Form of Work
Ksi膮偶ki
(19)
Publikacje naukowe
(6)
Artyku艂y
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Status
available
(17)
only on-site
(9)
unknown
(1)
Branch
Wypo偶yczalnia
(18)
Czytelnia
(9)
Author
D膮browski Miros艂aw
(2)
Gruszczyk-Kolczy艅ska Edyta (1940- )
(2)
Ska艂uba Kazimiera
(2)
Gom贸艂ka-Walaszek Izabela
(1)
Grudzi艅ska Zofia
(1)
Hawrot Anna
(1)
Jasi艅ska-Maci膮偶ek Aleksandra
(1)
Kalabi艅ska Maria (1926-2003)
(1)
Kandzia Joanna
(1)
Karecka-Marzec Anna (1957- )
(1)
Karpi艅ski Marcin
(1)
Lubieniec Arleta
(1)
Modzelewski Micha艂 (pedagog)
(1)
Niemierko Boles艂aw (1935- )
(1)
Nowakowska Anna
(1)
Nowik Jerzy
(1)
Or艂owska Teresa
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Podobi艅ska Barbara
(1)
Skemp Richard R. (1919-1995)
(1)
Staszy艅ski Edmund (1924-2005)
(1)
Szwed Tomasz
(1)
Trochanowski W艂odzimierz
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Zimny Zygmunt (1925-2012)
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Country
Poland
(24)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele szk贸艂 podstawowych
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Matematyka
(16)
Efektywno艣膰 nauczania
(9)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(8)
Nauczanie pocz膮tkowe
(6)
Oceny szkolne
(3)
Czytanie
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
艢wiadomo艣膰 j臋zykowa
(2)
Dzieci
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Eksperymenty
(1)
Fizyka
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
J臋zyk polski
(1)
J臋zyk polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kontrola pa艅stwowa
(1)
Kszta艂cenie nauczycieli
(1)
My艣lenie
(1)
Najwy偶sza Izba Kontroli (NIK)
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Przydatno艣膰 zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia r贸偶nic indywidualnych
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczenie si臋
(1)
Uczniowie szk贸艂 podstawowych
(1)
Uczniowie szk贸艂 艣rednich
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zastosowania multimedi贸w w edukacji
(1)
Zdolno艣ci matematyczne
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Cz臋stochowa, (woj. 艣l膮skie ; okr臋g)
(1)
Genre/Form
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(4)
Artyku艂 problemowy
(2)
Artyku艂 przegl膮dowy
(2)
Artyku艂 z czasopisma pedagogicznego
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
30 results Filter
No cover
Book
In basket
(Materia艂y og贸lnopolskich bada艅 osi膮gni臋膰 uczni贸w, nauczycieli i szk贸艂 1981-1988 ; T. 5)
Na s. tyt. : Centralny Program Bada艅 Podstawowych nr 08.17 Funkcjonowanie i kierunki rozwoju systemu o艣wiaty i wychowania w Polsce Ludowej, temat II B Og贸lnopolskie badania osi膮gni臋膰 uczni贸w, nauczycieli i szk贸艂 1981-1988.
Publikacja dla pracownik贸w o艣wiaty.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 246178 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 260305 (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Streszczenie: Opracowanie przedstawia wyniki bada艅 i przyk艂ady uczniowskich rozumowa艅 w zakresie podstawowych dla I etapu kszta艂cenia umiej臋tno艣ci matematycznych (rozwi膮zywania zada艅 tekstowych, wykonywania oblicze艅 z艂o偶onych). Badania przeprowadzono w 2006 roku w艣r贸d uczni贸w klas trzecich i dodatkowo po 5 miesi膮cach w艣r贸d tych samych uczni贸w b臋d膮cych w klasie czwartej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 294734, 294733, 294732, 294731 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-C-a-18 294735 PNS (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 307340 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-C-a-21 307165 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
The psychology of learning mathematics / Richard R. Skemp. - Middlesex [etc.] : Penguin Books, 1971. - 319 s. : ilustracje ; 20 cm.
(Pelican Books)
Bibliogr. s. [314]. Index.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
All copies are currently unavailable
Authority data
Authority data
Authority data
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 223824, 223823 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-F-153 289247 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 249904 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-58 249905 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. 101-106.
Streszczenie: Praca z zakresu psychologii poznawczej, jest pr贸b膮 empiryczno-diagnostycznej analizy 艣rodowiskowych determinant rozwoju procesu my艣lenia operacyjnego u dzieci. Jak podkre艣la autorka, wskazanie uwarunkowa艅 (zw艂aszcza spo艂eczno-wychowawczych) tempa rozwoju tego typu my艣lenia jest wa偶ne dla optymalnej stymulacji rozwoju my艣lenia, a tak偶e podejmowania skutecznej korekcji w przypadkach trudno艣ci w my艣leniu. Praca omawia literatur臋 na temat my艣lenia operacyjnego, problem i metod臋 bada艅 w艂asnych autorki oraz ich wyniki. Adresatami publikacji s膮 psycholodzy i pedagodzy, studenci, nauczyciele klas I-III.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 273254* (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Ocenianie w Matematyce ; 5)
Streszczenie: Propozycja kryteri贸w szczeg贸艂owych wynikaj膮cych z hase艂 programowych oraz kryteri贸w og贸lnych oceny aktywno艣ci matematycznej uczni贸w - do wykorzystania na ka偶dym poziomie matematycznej edukacji gimnazjalnej, realizuj膮cej program oparty na obowi膮zuj膮cej podstawie programowej. W tabelach zamieszczono wiadomo艣ci i osi膮gni臋cia niezb臋dne do uzyskania stopnia w skali od dopuszczaj膮cego, poprzez dostateczny, dobry i bardzo dobry do celuj膮cego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 280739 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-G-90 280740 PNS (1 egz.)
Authority data
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 149-155. Rez., summ.
Streszczenie: Praca prezentuje teoretyczne podstawy modelu zr贸偶nicowanego nauczania matematyki (z zastosowaniem ci膮g贸w zdaniowych) oraz jego empiryczn膮 weryfikacj臋 - wp艂yw na efekty dydaktyczne w zakresie wiadomo艣ci, umiej臋tno艣ci, operatywno艣ci, trwa艂o艣ci wiedzy i zainteresowa艅 matematycznych - w por贸wnaniu z nauczaniem konwencjonalnym. Badania przeprowadzono w roku szkolnym 1991/1992 w 13 szko艂ach podstawowych z 4 wojew贸dztw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 272312 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-B-60 272313 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Opracowanie zawiera propozycje zestaw贸w zada艅 sprawdzaj膮cych wiadomo艣ci i umiej臋tno艣ci z matematyki uczni贸w klas IV-VIII. Odpowiadaj膮 one kryteriom oceniania na poszczeg贸lne oceny szkolne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 276520, 276519 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Ocenianie w Matematyce ; 5)
Bibliogr. s. 68-70.
Streszczenie: W formie tabelarycznej przedstawiono kryteria oceniania z matematyki w zakresie tre艣ci programowych i wybranych dzia艂贸w (klas: IV, V i VI).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 281099 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-F-89 281100 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again