karty z To jest kryminał można też łączyć z kartami innych gier z serii Fabula Rasa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 120 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
(Feluś i Gucio)
Liczba graczy: 1-5. Czas gry: 30 minut.
Pudełko zawiera: 25 kafelków postaci, 25 kafelków miejsc, 34 kafelki przedmiotów.
Wiek graczy: 4+.
Streszczenie: Feluś i Gucio zapraszają do zabawy po raz trzeci! Tym razem tematem przewodnim jest wspólne opowiadanie historyjek. Gra pomoże dzieciom nie tylko w tworzeniu ciągów przyczynowo-skutkowych, lecz także wzbogaci ich wyobraźnię oraz ułatwi komunikację werbalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 97, POM 96 (2 egz.)
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
Gry i zabawy karciane / Małgorzata Szewczyk. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2022, nr 1, s. 14-17. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2022
Hip-hop w szkole / Przemysław Kaca. W: Biblioteka w Szkole : czasopismo pracowników bibliotek oświatowych. 2022, nr 2, s. 6-14. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Biblioteka w Szkole".
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Kotek psotek / Jim Deacove ; ilustracje Zofia Burkowska. - Warszawa : Egmont, © 2022. - 1 pudełko (wiele elemnetów) ; 26x26x3 cm.
(Rodzinka Wygrywa)
Liczba graczy: 1-8. Czas rozgrywki: 20 minut.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 1 figurkę drzewa (składającą się z 2 elementów), 4 figurki, 2 kostki, 2 dyski do zamocowania na drzewie, 4 kafelki z kocimi przysmakami, 1 instrukcję.
Polska edycja gry "Max".
Wiek graczy: 3+.
Streszczenie: Celem gry jest doprowadzenie zwierzątek do kryjówki na drzewie, zanim kotek je dogoni. Kotek jest bardzo szybki, dlatego gracze będą musieli go przechytrzyć, wykorzystując skróty na planszy oraz kocie przysmaki. W grze nie występuje rywalizacja między graczami, ponieważ wszyscy mają wspólny cel. Rodzice będą mieli frajdę z pomagania swoim podopiecznym, a dzieci nauczą się logicznego myślenia, współpracy i radzenia sobie z emocjami. „Kotek Psotek” ma proste zasady, efektowne elementy i niebanalną rozgrywkę, która spodoba się zarówno dzieciom jak i rodzicom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 122 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej