Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje fachowe
(43)
Artykuły
(39)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Publikacje naukowe
(21)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(58)
tylko na miejscu
(45)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(59)
Czytelnia
(45)
Autor
Nowecki Bogdan Jan (1934- )
(4)
Gnitecki Janusz (1945-2008)
(3)
Kuleczka-Raszewska Maria
(3)
Bernaczyk Leszek
(2)
Czaja-Chudyba Iwona
(2)
Iwanowska Alicja
(2)
Januszek Cecylia
(2)
Knez Renata
(2)
Komorowska Hanna (1946- )
(2)
Kwiatkowska-Łozińska Mariola
(2)
Papis Wanda Elżbieta
(2)
Repsch Ewa
(2)
Straßmeier Walter (1938- )
(2)
Szurek Michał (1946- )
(2)
Słonina Wojciech M
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Andruszkiewicz Krystyna
(1)
Angiel Joanna
(1)
Bala Agnieszka
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Bednarczuk Beata
(1)
Bogdanowicz Piotr
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Borkowski Jan (ekonomista)
(1)
Charbicka Magdalena
(1)
Chmielnicka-Plaskota Aleksandra
(1)
Ciechomski Maciej
(1)
Czyż Marek (kultura fizyczna)
(1)
Czyżewski Marek
(1)
Dumowska Bogumiła
(1)
Dąbrowska Urszula
(1)
Długowiejska Jadwiga
(1)
Dłuska Joanna
(1)
Figiel Monika
(1)
Fiutowska Teresa
(1)
Gaś Zbigniew Bronisław (1952- )
(1)
Gierlich Regina
(1)
Godlewski Andrzej
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Grabowska Magdalena (pedagog)
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Grzyb Barbara
(1)
Grzybowski Andrzej (1937- )
(1)
Guja Krystyna
(1)
Gustowicz Jadwiga
(1)
Gąsiorek Krystyna (1946- )
(1)
Hanc Urszula
(1)
Hawranek Maria (1987- )
(1)
Ir Marta
(1)
Jasinowska Emilia
(1)
Jurkiewicz Patrycja
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karbowniczek Jolanta (1964- )
(1)
Karczewska Aneta
(1)
Karmela Zbigniew
(1)
Karpińska Aleksandra
(1)
Kałdon Barbara
(1)
Kielar Aleksandra M
(1)
Kiełczewska Anna Katarzyna
(1)
Klimuszko Barbara
(1)
Kluczyk Wirginia
(1)
Konarzewska Joanna
(1)
Konieczna Ewelina J
(1)
Koniński Karol (1866-1940)
(1)
Konopińska Agnieszka
(1)
Kowalczyk Elżbieta
(1)
Kowalska Gabriela
(1)
Kozłowski Bartłomiej
(1)
Kozłowski Mikołaj
(1)
Kołodziej Marek (informatyk)
(1)
Krause Agnieszka
(1)
Kropiwnicki Jan (1936- )
(1)
Kuleczka Waldemar
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Kulwicka Ewelina
(1)
Kurzak Marzena
(1)
Kędra Marzena (nauczycielka)
(1)
Kędzierska Jadwiga
(1)
Kłodziński Leszek
(1)
Lesisz-Wojciechowska Maria
(1)
Lewandowska Iryna
(1)
Lutyńska Krystyna
(1)
Maciejewska Monika
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Magdziasz Joanna
(1)
Marciniak Halina
(1)
Marczak Anna
(1)
Maszczyńska-Góra Grażyna
(1)
Mazurkiewicz Urszula
(1)
Mańkowska Natalia
(1)
Michałowska Ludwika
(1)
Mocek-Kmieć Anna
(1)
Morawska Barbara
(1)
Naprawa Renata
(1)
Nowaczyk Marta
(1)
Nowakowska Mariola
(1)
Nęcka Monika
(1)
Oleksak Teresa
(1)
Olszewska Bogumiła
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(28)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
Kraj wydania
Polska
(134)
Ukraina
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(27)
Nauczyciele
(17)
Klasa 2.
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Gimnazja
(8)
Klasa 3.
(8)
Klasa 6.
(8)
Klasa 1.
(7)
Klasa 4.
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Nauczyciele szkół podstawowych
(6)
Klasa 5.
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Terapeuci
(4)
Nauczyciele informatyki
(3)
Przedszkola
(3)
Rodzice
(3)
Studenci
(3)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele gimnazjów
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Pedagodzy
(2)
Szkoły specjalne
(2)
Szkoły średnie
(2)
Terapeuci pedagogiczni
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Artetrapeuci
(1)
Dzieci
(1)
Logopedzi
(1)
Muzykoterapeuci
(1)
Nauczyciele filozofii
(1)
Nauczyciele języka niemieckiego
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele plastyki
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Nauczyciele wiedzy o społeczeństwie
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Technikum
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Program autorski (pedagogika)
(22)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(19)
Nauczanie początkowe
(12)
Programy autorskie (pedagog.)
(10)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
Metody nauczania
(8)
Nauczanie zintegrowane
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(7)
Matematyka
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Innowacje pedagogiczne
(5)
Wsparcie edukacyjne
(5)
Agresywność
(4)
Dziecko autystyczne
(4)
Edukacja prozdrowotna
(4)
Profilaktyka szkolna
(4)
Sztuka
(4)
Wychowanie
(4)
Wychowanie fizyczne
(4)
Biologia
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Gry i zabawy
(3)
Informatyka
(3)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(3)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczyciele
(3)
Przemoc w szkole
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Uczniowie klas początkowych
(3)
Wczesna interwencja
(3)
Wychowawstwo
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Etiologia (medycyna)
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Język dziecka
(2)
Język francuski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kreatywność
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Kultura
(2)
Metoda Montessori
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Niemowlę
(2)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Pedagodzy
(2)
Pedagogika
(2)
Rehabilitacja medyczna
(2)
Samopoznanie
(2)
Szkolnictwo niepubliczne
(2)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(2)
Szkoły specjalne
(2)
Techniki Freineta
(2)
Uczniowie
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wspomaganie rozwoju
(2)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(2)
Zastosowania komputerów w edukacji
(2)
Zespół ADHD
(2)
Ścieżki edukacyjne
(2)
Śliwerska, Wiesława (1959-1996)
(2)
Świetlice szkolne
(2)
Absolwenci szkół podstawowych
(1)
Absolwenci szkół średnich
(1)
Alkoholizm
(1)
Arteterapia
(1)
Asertywność
(1)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dogoterapia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niedostosowane społecznie
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja europejska
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekonomia
(1)
Eksperyment pedagogiczny
(1)
Eksperymenty
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-
(4)
1901-2000
(2)
1918-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Australia
(1)
Europa
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lwówek Śląski (woj. dolnośląskie)
(1)
Nowa Zelandia
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (okolice)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Program autorski (pedagogika)
(96)
Artykuł z pracy zbiorowej
(36)
Program nauczania
(16)
Scenariusz zajęć
(14)
Poradnik
(10)
Artykuł problemowy
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Programy autorskie (pedagog.)
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Opracowanie
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Biografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Program wychowawczo-profilaktyczny
(1)
Reportaż
(1)
Scenariusz
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(93)
Medycyna i zdrowie
(7)
Psychologia
(6)
Kultura i sztuka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
135 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 275-298. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 307674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 141-154.
Streszczenie: Omówiono autorski program profilaktyczny, który był wdrażany w roku szkolnym 1999/2000 w Zespole Szkół Spożywczych w Sandomierzu i jest kontynuowany. Program składał się z trzech części: zagadnień realizowanych na lekcjach poszczególnych przedmiotów w klasach pierwszych, działaniach pedagoga szkolnego, zajęciach edukacyjnych dla młodzieży nadużywającej alkoholu. Zaprezentowano też: uwarunkowania nadużywania alkoholu i jego skutki, także w odniesieniu do młodzieży; ogólne założenia profilaktyki uzależnień; wyniki badań dot. zażywania narkotyków i picia alkoholu przeprowadzonych wśród uczniów szkół średnich w powiecie sandomierskim w 1999 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 161-167.
Streszczenie: Autor omawia teoretyczne podstawy asertywności i jej miejsce w praktyce pedagogicznej. Zwraca uwagę na skuteczność treningów umiejętności psychospołecznych. Przedstawia przeprowadzone badania na ten temat wśród studentów pedagogiki oraz propozycję 15 scenariuszy zajęć służących rozwijaniu asertywności u przyszłych nauczycieli i wychowawców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291781 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 ZUB (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 121-140.
Streszczenie: Propozycja programu pracy edukacyjno-terapeutycznej dla dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną i dzieci z autyzmem. Na strukturę programu składają się: cele, metody i formy pracy, diagnozowanie i ocena postępów dziecka, współpraca z rodzicami. Z kolei w treściach programowych ujęto: poznawanie schematu własnegp ciała, poznawanie najbliższej przestrzemni, poznawanie bliższego i dalszego otoczenia i uspołecznienie. W publikacji zamieszczono przykładowe sceniariusze zajęć i wskazówki do pracy. Oto tematy niektórych scenariuszy: "Gąbkowy świat" zabawy manipulacyjno-muzyczno-ruchowe, ćwiczenia koordynacji ruchowej, ruchowo-słuchowej i ruchowo-słuchowo-wzrokowej z wykorzystaniem piosenki "Dwa malutkie misie", żywioły-woda i jej postaci-zabawy manipulacyjne, złota rybka-zabawy plastyczno-ruchowo-muzyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299594 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 009920 Pd (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cogito : szkoła z własnym obliczem / Marzena Kędra. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2021. - 289 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Drogowskazy (w) Edukacji)
Bibliografia, netografia na stronach 283-289.
Streszczenie: Od Autorki: Niniejsza książka ma stanowić głos w dyskusji na temat polskiej szkoły na tle mojego własnego biograficznego doświadczenia, moich doświadczeń jako pedagoga i nauczyciela, jako dyrektorki szkoły, ale także jako twórcy rozwiązań w zakresie edukacji szkolnej. Jest to książka, w której wyrażam optymistyczne przekonanie, iż niezależnie od wszelkich uwarunkowań strukturalnych (a niekiedy ideologicznych) można zmieniać szkołę, a dzięki temu – zmieniać społeczeństwo. Szkoła może być źródłem postępu. Przy czym oczywiście zmiana szkoły nie powinna być nigdy celem samym w sobie. […] W niniejszej książce chciałabym pokazać pedagogikę Freineta z własnej perspektywy biograficznej, a szkołę Cogito jako studium przypadku urzeczywistnienia jej założeń . Spotkanie z Freinetem, chociaż metaforyczne, a jednak bardzo osobiste, stanowiło przełomowe wydarzenie w moim życiu, zarówno jako pedagoga i nauczyciela, jak i jako człowieka. Freinet został moim pedagogicznym autorytetem, a jego koncepcja stanowiła źródło nieprawdopodobnej inspiracji i rozszerzania horyzontów myślenia o dziecku, szkole i nauczaniu / uczeniu się. Z perspektywy dekad mogę jednak stwierdzić, że myśl Freineta była we mnie, w moim pedagogicznym sercu i pedagogicznym umyśle, zanim przeczytałam jego książki i spotkałam się z przedstawicielkami polskiego ruchu freinetowskiego. Mogę powiedzieć, że byłam emocjonalnie i intelektualnie gotowa na spotkanie z Freinetem. I francuski pedagog stał się dla mnie znaczącą osobą w życiu, a jego idee weszły na stałe do mojej tożsamości. W książce pokazuję, w jaki sposób moja fascynacja pedagogiką Celestyna Freineta stała się źródłem adaptacji tej koncepcji pedagogicznej na grunt praktyki szkolnej. Przedstawiam w niej założenia koncepcji Freineta, ale najważniejsze jest dla mnie ukazanie form i sposobów jej urzeczywistniania. Koncepcja Freineta posiada bowiem – jestem o tym przekonana – potencjał i żywotność ponadczasową, a jednym z moich celów zawodowych stało się wykazanie tego w praktyce. Czytelnicy znajdą także w niniejszej książce nauczycielskie opisy działań poparte krytyczną, niekiedy osobistą w swoim wyrazie refleksją; znajdą wypowiedzi rodziców i uczniów. Pragnę przy tym zwrócić uwagę na sposób przedstawiania szkolnej freinetowskiej rzeczywistości, który daje możliwość Czytelnikowi samodzielnej interpretacji tej innej – w pewnym sensie nowej – kultury pedagogicznej, która cechuje szkołę Cogito. Mam przy tym nadzieję, że rodzice, których dzieci uczęszczają do Cogito, dostrzegą po przeczytaniu książki w swoich dzieciach kulturę Cogito, a nauczyciele – siebie samych. Chcę przy tym dodać, że propozycje przedstawione w tej książce i praktyki szkolne, które są z nimi związane, wpisują się nie tylko w ideę „innej szkoły”, ale przede wszystkim stanowią wyraz mojego pragnienia stworzenia lepszej edukacji. Stanowią przy tym jednak także pewną szeroko rozumianą alternatywę edukacyjną. Aleksander Nalaskowski ujmuje to następująco: Alternatywność edukacyjna może być postrzegana jako pewien rodzaj „konstruktywnej krytyki”. Jest bowiem ekspresją niezgody na określony typ działań edukacyjnych z jednoczesną propozycją stosowania […] innych rozwiązań. Można tu także przytoczyć, za Czesławem Kupisiewiczem, klasyczną definicję alternatywnej szkoły, którą sformułował niemiecki pedagog G. Brinkman. Jest to szkoła, która „»odkrywa« wychowanka”, który staje się centrum wychowania i kształcenia; odrzuca ideę edukacji zorientowanej wyłącznie na „nauczanie”, przesuwając punkt ciężkości w kierunku kształtowania charakteru i przekazywania wartości; przyjmuje całościowe postrzeganie „osobowości każdego ucznia”, przy zachowaniu równowagi między „rozwojem umysłowym, jak fizycznym, emocjonalnym i wolicjonalnym”. Moja książka skierowana jest do wszystkich tych, którzy poszukują niekoniecznie zupełnie nowych, ale rozsądnych i posiadających ogromny potencjał – a przy tym przesyconych orientacją na rozwój człowieka – humanistycznych ze swojej istoty rozwiązań dla edukacji szkolnej. To książka o konieczności podejmowania wysiłków na rzecz kreowania nowej kultury pedagogicznej w szkole, pewnie w znacznej mierze alternatywnej wobec kultury tradycyjnej. Kultury, która stanowiłaby przy tym płaszczyznę zarówno urzeczywistnienia ciekawych, a przy tym prorozwojowych pomysłów edukacyjnych, jak i pasji uczenia. Propagując w książce z pełnym przekonaniem pedagogikę Freineta, nie twierdzę, że jest to jedyna koncepcja, która może stać się źródłem edukacyjnej zmiany oraz unowocześnienia pracy i praktyki szkolnej. Istnieje wiele propozycji i metod, które mogą spełnić ten cel, ale wśród pedagogów-nowatorów Freinet jest mi najbliższy, gdyż wieloletnie już stosowanie proponowanych przez niego zasad i metod kształcenia oraz wychowania pozwoliło mi przekonać się o ich wartości i skuteczności, w szczególności w odniesieniu do tego najbliższego mi ideału, jakim jest wszechstronny rozwój dziecka. Byłoby dla mnie niezwykle satysfakcjonujące, gdyby po lekturze książki Czytelnik mógł wzbogacić swoje myślenie o edukacji, szczególnie w kontekście odpowiedzi na następujące pytania: 1. Czy jest możliwa taka szkoła, w której znajdują się twórczy nauczyciele, pewnego typu przewodnicy, koncentrujący się na potrzebach i rozwoju dziecka, a nie tylko na formalnej realizacji podstawy programowej? 2. Czy dziecko, które przebywa w szkole, może być radosne i szczęśliwe, a nie zalęknione i sfrustrowane? 3. Czy szkoła może być miejscem twórczego życiowego dorastania młodego człowieka, kształtowania jego woli i kompetencji w zakresie eksperymentowania, doświadczania, badania i „wydłużania swoich korzeni”? 4. Czy szkoła może rozbudzać ciekawość świata i zapał, a jednocześnie kształtować poczucie odpowiedzialności, kreatywność i permanentny zapał do stawiania pytań? [ze strony wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.4 KĘD (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 111-114.
Publikacja o charakterze badawczym rozpoczynająca się teoretycznym ujęciem problematyki kształtowania operacji umysłowych oraz omówieniem specyfiki uczenia się - nauczania uczniów z niepełnosprawnościa inetelektualną w stopniu lekkim. Cześć badawcza to metodologia badań własnych autorki. Eksperyment pedagogiczny wykazał, iż u tych uczniów, także postwają i rozwijają się umiejętności szkolne, a efektywność korekcji wyższych procesów poznawczych zależna jest głównie od sposobu kształtowania tych procesów. Drogą wiodąca do tegoż celu jest problemowe nauczanie i aktywizowanie uczniów w ramach realizacji treści programowych. Praktycznym odzwierciedleniem tych założeń jest autorski "Program kształtowania i korekcji pojęć społeczno-przyrodniczych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie wczesnoszkolnym".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295009 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 376 TKA (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.2 MIC (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej