Forma i typ
Książki
(13)
Artykuły
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(6)
Autor
Dolata Roman
(3)
Hanisz Jadwiga (1939- )
(2)
Hernik Kamila
(2)
Malinowska Karolina
(2)
Sijko Kamil
(2)
Bidziński Karol
(1)
Campfield Dorota
(1)
Dąbrowski Mirosław (matematyk)
(1)
Grzegorzewska Elżbieta
(1)
Górniok-Naglik Alina
(1)
Hawrot Anna
(1)
Jachimczak Beata
(1)
Jarnutowska Ewelina
(1)
Jurek Anna (pedagog)
(1)
Kaczan Radosław
(1)
Kamińska Jolanta (pedagogika)
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Maluchnik Michał
(1)
Modzelewski Michał (pedagog)
(1)
Naleszkiewicz Danuta
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Rycielska Ludmiła
(1)
Szpotowicz Magdalena (1968-2016)
(1)
Więckowski Ryszard (1935-2002)
(1)
Żmijewska Ewa
(1)
Żytko Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(19)
Efektywność nauczania
(12)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Oceny szkolne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Centrum Nauki Leonardo da Vinci (Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne ; Podzamcze)
(1)
Czytanie
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Edukacyjna wartość dodana
(1)
Lęk
(1)
Metoda IBSE
(1)
Metody badawcze
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Oceny opisowe
(1)
Pisanie
(1)
Podręczniki
(1)
Projekt "Dziecko jako badacz"
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rodzina
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Stres szkolny
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Podzamcze (woj. świętokrzyskie, pow. kielecki, gm. Chęciny)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(12)
Artykuł z pracy zbiorowej
(6)
Opracowanie
(3)
Podręczniki do nauczania początkowego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 135-137.
Streszczenie: Opisano czym jest monitorowanie osiągnięć szk. i podano 2 przykł. - pozytywny z Francji i kontrowersyjny z Anglii i Walii, następnie omówiono: konstruowanie testów osiągnięć szk., monitorowanie osiągnięć szk. na poziomie ogólnokrajowym na przykł. wyników badań własnych przepr. w Warszawie w r. szk. 1994/95 wśród uczniów klas III (analiza umiejętności matematycznych i wynikające z niej wskazówki metodyczne, analiza umiejętności czytania ze wskazówkami metodycznymi, analiza umiejętności pisania opowiadania ze wskazówkami metodycznymi), monitorowanie osiągnięć szk. na poziomie lokalnym - streszczenie raportu, który powstał w 1996 r. na zamówienie władz pewnego niewielkiego miasta na północy Polski. Badano absolwentów klas III. Podano diagnozę obszarów niepowodzeń dydakt., analizę wskaźników syntetycznych, diagnozę poziomu osiągnięć w poszczególnych szkołach (3 szkoły) oraz oddziałach klasowych (3 klasy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275583 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 275584 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 248254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 304546, 304451 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304452 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W załączniku: Arkusz obserwacji osiągnięć edukacyjnych uczniów klas 1-3.
Streszczenie: Książka zawiera m.in.: kryteria oceny, arkusze obserwacyjne, sprawdziany wiedzy i umiejętności oraz przykładowe opisy osiągnięć edukacyjnych uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279259, 279258, 279257, 279256, 279255 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 330)
Bibliogr. s. 97-102.
Streszczenie: Rozważania na temat rozmaitych aspektów oceniania w edukacji wczesnoszkolnej oraz umiejętności zawodowych nauczyciela klas I-III (ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności oceniania). Propozycje modelowych rozwiązań w zakresie umiejętności oceniania dot. techniki treningu twórczości, umiejętności komunikacyjnych, umiejętności obserwacji aktywności uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285454 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311466 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania prowadzone w ramach projektu realizowanego przez Centralną Komisję Egzaminacyjną, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliografia na stronie 189.
Streszczenie: Raport zawiera syntetyczny przegląd wyników badań uzyskanych w ramach projektu: zakres oraz poziom podstawowych umiejętności szkolnych uczniów kończących I etap kształcenia oraz omawia czynniki edukacyjne i środowiskowe wpływające na te umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 294418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 239759 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2158)
Bibliografia na stronach 194-202.
Streszczenie angielskie, niemieckie.
Streszczenie: Przedstawiono: podstawy teoretyczne badań nad funkcjami nauczyciela, analizę założonych funkcji nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, wyniki badań własnych nad rzeczywistymi funkcjami nauczyciela kl. I-III i wyniki analizy porównawczej funkcji założonych z funkcjami rzeczywistymi, model funkcji nauczyciela w procesie kształcenia w kl. I-III. Badania przeprowadzono w l. 1992-93.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373 GÓR (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.09 ADA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 241-[249].
Streszczenie: Publikacja ukazuje problemy dotyczące kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przedstawia koncepcję choroby przewlekłej w odniesieniu do jej wpływu na funkcjonowanie człowieka, strategię radzenia sobie z nią oraz wskazuje na rolę rodziny w rozwoju dziecka przewlekle chorego. Zwraca uwagę na psychologiczne konsekwencje choroby w kontekście potrzeby projektowania działań terapeutycznych, wspomagających rozwój i funkcjonowanie psychospołeczne dziecka. Omawia rozwój kompetencji społecznych ucznia w młodszym wieku szkolnym. Prezentuje wyniki badań dowodzących niskiej efektywności nauczania indywidualnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 376 JAC (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 215-[222].
Streszczenie: Autor w oparciu o badania analizuje problem adaptacji dziecka rozpoczynającego naukę do nowych warunków i wymagań stawianych przez szkołę. W części teoretyczno-przeglądowej omówiono dojrzałość dziecka do podjęcia nauki oraz rolę czynników mających wpływ na jego dostosowanie się do warunków szkolnych. W części empirycznej ukazano rodzinę jako środowisko opiekuńczo-wychowawcze badanych dzieci oraz ich sytuację szkolną. Dokonano oceny poszczególnych funkcji intelektualnych, zachowania w środowisku szkoły, aktywności społecznej, motywacji do nauki oraz przedstawiono wiążące się z nowymi doświadczeniami zaburzenia emocjonalne. Uwzględniono także wpływ wyników w nauce na przystosowanie się dziecka do wymagań szkoły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 271032 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 271033 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.04 DZI (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej