Forma i typ
Artykuły
(31)
Publikacje naukowe
(30)
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(5)
Autor
Kochanowska Ewa
(2)
Apolinarska Małgorzata
(1)
Bochenek Marta
(1)
Cackowska Małgorzata
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Christ Magdalena
(1)
Deptuła Maria (pedagog)
(1)
Drost-Rudnicka Małgorzata
(1)
Dryżałowska Grażyna (1951- )
(1)
Farbiszewska-Arent Kamila
(1)
Godawa Joanna (pedagogika)
(1)
Grochocińska Rita (1941-2011)
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna (1963- )
(1)
Janas Maria
(1)
Jurewicz Monika (pedagog)
(1)
Jędrzejowska Ewa (1985- )
(1)
Kasprzak Michalina
(1)
Kleszczewska-Pyra Ewa
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kopciewicz Lucyna (1972- )
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Kłosińska Tatiana
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria (1945- )
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Malek Renata
(1)
Malinowska Joanna (1962- )
(1)
Matusek Beata
(1)
Misiuk Agnieszka
(1)
Musiał Ewa (1974- )
(1)
Nadachewicz Katarzyna
(1)
Nowak-Łojewska Agnieszka
(1)
Nowicka Marzenna (1962- )
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Reclik Renata
(1)
Rostańska Eugenia
(1)
Siegień Wojciech
(1)
Staniecka Agnieszka
(1)
Stańczak Irena
(1)
Stojanowska Elżbieta
(1)
Stucki Edmund
(1)
Szkolak Anna
(1)
Szostak Sylwia
(1)
Tabaka Anna
(1)
Trojanowska Ewa
(1)
Walak Bogumiła
(1)
Walewska Marta
(1)
Winiarczyk Anna
(1)
Wojnarowska Aneta
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Zagrodnik Dorota
(1)
Zamecka-Zalas Olga
(1)
Łuczak-Okrasińska Barbara
(1)
Żmijewska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Uczniowie klas początkowych
(46)
Nauczanie początkowe
(14)
Nauczyciele nauczania początkowego
(10)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Dzieci
(5)
Kompetencje społeczne
(5)
Klasa szkolna (socjologia)
(4)
Postawy
(4)
Rodzice
(4)
Uczenie się
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Socjalizacja
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Agresywność
(2)
Autorytet
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kreatywność
(2)
Metody nauczania
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rodzina
(2)
Wiedza potoczna
(2)
Wychowanie
(2)
Życie codzienne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Czas pracy ucznia
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Diagnoza społeczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko ryzyka dysleksji
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Gender
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Jednostkowienie
(1)
Język polski
(1)
Klimat szkoły
(1)
Kobiecość
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Książki
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura wiedzy
(1)
Kultura wizualna
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Małżeństwo międzyetniczne
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mowa
(1)
Męskość
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie indywidualne
(1)
Nienawiść
(1)
Obrzędy przejścia
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Oryl, Mieczysław (1928- )
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z zespołem Downa
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika terapeutyczna
(1)
Pedeutologia
(1)
Podmiotowość
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przemoc wobec dzieci
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Rozumienie
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Temat: dzieło
Rites de passage
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kobylany (woj. małopolskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Paragwaj
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(29)
Artykuł problemowy
(15)
Raport z badań
(9)
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł monograficzny
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(36)
Psychologia
(16)
Nauka i badania
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przemoc wobec dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym / Rita Grochocińska. - Dodruk do wyd. I. - Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2000. - 135, [1] strona, [9] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 132-135.
Streszczenie: Analiza literatury przedmiotu dot. przemocy wobec dziecka. Przedstawienie i omówienie wyników badań własnych przeprowadzonych w l. 1995-97 w przedszkolach i szkołach Gdańska. Celem badań było określenie rodzajów stosowanej przemocy wobec dzieci, jej źródeł oraz konsekwencji psychospołecznych (stosowanie przemocy przez dziecko, trudności w przystosowaniu się do przedszkola i szkoły) w oczach dziecka. Przemoc seksualna nie była przedmiotem badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282908, 282907 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Raporty z badań mające na celu skonfrontowanie istniejących modeli integracji dzieci niepełnosprawnych w przedszkolach i szkołach z praktyką pedagogiczną. Oceniono stopień faktycznej integracji w przedszkolach integracyjnych, porównano sytuację dzieci niepełnosprawnych w podstawowych szkołach masowych i szkołach integracyjnych, ukazano postawy nauczycieli szkół podstawowych wobec niepełnosprawnych uczniów oraz zanalizowano funkcjonowanie systemu kształcenia integracyjnego w szkołach masowych. Przedstawiona realizacja koncepcji kształcenia integracyjnego w wybranych placówkach szkolnictwa masowego w Polsce wskazuje, że większość założeń teoretycznego modelu nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 271493 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie angielskie przy pracach.
Streszczenie: Zbiór prac koncentrujących się na możliwościach działań profilaktycznych i terapeutycznych w szkole podstawowej oraz roli kadry pedagogicznej w procesie rewalidacji. Omówiono pomoc psychologiczno-pedagogiczną w okresie wczesnoszkolnym, proces integracji w szkole powszechnej oraz nauczanie indywidualne w systemie kształcenia specjalnego. Nakreślono warunki adaptacji nauczycieli do pracy z dziećmi odchylonymi od normy. Przedstawiono uwarunkowania startu zawodowego pedagogów specjalnych oraz propozycje programowe kształcenia nauczycieli w kolegiach nauczycielskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 271476 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej