Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(2)
Autor
Dzierzgowski Sergiusz
(2)
Bednarek Krzysztof
(1)
Bernsdorff-Melanowicz Barbara
(1)
Bogusz Jan (1928-2009)
(1)
Bryl Stanisław Roman (1941- )
(1)
Dolata Roman
(1)
Dzierzgowska Irena (1946-2009)
(1)
Knap Adam
(1)
Murawska Barbara (pedagog)
(1)
Putkiewicz Elżbieta (1948- )
(1)
Radnor Hilary A
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Wojtczuk Krystyna
(1)
Zimny Zygmunt (1925-2012)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(9)
Temat
Nauczanie
(5)
Język polski
(2)
Nauczyciele
(2)
Szkolnictwo
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Matematyka
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Organizacja
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa, (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie ; okolice)
(1)
Kwidzyn (woj. pomorskie)
(1)
Piotrków Trybunalski (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Siedlce (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 109-[113].
Streszczenie: Rozdz. 1., stanowiący teoretyczną podstawę badań, zawiera przegląd ważniejszych badań nad nauczycielami w Polsce, w tym nad nauczycielami początkującymi. Pozostałe rozdz. zawierają relację z badań przeprowadzonych w maju 1993 r. wśród wybranych absolwentów WSP, którzy rozpoczęli pracę w szkole podst. Badania dot. opinii badanych o szkole, wiedzy zdobytej na studiach, własnych niepowodzeniach i osiągnięciach, ich kontaktach z gronem pedagogicznym, czynnikach obniżających efektywność dydaktyczną i wychowczą, osobach i instytucjach udzielających pomocy. Jest to sprawozdanie z pierwszego etapu badań zaplanowanych na pięć lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Efekt monitorowania przeprowadzonego w Kwidzynie. Założenia monitorowania, opinie władz miasta i nauczycieli o monitorowaniu. Raporty z monitorowań wraz ze stosowanymi testami - diagnoza osiągnięć uczniów kończących naukę w klasie III szkoły podstawowej (1996 r.), diagnoza poziomu osiągnięć absolwentów szkół podstawowych - klas VIII (1997 r.) z diagnozą klimatu wychowawczego klas ósmych, diagnoza poziomu osiągnięć szkolnych uczniów klas II szkół podstawowych (1998 r.), diagnoza różnic w poziomie osiągnięć szkolnych uczniów klas II szkół podstawowych w l. 1998 i 1999, diagnoza poziomu osiągnięć szkolnych uczniów klas III szkół podstawowych (2000 r.). Badano umiejętności matematyczne i językowe uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283604, 283603 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Raport ze szkoły podstawowej w Leśnicy (woj. mazowieckie) przedstawia charakterystykę szkoły oraz wyniki badania jakości pracy szkoły, tzn. efektów, organizacji i przebiegu kształcenia, wychowania, opieki oraz zarządzania. Znaczną część publikacji zajmują tabele z analizą i wynikami ankiet dla nauczycieli, uczniów i rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280774, 280772 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Bibliogr. s. 153-154.
Streszczenie: Książka pokazuje jak prosto i skutecznie przeprowadzić badanie jakości szkół, zwłaszcza szkół przygotowujących do zawodu. Przedstawia podstawy teorii jakości oraz wyjaśnia pojęcie jakości w edukacji. Opisuje procedurę mierzenia jakości pracy szkoły, narzędzia potrzebne do zbadania pracy szkoły, materiały pomocnicze (harmonogramy, wzory ankiet, arkuszy, listów i prezentacji). Podaje praktyczne wskazówki i przykłady oraz wzorcowy raport. Uzupełnieniem książki jest CD-ROM zawierający wszystkie materiały w wersji elektronicznej oraz prosty w obsłudze program do rejestracji i przetwarzania danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286232, 285784, 285783 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały dodatkowe. TERM-IAE Projekt. Doskonalenie Zarządzania Oświatą.
Bibliogr. s. [61].
Streszczenie: Książka do ćwiczeń zawierająca opis warsztatów, które można przeprowadzić w szkołach bez obecności eksperta. Mają one pomóc nauczycielom w ewaluacji wewnątrzszkolnej. Zamieszczono techniki ułatwiające proces oceniania pracy dydaktycznej nauczyciela: wywiad, kwestionariusz, zbieranie informacji i in.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253605 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 272597 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 272598 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera także tab. S. 231-240 stanowią k. tab. częśc. złoż. Spis treści także ang.
Bibliogr. s. 241-242, 250-251.
Spis treści także ang. Streszcz. ang.
Streszczenie: Z badań podstawowych prowadzonych przez Zespół Systemowej Edukacji Matematycznej SEMA w składzie: Urszula Augustyńska et al. cz. 4.
Streszczenie: Cz. I - teoretyczna: Pomiar dydaktyczny i jego społeczne znaczenie. Cz. II - empiryczna: Mierzenie wyników początkowego kształcenia matematycznego. Badania przeprowadzono we wrześniu 1991 i wrześniu 1992 r. w czterech warstwach społeczno-środowiskowych uczniów klas od I do VI szkół podst. woj. częstochowskiego. Przedst. wyniki badań 604 uczniów klas II do VI sześciu szkół.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275773 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 272937 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Rolniczo-Pedagogiczna w Siedlcach ; nr 24)
Bibliogr. s. 165-16.
Streszcz. ang., fr.
Streszczenie: Opracowanie jest propozycją pewnego typu poradnika językowego mającego na celu podniesienie wśród nauczycieli poziomu wiedzy naukowej o języku. Cz.I zawiera analizę stanu wariantów fonetycznych i morfologicznych autosemantycznych części mowy (norma użycia rzeczownika, przymiotnika, przysłówka i czasownika w porównaniu z odbiciem tego stanu w poczuciu językowym nauczzycieli. Cz.II - dotyczy takiego porównania w zakresie wariantów fleksyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 267282 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
4 ref. tł. z niem. Mirosław S. Szymański.
Indeks.
Streszczenie: Wybrane materiały związane z I Międzynarodową Konferencją w Łowiczu. Referaty dot. tradycji wyższego szkolnictwa niepaństwowego w Polsce, prywatnego szkolnictwa wyższego w RFN i w Japonii, nauczycieli i studentów niepaństwowej szkoły wyższej w Polsce, kształcenia nauczycieli w tych szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276484 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej