Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Kasztelan Ewa
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Temat
Reklama
(2)
Dzieci
(1)
Orzecznictwo
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Streszczenie: Publikacja omawia rzeczywisty wpływ reklamy na dziecko. Przedstawia prawno-etyczne aspekty "Reklamy dziecięcej" w Polsce oraz regulacje prawne w innych państwach (Wielka Brytania, Niemcy, Stany Zjednoczone). Zawiera aspekty praktyczne "reklamy dziecięcej" - nieletni jako odbiorcy reklamy, dzieci uczestnikami działań reklamowych, dzieci jako odbiorcy kompleksowego przekazu medialnego. Książka wyjaśnia również treść i charakter niektórych reklam telewizyjnych i prasowych w kontekście socjologicznym i prawno-politycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279308 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 279309 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281558 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej