Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Artykuły
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Briggs Jason R
(1)
Farrell Peter (1966- )
(1)
Jurkiewicz Adam
(1)
Kwiatkowska Anna Beata
(1)
Lassoff Mark
(1)
Payne Bryson
(1)
Richardson Craig
(1)
Rosiak Mariusz (informatyk)
(1)
Sande Carter
(1)
Sande Warren
(1)
Scott Marc
(1)
Sweigart Al
(1)
Sysło Maciej Marek (1945- )
(1)
Vaughan Lee
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(5)
6-8 lat
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Programiści
(1)
Temat
Python (język programowania)
(12)
Programowanie (informatyka)
(8)
Scratch (język programowania)
(3)
Programowanie matematyczne
(2)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Automatyka
(1)
Grywalizacja
(1)
Informatyka
(1)
MOOCs
(1)
Matematyka
(1)
Minecraft
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Gry komputerowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Edukacja i pedagogika
(4)
Matematyka
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 SCO (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla dzieci w wieku 10 lat i ich rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315209, 312774 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 LAS (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 PAY (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2. dotyczy oryginału.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 HEL (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 VAU (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Dla dzieci od lat 10 i ich rodziców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 SWE (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016:51 FAR (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Python - gad z edukacyjnym przesłaniem / Adam Jurkiewicz. W: TIK w edukacji. 2020, Nr 1 (25), s. 18-19. - 2020.
Artykuł z czasopisma "TIK w edukacji".
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy referatach. Indeks.
Streszczenie: Scharakteryzowano fenomikę neurokognitywną, style uczenia się, cyfryzację edukacji, informatyczne przygotowanie nauczycieli, kompetencje e-nauczyciela, Schratch czyli wizualny język programowania dla dzieci i młodzieży, ideę odwróconej szkoły - nauczanie aktywizujące uczniów z użyciem najnowszych technologii oraz Strategię Kształcenia Wyprzedzającego i zmieniającego rolę nauczyciela na porządkującą, strukturyzującą więdzę uczniów i opartego na czterech fazach: aktywacji uczniów, przetwarzania informacji, systematyzacji wiedzy i ewaluacji osiągnięć. Przedstawiono założenia i krytykę konektywizmu, nowoczesne technologie w nauczaniu muzyki, chemii i matematyki, zastosowanie języka programowania Python, programowanie zespołowe, projekt LISA, projekt IT Szkoła. Omówiono grywalizację, edukacyjny potencjał portali społecznościowych i blogowania, e-podręcznik, platformę OpenOLAT, protokół DHCP w praktyce, kształcenie osób dorosłych w projekcie MATURE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306185 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej