Forma i typ
E-booki
(6)
IBUK Libra
(6)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Autor
zbiorowa Praca
(2)
Basińska Małgorzata Anna
(1)
Domiter Małgorzata
(1)
Dragan Wojciech Łukasz
(1)
Dukowicz Agata
(1)
Gotwaki Beata
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Malanowski Łukasz
(1)
Michalczyk Wawrzyniec
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Oniszczenko Włodzimierz
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Sikorska Julia
(1)
Stala Karolina
(1)
Szocińska Agnieszka
(1)
Szymańska Justyna
(1)
Trojan Maciej
(1)
Witek-Crabb Anna
(1)
Świątek Władysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(7)
angielski
(1)
Temat
Klaster (ekonomia)
(2)
Badania marketingowe
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Innowacje
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Turystyka
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2020
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2015
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
ISBN: 978-83-7695-451-6
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rok wydania: 2013
W spisie treści odmienny tytuł: "Znaczenie stosowania narzędzi e-marketingu w edukacji konsumenckiej i kreowaniu wizerunku przesiębiorstwa".
Zawiera: Bibliografia na stronie 80.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej