Forma i typ
Książki
(103)
Artykuły
(67)
Publikacje naukowe
(56)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(89)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(98)
Czytelnia
(6)
Autor
Kożusznik Barbara
(6)
Witkowski Stanisław Aleksander (1947- )
(6)
Falkowski Andrzej (1953- )
(5)
Lubrańska Anna
(4)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(3)
Bacon Terry R. (1947- )
(2)
Godlewska-Werner Dorota
(2)
Kordziński Jarosław
(2)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(2)
Mazurkiewicz Grzegorz
(2)
McGinnis Alan Loy (1933-2005)
(2)
Pawlik-Popielarska Beata Maria
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Rostowski Jan (1935-2014)
(2)
Sidor Mieczysław
(2)
Szafran Joanna (pedagog)
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(2)
Świętochowski Waldemar
(2)
Banaszczyk Małgorzata
(1)
Banaszewski Kamil
(1)
Banìt Ol'ga Vasilìvna
(1)
Bartosiak Katarzyna
(1)
Batko Roman (1966- )
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bednarek Krzysztof
(1)
Belbin R. Meredith (1926- )
(1)
Benton Debra
(1)
Berendt Joanna
(1)
Biegańska Katarzyna (psycholog)
(1)
Bieńkowski Stanisław (1882-1958)
(1)
Brzeziński Łukasz (pedagog)
(1)
Bucki Piotr
(1)
Błażek Magdalena
(1)
Celińska Sylwia (1970- )
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Ciąćka Piotr
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czerw Monika
(1)
Cębrzyńska Joanna
(1)
Day Christopher (1943- )
(1)
Della Porta Matthew
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dobrzyński Marian (1942- )
(1)
Doroba Anita
(1)
DuBrin Andrew J
(1)
Dudek Bohdan
(1)
Dzierzgowska Irena (1946-2009)
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziubecka Julia
(1)
Ekiert-Grabowska Dorota
(1)
Elsner Danuta
(1)
Faulkner Charles
(1)
Fil Kamil
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gamrowska Beata
(1)
Gawlik Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gawrecki Lechosław (1942- )
(1)
Gordon Thomas (1918-2002)
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Gros Urszula (1940-2015)
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gut Renata
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(1)
Hauk Mateusz
(1)
Hay Julie
(1)
Hollander Jaap
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaśko Małgorzata
(1)
Jurczak Jolanta
(1)
Kaczmarek Aleksandra (nauki o obronności)
(1)
Kapcia Alicja
(1)
Kelley David (1951- )
(1)
Kelley Tom (1955- )
(1)
Kiełbus Anna
(1)
Kliś Maria (1946- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kociankowski Michał
(1)
Kosińska Ewa
(1)
Kossecki Józef (1936-2015)
(1)
Kossowska Małgorzata (1968-)
(1)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(1)
Kowalczyk-Kroenke Anna
(1)
Kowalski Tadeusz (pedagog)
(1)
Kozielecki Józef (1936-2017)
(1)
Krawiec Marek
(1)
Kucharski Tomasz
(1)
Kwiatkowski Stefan (1939- )
(1)
Kälin Karl
(1)
Kępińska-Jasny Magdalena
(1)
Kęsicka Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(6)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1940 - 1949
(1)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(96)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(170)
Język
polski
(97)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(1)
Rodzice
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Temat
Psychologia zarządzania
(58)
Psychologia pracy
(19)
Zarządzanie
(19)
Szkolnictwo
(17)
Dyrektorzy szkół
(16)
Menedżerowie
(16)
Przywództwo
(14)
Relacje międzyludzkie
(14)
Zarządzanie oświatą
(14)
Marketing
(13)
Osobowość
(11)
Motywacja pracy
(10)
Kadry
(9)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Praca zespołowa
(9)
Kultura organizacyjna
(8)
Psychologia społeczna
(8)
Konsumenci
(7)
Organizacja
(7)
Praca
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Badania marketingowe
(5)
Motywacja
(5)
Sukces
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Coaching
(4)
Decyzje
(4)
Empatia
(4)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Programowanie neurolingwistyczne
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Kreatywność
(3)
Marketing polityczny
(3)
Organizacje
(3)
Postawy
(3)
Poznanie
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Psychologia mediów
(3)
Psychologia poznawcza
(3)
Psychologia stosowana
(3)
Samopoznanie
(3)
Satysfakcja (psychologia)
(3)
Stres
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Analiza rynku
(2)
Asertywność
(2)
Aspiracje
(2)
Badania rynku
(2)
COVID-19
(2)
Design thinking
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Negocjacje
(2)
Obsługa klienta
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedagogika
(2)
Polityka
(2)
Popyt
(2)
Porozumienie bez przemocy
(2)
Produktywność pracy
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo edukacyjne
(2)
Psycholodzy
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia eksperymentalna
(2)
Psychologia narracyjna
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Uczucia
(2)
Użytkownicy bibliotek
(2)
Wizerunek medialny
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie wiekiem
(2)
Zawód
(2)
Agape
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Ankieterzy
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autorytet
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Temat: czas
2001-
(52)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Niemcy
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(39)
Artykuł problemowy
(28)
Poradnik
(20)
Artykuł z czasopisma naukowego
(19)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(18)
Podręcznik
(18)
Raport z badań
(18)
Praca zbiorowa
(14)
Artykuł z czasopisma fachowego
(12)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Opracowanie
(8)
Materiały konferencyjne
(7)
Artykuł fachowy
(4)
Monografia
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Ankieta
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Raport
(1)
Synteza
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(164)
Psychologia
(154)
Edukacja i pedagogika
(26)
Socjologia i społeczeństwo
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
170 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 1560)
ISBN: 83-226-0670-2
Bibliogr. s. 121-132. - R'es., summ.
Streszczenie: Podstawą rozumienia przez autorkę podmiotowości zespołu stanowi zjawisko określane przez nią jako deinfluentyzacja (gospodarka wpływami w zespole przez poszczegółnych jej członków). Zarysowała ona ewolucję poglądów na najważniejsze aspekty związane z działaniem zespołu, na efektywność zespołu i na kierowanie zespołem. Omówiła szerzej charakterystyczne wpływy w zespole - kierownika, całego zespołu i każdej jednostki. Zaprezentowała także wyniki badań nad potrzebą partycypacji jednostki w zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 273497, 273496 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 164552 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 164554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7251-002-4
Bibliogr. s. 281-290.
Streszczenie: Praca z zakresu organizacji i zarządzania. Zajmuje się psychologicznym funkcjonowaniem człowieka w grupie zadaniowej. Autor charakteryzuje modele zachowań organizacyjnych, globalizację procesów ekonomicznych i kulturowych. Omawia czynniki biograficzno-profesjonalne i psychologiczne zachowania się człowieka, a następnie zachowania organizacyjne będące funkcją oddziaływania między jednostką a środowiskiem społecznym. Przedstawia systemowy model i elementy składowe organizacji. Charakteryzuje etapy selekcji psychologicznej kandydatów do pracy. Prezentuje psychologiczne teorie stresu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-233-2935-0
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-233-2935-0 (2 t.)
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299863 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Prace Psychologiczne ; 40)
ISBN: 83-229-1263-3
Numeracja ser. gł.: no 1722.
Bibliogr. s. 213-222. Indeks.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Próba krytycznej analizy, syntezy i wdrożenia wiedzy o możliwościach efektywnego prognozowania zachowań kadry kierowniczej. Podsumowanie wyników psychologicznych badań dot. procedur stosowanych w praktyce firm zachodnich (assessment-center) i polskich (konkursowa procedura doboru kadr).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 272198 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sieci wpływu : psychologia perswazji online / Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2018. - XV, [1], 237 stron : ilustracje ; 24 cm.
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 NAH (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-208-0968-1
Bibliogr. s. 232-236. Indeks.
Streszczenie: Książka omawia problem zachowań konsumentów na rynku. Przekazuje wiedzę na temat celów, potrzeb i przekonań konsumenta, motywujących go do dokonania zakupu oraz identyfikuje reguły jego postępowania. Przestawia też kryteria wyboru, którymi kieruje się przy podejmowaniu decyzji oraz ukazuje niezbędne środki przystosowania do tego strategii marketingowej. Temat ten wzbogacono przykładami rozwiązań występujących w praktyce i konkretnymi zaleceniami do marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270489 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7246-368-9
Bibliografia na stronach 147-155.
Podręcznik omawia definicję, zagadnienia metodologiczne oraz metody badawcze psychologii ekonomicznej. Przedstawia powiązanie psychologii z marketingiem (reklama, sprzedaż osobista), z zarządzaniem (motywowanie, ocenianie pracowników), z polityką społeczno-gospodarczą (bezrobocie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2789)
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang., fr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 301079 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265645 tylko na miejscu (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
Streszczenie: Opisano wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież. Zwrócono uwagę na rozwój nowych technologii i nowych mediów, na zmianę warunków, w jakich żyjemy oraz na wykorzystywanie przez producentów potencjału konsumenckiego drzemiącego w dzieciach i młodzieży. Ukazano także m.in.: kształtowanie się dziecięcych zachowań konsumenckich, na które największy wpływ mają rodzice, rówieśnicy oraz media; działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy i szeptany, trendsetting - czyli pozyskiwanie liderów danej grupy do kreowania mody, co przekłada się na zapotrzebowanie na określone produkty, i in.); pozytywne i negatywne (choć niezamierzone) społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci (np. dostarczanie rozrywki, wspieranie twórczości; kształtowanie materialistycznego systemu wartości, nastawienie na prokonsumpcyjny model życia). Zawarto również praktyczne wskazówki, jak rodzice, organizacje prodziecięce czy stowarzyszenia konsumenckie powinny reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne reklamodawców i twórców reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299000 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303982 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Bibliogr. s. 242-248.
Streszczenie: Celem książki jest przekazanie kadrze kierowniczej oraz jej współpracownikom wiedzy psychologicznej, na której opierają się osobiste i psychologiczno-społeczne walory kierownika. Praca ta jest wynikiem współpracy specjalistów z dziedziny psychologii, posiadających długoletnią praktykę w szkoleniach i doradztwie menedżerów. Tematycznie dzieli się ona na rozwój: osobisty, zespołu, organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277686, 277685 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
ISBN: 978-83-7969-281-1 ; 978-83-7969-940-7 (e-ISBN)
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 314201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 329-335. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310866 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: indywidualne zainteresowania, twoje umiejętności, właściwa osoba na właściwym miejscu, dobrze dobrany zespół, efektywna praca.
Indeks.
Streszczenie: W każdej firmie najistotniejszą rolę odgrywają dobrze dobrani pracownicy. Publikacja podpowiada, jak zorganizować zgrany zespół, bazując na umiejętnościach i predyspozycjach jego poszczególnych członków. Każdy z nas prezentuje bowiem określony typ pracownika i może pełnić odmienną rolę w zespole. Dzięki tej książce dowiemy się, jak skutecznie porozumiewać się w firmie i kształtować takie relacje między pracownikami, by nasza praca była efektywna i przebiegała sprawnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 BEL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. okł.: Sztuka motywacji czyli Jak wydobyć z ludzi to, co w nich najlepsze. Tyt. ze s. przedtyt.: Jak wydobyć z ludzi to, co w nich najlepsze.
Streszczenie: Autor formułuje 12 zasad motywowania ludzi (np. zauważanie potrzeb innych ludzi, niepowodzenie nie ma oznaczać przegranej, uznanie dla osiągnięć i nagradzanie współpracy) i omawia każdą z nich podając przykłady. Publikacja zarówno dla rodziców, jak i dla osób kierujących pracą innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283049 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 269058 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej