Forma i typ
Książki
(20)
Artykuły
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(3)
Autor
Kamiński Aleksander (1903-1978)
(2)
Kozłowski Władysław Mieczysław (1858-1935)
(2)
Appel Karol (1857-1930)
(1)
Baranowska Jadwiga E. (1893- )
(1)
Baranowska Lidia
(1)
Bryzek Renata
(1)
Guilford Joy Paul (1897-1987)
(1)
Guz Sabina
(1)
Górecka Joanna (filolog)
(1)
Harajda Ryszard (1921-1999)
(1)
Jenkin Mazda
(1)
Jones Jeff (1950- )
(1)
Kosek Agnieszka
(1)
Kozak Wioletta
(1)
Krysiak Włodzimierz
(1)
Kujawiński Jerzy (1928-2022). Postęp pedagogiczny w szkole
(1)
Kuruliszwili Sergo
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Lord Sue
(1)
Majerska Janina
(1)
Maliński Edmund Jerzy
(1)
Matulka Zofia (1926-2014)
(1)
Myrdzik Barbara (1940- )
(1)
Pieter Józef (1904-1989)
(1)
Plewka Czesław (1947- )
(1)
Półturzycki Józef (1934-2021)
(1)
Radecki Edward
(1)
Skarżyńska Janina
(1)
Taraszkiewicz Małgorzata
(1)
Weitsch Eduard (1883-1955)
(1)
Wojciechowska Bernadeta
(1)
Łukaszewicz Ryszard (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
1940 - 1949
(2)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Samokształcenie
(26)
Metody nauczania
(8)
Kształcenie nauczycieli
(4)
Historia
(2)
Nauczyciele
(2)
Praca umysłowa
(2)
Uczenie się
(2)
Współdziałanie
(2)
Zespoły artystyczne
(2)
Cele kształcenia
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Język francuski
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Krajoznawstwo
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Medycyna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda projektów
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczyciele języka francuskiego
(1)
Oceny szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Platforma internetowa
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 113-115.
Streszczenie: Praca omawia podstawy teoretyczne procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów, typologię metod i form dydaktycznych, koncepcje metodyczne stosowane w procesie dydaktyczno-wychowawczym (podająca, czynnościowa, problemowa, problemowo-grupowa, wielopoziomowa, zindywidualizowana problemowo-grupowa, twórcza proosobista, twórcza prospołeczna, "freinetowska", uspołeczniająca, wielostronna, integralna) oraz strategie metodyczne procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej oparte na koncepcjach metodycznych autora. Zawiera wyniki badań skuteczności zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na integralnej koncepcji metodycznej oraz przedstawia rolę i autorytet nauczyciela w tej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298664, 298502 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.3 KUJ (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klubu Ergo)
U góry okł.: Vademecum dyrektora.
Bibliogr. s. 190-192.
Streszczenie: Praca adresowana do nauczycieli i dyrektorów szkół poświęcona jest: skuteczności/nieskuteczności nauczyciela, udzielaniu wsparcia nauczycielowi przeżywającemu trudności zawodowe, autorefleksji nauczyciela i jego zachowaniu, zarządzaniu jakością nauczania, roli szkoły w stałym rozwoju zawodowym pracowników, zatrudnieniu skutecznego nauczyciela (dla osób bez doświadczenia w rekrutacji pracowników). Podano też przykłady sytuacji problemowych w pracy nauczyciela. Choć ukazano warunki działania nauczyciela brytyjskiego, z opisanych propozycji działań może skorzystać też polska szkoła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295681 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-178.
Streszczenie: Zbiór refleksji poparty doświadczeniami autorki zebranymi podczas współpracy z programem Tempus-ADEPT i z pobytów zagranicznych - nad możliwościami zmiany tradycyjnej roli nauczyciela. Ujęła je autorka w części zatytułowane: Uczenie się (co to jest sytuacja edukacyjna): Uczysz tak, jak myślisz, że należy uczyć; Przygotowując się do lekcji; Materiały i metody (tu o metodach: burzy mózgów, aktywności kreatywnej, symulacji, kart dydaktycznych, odgrywania ról, dramy, wizualizacji); Zanim ocenisz (ocena ucznia jako wynik sprawności nauczyciela, ocena w kreowaniu procesu uczenia się uczniów); Współpraca z rodzicami (prawa rodziców do informacji: dokąd nauczyciel prowadzi dziecko).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274510, 253642 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej