Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Dumowska Bogumiła
(1)
Figiel Monika
(1)
Ładyżyńska Jolanta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Temat
Nauczyciele
(1)
Oświata
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Warszawa (okolice)
(1)
Gatunek
Programy autorskie (pedagog.)
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2005
Bibliogr. s. 155-158.
Streszczenie: Publikacja zawiera zarys rozwojowy programów nauczania, typologie, teorie programu oraz jego składniki. Zamieszcza problematykę programu szkolnego w świetle reform oświatowych w Polsce oraz wiedzę z zakresu integracji europejskiej, programów nauczania i kształcenia nauczycieli w krajach Unii Europejskiej. W części badawczej autorka stawia sobie za cel nie tylko diagnozę obecnej sytuacji, ale także próbę pomocy tym, którzy nie czują się pewnie w nowej roli kreatorów programu, w określaniu, projektowaniu i realizowaniu misji nowoczesnej szkoły. Praca ma wskazywać jak i gdzie można doskonalić pożądane umiejętności w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289923 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 289924 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2003
Bibliogr. s. 299-[313].
Streszczenie: Omówienie określonej tytułem książki problematyki poprzedza prezentacja zmian edukacyjnych okresu transformacji ustrojowej w Polsce (1989-1999) oraz podstaw prawnych funkcjonowania programów autorskich w szkołach publicznych. W zasadniczej części pracy przedstawiono edukację wczesnoszkolną, w wyższych klasach szkoły podstawowej i w szkołach średnich według proponowanych przez nauczycieli innowacji w następujących zakresach: roli rodziców w klasie autorskiej; autorskich koncepcji programowych; liczebności klas, finansowania innowacji, sposobu postrzegania uczniów klas innowacyjnych; relacji nauczyciela innowatora z nadzorem pedagogicznym; programów autorskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286135 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 286136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2001
Bibliografia na stronach 295-[305].
Streszczenie: Krótko o zmianach w systemie edukacji w Polsce i szkołach niepublicznych po 1989 r. Trzon pracy stanowią wyniki badań własnych pt. "Wizje człowieka i społeczeństwa w koncepcjach edukacyjnych wybranych twórców szkół autorskich w Polsce". Jest to analiza wywiadów z twórcami szkół niepublicznych (przeprowadzonych w 1996 r.), poprzedzona krótką charakterystyką szkół autorskich opracowaną na podst. analizy dokumentów szkół i prac publikowanych w badanych szkołach. W ten sposób przedstawiono: Autorską Szkołę Samorozwoju (ASSA) we Wrocławiu, Wrocławską Szkołę Przyszłości, I Społeczne Liceum Ogólnokształcące "Bednarska" i Szkołę Stowarzyszenia Kultury i Edukacji w Warszawie, Ogólnokształcące Liceum Programów Indywidualnych w Gdańsku, I Społeczną Szkołę Podstawową STO na Polankach w Gdańsku, Społeczne Liceum Ogólnokształcące Poltech w Toruniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 284273 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 284274 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej