Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Dzierzgowska Irena (1946-2009)
(2)
Bednarek Krzysztof
(1)
Dzierzgowski Sergiusz
(1)
Kalinowska Maria (szkolnictwo)
(1)
Semrau Joanna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Temat
Nauczanie
(3)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(3)
Dyrektorzy szkół
(1)
Kontrola
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Rok wydania: 2002
Bibliogr. s. 153-154.
Streszczenie: Książka pokazuje jak prosto i skutecznie przeprowadzić badanie jakości szkół, zwłaszcza szkół przygotowujących do zawodu. Przedstawia podstawy teorii jakości oraz wyjaśnia pojęcie jakości w edukacji. Opisuje procedurę mierzenia jakości pracy szkoły, narzędzia potrzebne do zbadania pracy szkoły, materiały pomocnicze (harmonogramy, wzory ankiet, arkuszy, listów i prezentacji). Podaje praktyczne wskazówki i przykłady oraz wzorcowy raport. Uzupełnieniem książki jest CD-ROM zawierający wszystkie materiały w wersji elektronicznej oraz prosty w obsłudze program do rejestracji i przetwarzania danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286232, 285784, 285783 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2001
Bibliogr. s. 43.
Streszczenie: Propozycja kryteriów oceny pracy dyrektora, projekt ewaluacji wewnętrznej WDN, projekt ewaluacji wewnętrznej SSO (Szkolnego Systemu Oceniania). W aneksie wyniki przeprowadzonych ankiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283946, 282221, 282220, 282219 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 1997
Przewodnik dla edukatora. TERM-IAE Projekt. Doskonalenie Zarządzania Oświatą.
Bibliogr. s. 157-[159].
Streszczenie: Omówiono przepisy dot. nadzoru pedag. i wskazano warunki zapewnienia jakości pracy szkoły. Wypunktowano przedmiot pomiaru jakości pracy liceum i jej kryteria, z podziałem na: efekty kształcenia; organizację i przebieg kształcenia, wychowania i opieki; zarządzanie. Następnie podano wzory narzędzi mierzenia jakości pracy liceum, omówiono etapy procedury mierzenia jakości i podano krótkie wskazówki do stworzenia planu rozwoju szkoły. Książce towarzyszy dyskietka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej