Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(6)
Autor
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(3)
Dąbrowski Mirosław
(2)
Skałuba Kazimiera
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Borkowska Aneta (psycholog)
(1)
Czabaj Renata
(1)
Domoradzki Stanisław
(1)
Gomółka-Walaszek Izabela
(1)
Grudzińska Zofia
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Hawrot Anna
(1)
Jasińska-Maciążek Aleksandra
(1)
Kalabińska Maria (1926-2003)
(1)
Kandzia Joanna
(1)
Karecka-Marzec Anna (1957- )
(1)
Karpiński Marcin
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Lubieniec Arleta
(1)
Modzelewski Michał (pedagog)
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Nowakowska Anna
(1)
Nowik Jerzy
(1)
Orłowska Teresa
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Podobińska Barbara
(1)
Rożyńska Małgorzata (1964- )
(1)
Skemp Richard R. (1919-1995)
(1)
Staszyński Edmund (1924-2005)
(1)
Szwed Tomasz
(1)
Trochanowski Włodzimierz (1936-2011)
(1)
Wojdyła Emilia
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Zimny Zygmunt (1925-2012)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Matematyka
(14)
Efektywność nauczania
(12)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(11)
Nauczanie początkowe
(6)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Oceny szkolne
(3)
Czytanie
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Świadomość językowa
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Eksperymenty
(1)
Fizyka
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Język polski
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kontrola państwowa
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Metoda ośrodków pracy
(1)
Myślenie
(1)
Najwyższa Izba Kontroli (NIK)
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Szkolnictwo podstawowe specjalne
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zdolności matematyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Częstochowa, (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł przeglądowy
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Matematyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 223824, 223823 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 101-106.
Streszczenie: Praca z zakresu psychologii poznawczej, jest próbą empiryczno-diagnostycznej analizy środowiskowych determinant rozwoju procesu myślenia operacyjnego u dzieci. Jak podkreśla autorka, wskazanie uwarunkowań (zwłaszcza społeczno-wychowawczych) tempa rozwoju tego typu myślenia jest ważne dla optymalnej stymulacji rozwoju myślenia, a także podejmowania skutecznej korekcji w przypadkach trudności w myśleniu. Praca omawia literaturę na temat myślenia operacyjnego, problem i metodę badań własnych autorki oraz ich wyniki. Adresatami publikacji są psycholodzy i pedagodzy, studenci, nauczyciele klas I-III.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 273254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [141].
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 218645, 218644, 218643 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej