Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(45)
Artykuły
(44)
E-booki
(19)
IBUK Libra
(19)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(2)
Autor
zbiorowa Praca
(7)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(3)
Zawadzka Anna Maria
(3)
Bucki Piotr
(2)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(2)
Maciaszczyk Magdalena
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Protasiuk Michał (1978- )
(2)
Sobczyk-Kolbuch Anna
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Barska Anetta
(1)
Barwicka Agnieszka Magdalena
(1)
Berger Jonah
(1)
Brzyszcz Ewelina
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Czechowska Dorota Iwona
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Egger Dirk
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(1)
Fudała Jadwiga
(1)
Godlewska-Werner Dorota
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goszczyński Wojciech (1983- )
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Handzel Jarosław A
(1)
Hartley Kate
(1)
Hoffman Beata
(1)
Idzik Piotr
(1)
Jabłońska Marta
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakubowska Honorata (1976- )
(1)
Jankiewicz Jacek
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jędrzejko Mariusz (1959-)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kasser Tim
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Kicina Natalia
(1)
Kidawa Michał
(1)
Kiełczewska Anna
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kosiński Grzegorz
(1)
Kossowska Małgorzata (1968-)
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Krupa Zenona
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lorek Kamil
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Lotko Małgorzata
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malczewski Artur
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mysona Byrska Joanna (1974- )
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Nadzieja-Maziarz Agnieszka
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Nodzyńska Małgorzata
(1)
Nowacki Włodzimierz
(1)
Nowalska-Kapuścik Dorota (1979- )
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczak Tomasz
(1)
Orzechowski Michał
(1)
Pawlik-Popielarska Beata Maria
(1)
Peret-Drążewska Paulina
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Prochera Patrycja
(1)
Próchniak Agnieszka
(1)
Reiher Robert H
(1)
Romaniszyn Krystyna (1954- )
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Sałustowicz Piotr (1944- )
(1)
Siuda Piotr
(1)
Skalska Teresa (ekonomia)
(1)
Snarska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(110)
Język
polski
(80)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Chorzy
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Konsumenci
(74)
Marketing
(10)
Reklama
(10)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(10)
Zachowanie
(7)
Badania rynku
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Badania marketingowe
(5)
Nawyki konsumenckie
(5)
Postawy
(5)
Decyzje
(4)
Dzieci
(4)
Internet
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Rodzina
(4)
Studenci
(4)
Marketing cyfrowy
(3)
Popyt
(3)
Prawa konsumenta
(3)
Spożycie
(3)
Uczucia
(3)
Zakupy
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Analiza rynku
(2)
Badania jakościowe
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Jakość usług
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Kultura masowa
(2)
Luksus
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Młodzież
(2)
Odpoczynek
(2)
Osoby z niepełnosprawnością ruchową
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Stopa życiowa
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania internetowe
(1)
Behawioryzm
(1)
Bezpieczeństwo prawne
(1)
Biblioteka Uniwersytetu Rzeszowskiego
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
COVID-19
(1)
Cenzura
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Egoizm
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Epidemie
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia społeczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Influencerzy
(1)
Internauci
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość żywności
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kampania społeczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Książki
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Lekcja biblioteczna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Materializm (postawa)
(1)
Temat: czas
2001-
(39)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(35)
Artykuł problemowy
(25)
Raport z badań
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Artykuł z czasopisma naukowego
(7)
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(5)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Ankieta
(1)
Antologia
(1)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Czasopismo konsumenckie
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(41)
Zarządzanie i marketing
(22)
Psychologia
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Edukacja i pedagogika
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Biologia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
110 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313984 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7702-856-8
Temat: Konsumenci
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
ISBN: 83-01-12687-6
Bibliogr. s. 263-[285].
Streszczenie: Książka stanowi podręcznik dla osób badających zachowania konsumenta oraz studentów marketingu i psychologii. Ukazano wnioski praktyczne, jakie wynikają z badań. Ukazano, jak ważne dla menedżerów marketingu są wyniki badań nad konsumentami i jak zmieniają się zachowania konsumentów; podejmowanie decyzji przez konsumentów (wg modelu sekwencyjnego poznawczego paradygmatu podejmowania decyzji) - procesy spostrzegania, uczenia się i zmiany postaw; osobowość konsumenta, styl przetwarzania przez niego informacji i jego motywacje; wpływ otoczenia sklepowego i środowiska do którego należy konsument na zadowolenie konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277534 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
ISBN: 978-83-62625-12-3
Bibliogr. s. [103]-105.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-86605-33-2
Bibliogr. s. 389-[407].
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich. Ukazując poszczególne zagadnienia podano ich koncepcje teoretyczne i wyniki uzyskane w trakcie różnych badań (teorie i badania będące dorobkiem zarówno psychologów obcych, jak i polskich). Przedstawiono: percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; wpływ emocji, motywacji, osobowości na percepcję reklamy; satysfakcję konsumenta; postawy konsumenta; reklamę jako komunikację perswazyjną; wpływ grupy odniesienia, wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281788, 279712 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290659 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Webografia s. 237. Indeks.
Streszczenie: Rozważania na temat wpływu konsumentów na zachowania producentów oraz na ich działania ekologiczne. Autor uświadamia czytelnikowi znaczenie inteligencji ekologicznej, umiejętności świadomego wyboru towarów w sklepach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 307162, 296712 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 GOL (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-208-0968-1
Bibliogr. s. 232-236. Indeks.
Streszczenie: Książka omawia problem zachowań konsumentów na rynku. Przekazuje wiedzę na temat celów, potrzeb i przekonań konsumenta, motywujących go do dokonania zakupu oraz identyfikuje reguły jego postępowania. Przestawia też kryteria wyboru, którymi kieruje się przy podejmowaniu decyzji oraz ukazuje niezbędne środki przystosowania do tego strategii marketingowej. Temat ten wzbogacono przykładami rozwiązań występujących w praktyce i konkretnymi zaleceniami do marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270489 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7246-368-9
Bibliografia na stronach 147-155.
Podręcznik omawia definicję, zagadnienia metodologiczne oraz metody badawcze psychologii ekonomicznej. Przedstawia powiązanie psychologii z marketingiem (reklama, sprzedaż osobista), z zarządzaniem (motywowanie, ocenianie pracowników), z polityką społeczno-gospodarczą (bezrobocie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki / Marcin Świtała. - Wydanie 2. - Warszawa : "Biblioteka Analiz", 2003. - 114, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
ISBN: 83-89143-06-2
Bibliografia na stronach 113-114.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286596 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
ISBN: 978-83-7641-287-0
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Streszczenie: Praca podzielona jest na trzy główne zręby: uwarunkowania i konsekwencje przedsiębiorczości, pieniądze i dysponowanie nimi oraz zachowania konsumenckie. Poszczególne artykuły w ujęciu teoretyczno-empirycznym przedstawiają następujące zagadnienia: przedsiębiorczość a protestancka etyka pracy, jakość życia przedsiębiorców, rola ekonomii społecznej, przedsiębiorczość polskiej młodzieży (badano studentów zarządzania z trzech szkół wyższych), postawy wobec pieniędzy, zachowania ubezpieczeniowe, wybory inwestycyjne, korzystanie z banków przez młodzież polską i brytyjską (porównanie wyników badań przeprowadzonych w 1999 r. w Wielkiej Brytanii wśród osób w wieku 11-16 lat z wynikami badań własnych autorki, w których respondentami były osoby w wieku 13-19 lat), subaddytywność ocen (błędy w ocenie prawdopodobieństwa), poczucie szczęścia i satysfakcji a kupowanie rzeczy i doznań, materializm a zakupy nieplanowane, kupowanie impulsywne a temperament, nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych a zakupy kompulsywne, charakter przekazu reklamowego a ocena produktów. Artykuły wzbogacają wiedzę o zachowaniach ekonomicznych Polaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 319818 MZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [89].
Streszczenie: Obsługa klienta: charakterystyka spostrzegania jako elementu interakcji z innymi, cechy komunikacji werbalnej i języka ciała, umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej, kryteria asertywności w relacji z pasywnością i agresywnością, sposoby rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, zasady negocjowania, radzenie sobie ze stresem. W tekście - przykłady ćwiczeń, a w załącznikach - hierarchia potrzeb Maslowa, proces komunikacji interpersonalnej i testy (umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, asertywności, relacji z innymi ludźmi).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz.1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 83-89120-90-9
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Streszczenie: Analiza psychologicznych zachowań ekonomicznych jednostek i gospodarstw domowych oraz osób działających w biznesie i w sektorze publicznym. W publikacji omówiono najważniejsze zagadnienia z mikroekonomii (finanse, marketing, reklamy, kupowanie, negocjowanie, podatki, oszczedzanie, ubezpieczenia i hazard).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie reklamy i reklamożerców / Katarzyna Walotek-Ściańska. - Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2010. - 124 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60430-98-9
Bibliogr. s. [123]-124.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303195 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 269-278. Indeksy.
Streszczenie: W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285190 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7683-066-7
Bibliogr., netogr. s. 222-245.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304489 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej