Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(7)
Artykuły
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(1)
Autor
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Dyląg Anna
(1)
Godlewska-Werner Dorota
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakubowska Honorata (1976- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kasser Tim
(1)
Kossowska Małgorzata (1968-)
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Pawlik-Popielarska Beata Maria
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Snarska Aleksandra
(1)
Sowińska Anna (psychologia)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Łojewska Magdalena
(1)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla (1943- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Rodzice
(1)
Temat
Konsumenci
(20)
Reklama
(7)
Marketing
(5)
Badania marketingowe
(4)
Decyzje
(3)
Postawy
(3)
Zachowanie
(3)
Popyt
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Uczucia
(2)
Agresywność
(1)
Analiza rynku
(1)
Badania jakościowe
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Metody badawcze
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motywacja
(1)
Narcyzm
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieświadomość
(1)
Ocena poznawcza
(1)
Optymizm
(1)
Osobowość
(1)
Pieniądz
(1)
Poznanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemoc
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pracy
(1)
Reaktywność emocjonalna
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedaż
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Twórczość
(1)
Wartość
(1)
Wiedza
(1)
Wrażenia
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(6)
Artykuł problemowy
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(20)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Religia i duchowość
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313984 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
ISBN: 978-83-62625-12-3
Bibliogr. s. [103]-105.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-86605-33-2
Bibliogr. s. 389-[407].
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich. Ukazując poszczególne zagadnienia podano ich koncepcje teoretyczne i wyniki uzyskane w trakcie różnych badań (teorie i badania będące dorobkiem zarówno psychologów obcych, jak i polskich). Przedstawiono: percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; wpływ emocji, motywacji, osobowości na percepcję reklamy; satysfakcję konsumenta; postawy konsumenta; reklamę jako komunikację perswazyjną; wpływ grupy odniesienia, wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281788, 279712 (2 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-208-0968-1
Bibliogr. s. 232-236. Indeks.
Streszczenie: Książka omawia problem zachowań konsumentów na rynku. Przekazuje wiedzę na temat celów, potrzeb i przekonań konsumenta, motywujących go do dokonania zakupu oraz identyfikuje reguły jego postępowania. Przestawia też kryteria wyboru, którymi kieruje się przy podejmowaniu decyzji oraz ukazuje niezbędne środki przystosowania do tego strategii marketingowej. Temat ten wzbogacono przykładami rozwiązań występujących w praktyce i konkretnymi zaleceniami do marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270489 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7246-368-9
Bibliografia na stronach 147-155.
Podręcznik omawia definicję, zagadnienia metodologiczne oraz metody badawcze psychologii ekonomicznej. Przedstawia powiązanie psychologii z marketingiem (reklama, sprzedaż osobista), z zarządzaniem (motywowanie, ocenianie pracowników), z polityką społeczno-gospodarczą (bezrobocie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
ISBN: 978-83-7641-287-0
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Streszczenie: Praca podzielona jest na trzy główne zręby: uwarunkowania i konsekwencje przedsiębiorczości, pieniądze i dysponowanie nimi oraz zachowania konsumenckie. Poszczególne artykuły w ujęciu teoretyczno-empirycznym przedstawiają następujące zagadnienia: przedsiębiorczość a protestancka etyka pracy, jakość życia przedsiębiorców, rola ekonomii społecznej, przedsiębiorczość polskiej młodzieży (badano studentów zarządzania z trzech szkół wyższych), postawy wobec pieniędzy, zachowania ubezpieczeniowe, wybory inwestycyjne, korzystanie z banków przez młodzież polską i brytyjską (porównanie wyników badań przeprowadzonych w 1999 r. w Wielkiej Brytanii wśród osób w wieku 11-16 lat z wynikami badań własnych autorki, w których respondentami były osoby w wieku 13-19 lat), subaddytywność ocen (błędy w ocenie prawdopodobieństwa), poczucie szczęścia i satysfakcji a kupowanie rzeczy i doznań, materializm a zakupy nieplanowane, kupowanie impulsywne a temperament, nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych a zakupy kompulsywne, charakter przekazu reklamowego a ocena produktów. Artykuły wzbogacają wiedzę o zachowaniach ekonomicznych Polaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz.1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 83-89120-90-9
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Streszczenie: Analiza psychologicznych zachowań ekonomicznych jednostek i gospodarstw domowych oraz osób działających w biznesie i w sektorze publicznym. W publikacji omówiono najważniejsze zagadnienia z mikroekonomii (finanse, marketing, reklamy, kupowanie, negocjowanie, podatki, oszczedzanie, ubezpieczenia i hazard).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287094 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304489 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
Streszczenie: Opisano wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież. Zwrócono uwagę na rozwój nowych technologii i nowych mediów, na zmianę warunków, w jakich żyjemy oraz na wykorzystywanie przez producentów potencjału konsumenckiego drzemiącego w dzieciach i młodzieży. Ukazano także m.in.: kształtowanie się dziecięcych zachowań konsumenckich, na które największy wpływ mają rodzice, rówieśnicy oraz media; działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy i szeptany, trendsetting - czyli pozyskiwanie liderów danej grupy do kreowania mody, co przekłada się na zapotrzebowanie na określone produkty, i in.); pozytywne i negatywne (choć niezamierzone) społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci (np. dostarczanie rozrywki, wspieranie twórczości; kształtowanie materialistycznego systemu wartości, nastawienie na prokonsumpcyjny model życia). Zawarto również praktyczne wskazówki, jak rodzice, organizacje prodziecięce czy stowarzyszenia konsumenckie powinny reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne reklamodawców i twórców reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299000 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utajone postawy konsumenckie / Dominika Maison. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 189, [1] s. : ilustracje ; 24 cm.
(Psychologia w Monografiach Naukowych ; 3)
Na okł. podtyt.: analiza możliwości wykorzystania metody IAT.
Bibliogr. s. 179-187. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287248 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9-05 PSY (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: "Psychologia, konsumpcja, jakość życia".
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji (Gdańsk, 2009).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299890 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła informacji o wychowaniu dziecka s. 401-408. Indeks.
Streszczenie: Praca adresowana do rodziców i opiekunów dzieci oraz osób zajmujacych się marketingiem. Ukazano, jak zmienił się świat dziecka między 1975 a 2005 rokiem (wzrost zagrożeń). Wskazano złe produkty i programy. Omówiono etapy rozwoju dziecka i reakcję dziecka na media, produkty i marketing (ze wskazaniem punktów bezbronności - podatności na manipulację). Podano wskazówki dot. sposobów chronienia dzieci przed nadmiernym wpływem mediów i reklam. Zaproponowano Strategie wzbogacania dzieci (YES). Książka opiera się na realiach amerykańskich, jadnak mogą z niej skorzystać także polscy rodzice, ponieważ w dobie globalizacji mają oni podobne do opisanych problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291374, 291373 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy / Piotr Bucki. - Wydanie I, 2 dodruk. - Warszawa : PWN, 2023. - 381, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 BUC (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej