Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Czasopisma
(1)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(50)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(6)
Autor
Ostrowska Krystyna (1940- )
(7)
Piszczek Maria
(4)
Ryś Maria (1955- )
(4)
Bogucka Jadwiga
(3)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(3)
Partyka Mirosława
(3)
Knill Christopher (1948- )
(2)
Kuczyńska-Kwapisz Jadwiga (1951-2022)
(2)
Milewska Ewa
(2)
Opolska Teresa
(2)
Pielok Cecylia
(2)
Sawicka Katarzyna
(2)
Szymańska Joanna (psycholog)
(2)
Tatarowicz Jan
(2)
Święcicka Małgorzata
(2)
Baran Joanna (psycholog)
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Fairbairn Gavin (1950- )
(1)
Fairbairn Susan (1947- )
(1)
Frydrychowicz Anna
(1)
Góralczyk Ewa
(1)
Jastrząb Jadwiga (1946- )
(1)
Kamińska-Buśko Bożenna
(1)
Kielin Jacek (1965- ). Żywioły i pory roku
(1)
Knill Marianne (1947-1986)
(1)
Kobosko Joanna
(1)
Kosmalowa Joanna
(1)
Koźniewska Elżbieta
(1)
Krawczyk Felicyta. Kolorowe tygodnie w szkole życia
(1)
Laskowski Andrzej
(1)
Leśniak Franciszek L. (1922-2002)
(1)
Orkisz Maria
(1)
Potempska Elżbieta
(1)
Radomski Dariusz
(1)
Rejzner Andrzej
(1)
Sakowska Joanna
(1)
Sekuła Bogdan
(1)
Sobolewska Maria
(1)
Sodolska-Urbańska Janina
(1)
Sołtysińska Grażyna
(1)
Szumanówna Wanda (1890-1994)
(1)
Szymanowska Aleksandra
(1)
Talar Maria
(1)
Tokarczyk Ewa
(1)
Waszkiewicz Elżbieta
(1)
Zwierzyńska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(45)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(26)
1989-2000
(25)
1945-1989
(2)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(12)
Rodzice
(5)
Dyrektorzy szkół
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Psycholodzy
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Socjoterapeuci
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
Arteterapeuci
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Terapeuci
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Psychologia dziecka
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Dziecko z niepełnosprawnością
(5)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Dziecko niedostosowane społecznie
(4)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(4)
Psychologia wychowawcza
(4)
Rozwój osobowości
(4)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dziecko zdolne
(3)
Komunikacja wspomagająca
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Młodzież niedostosowana społecznie
(3)
Niedostosowani społecznie
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(3)
Trudności wychowawcze
(3)
Wsparcie edukacyjne
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Czytanie
(2)
Dotyk
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(2)
Dziecko z zespołem Downa
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Metody nauczania
(2)
Młodzież
(2)
Nauka czytania
(2)
Nauka pisania
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pisanie
(2)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(2)
Poradnictwo rodzinne
(2)
Profilaktyka szkolna
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Psychologia małżeństwa
(2)
Psychoterapia
(2)
Rehabilitacja medyczna
(2)
Rodzina
(2)
Socjoterapia
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Wychowanie
(2)
Zaburzenia emocjonalne
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
AIDS
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Alkoholizm w rodzinie
(1)
Arteterapia
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko nieśmiałe
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Etyka katolicka
(1)
Etyka seksualna
(1)
Fonogesty
(1)
Gesty
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Higiena
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jernberg, Ann M. (1928-1993)
(1)
Język migany
(1)
Język polski
(1)
Katolicyzm
(1)
Konflikt rodzinny
(1)
Kształcenie rodziców
(1)
Makaton
(1)
Małżeństwo
(1)
Mowa
(1)
Narkomania
(1)
Narkomania dzieci i młodzieży
(1)
Niedowidzenie
(1)
Origami
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Poradnictwo małżeńskie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
RFN
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(12)
Poradnik
(11)
Materiały konferencyjne
(7)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Broszura
(2)
Informator
(2)
Czasopismo polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Program nauczania
(1)
Program wychowawczo-profilaktyczny
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(19)
Edukacja i pedagogika
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Medycyna i zdrowie
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Religia i duchowość
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Streszczenie: Materiały do pracy z dziećmi w wieku od dwóch do sześciu lat. Zawierają: uwagi ogólne (o dziecku z m.p.d., o zasadch usprawniania, o zachowaniach rodziców w trakcie terapii), założenia programu usprawniania, w których określono wybrane rodzaje zabaw usprawniających koordynację wzrokowo-słuchową i myślenie oraz obszerny aneks. Znalazły się w nim: sprawdziany do realizacji po przeprowadzonej terapii, a także szczegółowo opracowany program z podziałem na poszczególne okresy w tym przedziale wiekowym wraz z wzorami zabawek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253935 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 193-202.
Streszczenie: W pracy wyjaśniono pojęcie, neurofizjologię i rozwój w ontogenezie integracji percepcyjno-motorycznej. Autorka potwierdziła własnymi badaniami istnienie zależności między sprawnością czytania i pisania a integracją percepcyjno-motoryczną. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu ukazała w aspekcie neuropsychologicznym, a w prezentacji badań empirycznych podała również metody diagnozowania i terapii. W aneksie : arkusze badań i profile wyników Diagnozy Integracji Percepcyjno-Motorycznej (IP-M).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315146, 253934 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 612.8 BOG (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(One Są Wśród Nas)
Bibliografia na stronie 18.
Streszczenie: Omówiono krótko: wczesne objawy i postacie mózgowego porażenia dziecięcego (mpd), metody rehabilitacji, specyfikę rozwoju dzieci z mpd, niektóre problemy rodziców, modele edukacji dzieci z mpd w Polsce (zamieszczono przykładowe wypowiedzi: dzieci z mpd, nauczycielki i kolegów nt. doświadczeń w szkole integracyjnej).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274768, 274767 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: Przedstawiono m.in.: integrację szkolną uczniów niepełnosprawnych i pełnosprawnych w Hamburgu, filary edukacji sformułowane przez UNESCO, podsumowanie integracji dzieci w placówkach integracyjnych w Polsce w l. 1988-1999, studium przypadku - sytuacja upośledzonego umysłowo Wojtka w szkole masowej i kształcenie dzieci niepełnosprawnych w innych krajach, doświadczenia matki dziecka niepełnosprawnego i osoby niepełnosprawnej w zakresie integracji, uwarunkowania edukacji integracyjnej (edukacji włączającej), stosunek Kościoła katolickiego do osób z niepełnosprawnością intelektualną, współpracę rodziców ze szkołą (wg nauczycieli), rolę samorządów w działaniach na rzecz niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281654, 281653 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wybór artykułów podzielony jest na pięć części wg tematów. W cz. I prace dot. fundamentów filozoficznych i etycznych integracji. Cz. II ukazuje dorobek nauczania i wychowania integracyjnego w USA, we Włoszech , w Holandii i w Polsce. W cz. III i IV przedstawiono doświadczenia polskich placówek przedszkolnych i szkolnych (także opinie dzieci i rodziców). W cz. V podano przykłady lekcji z różnych przedmiotów od kl. I do V. W aneksie m.in. wykaz aktów normatywnych regulujących kształcenie i wychowanie w systemie integracyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279379, 253672 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 253673 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 61.
Streszczenie: Poradnik przeznaczony dla rodziców, opiekunów i wychowawców dzieci w wieku przedszkolnym, których mowa rozwija się z opóźnieniem lub rozwój jej jest zaburzony. Przedstawia zagadnienie usprawniania mowy, wskazuje celowość działań ukierunkowanych na rozwój mowy, omawia zasady jakie należy przestrzegać aby pomoc dziecku była możliwie skuteczna. Zasadniczy zrąb pracy stanowią przykłady ćwiczeń, odpowiednio pogrupowane, ukazujące jak pracować z dzieckiem nad rozwojem mowy w warunkach domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 272097 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Tłumaczenie pracy zbiorowej ukazującej problemy związane z integracją dzieci w Wielkiej Brytanii. Rozważono problem integracji w świetle przepisów prawnych i sytuacji ekonomicznej, w kontekście równości społecznej oraz równości szans, z punktu widzenia psychologii, polityki (władzy), jakości życia. Całość rozważań zakorzeniona jest w etyce. Poszczególne kwestie zilustrowano studiami przypadków, zamieszczono też wypowiedź osoby niepełnosprawnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281652, 281651 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-86954-33-7
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie: Pojęcie, modele, struktura diagnozy psychologicznej oraz czynniki wpływające na jej trafność. Diagnostyka pedagogiczna: dydaktyczno-wychowawcza, opiekuńcza i w wychowaniu resocjalizującym. Pojęcie testu psychologicznego, cechy testów psychometrycznych i projekcyjnych. Praca zawiera omówienia testów w zakresie ich opisu, zastosowania, rzetelnosci, trafności, normy, możliwości zaopatrzenia się w tekst.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279061 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9.072 TES (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [66].
Streszczenie: Szczególnie dla rodziców, a także dla nauczycieli i psychologów informacje pomocne w lepszym rozumieniu i poznaniu niedoli małego pacjenta. Scharakteryzowano sytuację dziecka przewlekle chorego i jej psychologiczne następstwa. Podano rady: jak rekonstruować i odbudowywać życie rodzinne po przyjęciu wiadomości o ciężkiej chorobie dziecka oraz jak wyzwolić się z kręgu rozpaczy i bezsilności aby podjąć walkę ze skutkami choroby i chorowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274084, 274083 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie: B. Kamińska-Buśko "Profilaktyka uzależnień w systemie oświaty", J. Szymańska "Diagnoza i wczesna pomoc dla dzieci i młodzieży zagrożonej uzależnieniem w warunkach poradni oświatowej", Z.B. Gaś "Profilaktyka w szkole", A. Pohorecka "Funkcjonowanie rodziny a zagrożenie uzależnieniem". W aneksie adresy poradni psychologiczno-pedagogicznych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii, omówienia programów profilaktyki uzależnień dla szkół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 61-[62].
Streszczenie: Program dla rodziców dzieci upośledzonych i dla wszystkich, którzy mają małe dzieci. Może być także stosowany w stosunku do młodzieży i dorosłych z trudnościami w komunikacji. Książka adresowana jest do opiekunów-terapeutów. Ukazano znaczenie reguralnego dotyku dla rozwoju kontaktu i komunikacji. Przedstawiono znaczenie kontaktu fizycznego dla prawidłowego rozwoju i sytuację dziecka z zaburzeniami komunikacji. Zaprezentowano sposób określania potrzeb (na przykładzie konkretnych osób), rolę rodziców i personelu, założenia organizacyjne, strukturę sesji kontaktu, przebieg poszczególnych sesji (z wykorzystaniem przypadków poszczególnych osób), wskazówki do sporządzania notatek. Opis uzupełniają fotografie z przykładami ćwiczeń. (Ukazała się też kaseta ze specjalnie skomponowaną muzyką i kaseta wideo).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 278531 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Programy przeznaczone do pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z różnymi upośledzeniami fizycznymi i intelektualnymi. Podstawowym założeniem jest stwierdzenie, że rozwój człowieka uzależniony jest od jego wiedzy o sobie, w tym od świadomości własnego ciała. Przedstawiono 4 programy aktywności ruchowej oraz program wprowadzający i program specjalny dla dzieci bardzo niesprwnych fizycznie, psychotycznych lub autystycznych. Każdy program składa się z aktywności, do których podano cel i sposób wykonania. Omówieniom ćwiczeń towarzyszą fotografie. Zaproponowano też sposób notowania postępów dzieci. Integralną część programów stanowi muzyka, ponieważ specjalny akompaniament ma być sygnałem każdego ruchu dziecka (ukazały się 3 kasety ze specjalnie skomponowaną muzyką i kaseta wideo).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 278529 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(One Są Wśród Nas)
Bibliogr. s. 3 okł.
Streszczenie: Omówiono trudności na jakie napotykają dzieci niesłyszące i niedosłyszące w kontaktach ze słyszącymi rówieśnikami i nauczycielami (informacjom towarzyszą przytoczone krótkie wypowiedzi uczniów z uszkodzonym słuchem), przyczyny i typy uszkodzenia słuchu, stosowane aparaty słuchowe. Podano wskazówki dot. sposobu rozmowy z uczniem z wadą słuchu, prowadzenia lekcji, sprawdzania wiadomości, unikania trudności, które mogą pojawić się, gdy dziecko z wadą słuchu uczy się razem ze słyszącymi rówieśnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275001, 275000 (2 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
(One są Wśród Nas)
ISBN: 83-86954-43-4
Bibliografia na stronie 15.
Streszczenie: Krótko i przystępnie przedstawiono zespół Downa z punktu widzenia medycznego, stosunek różnych osób do dzieci z zespołem Downa, wskazówki dla rodziców, nauczycieli w przedszkolu i w szkole integracyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281674, 281672 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(One Są Wśród Nas)
Bibliogr. s. [15].
Streszczenie: Praca ma pomóc nauczycielom, rodzicom i uczniom zrozumieć specyficzne problemy funkcjonowania dzieci z wadą wzroku. Pierwsza część książki napisana została przez autorkę w formie listu uczennicy V klasy poświęconego zagadnieniom występującym w życiu dzieci niewidomych (np. zainteresowania, sposób czytania i pisania). Następnie autorka krótko przedstawiła ograniczenia i możliwości dzieci niewidomych i słabowidzących, specyficzne problemy czytania i pisania uzupełnione podstawowymi radami dot. sposobu postępowania nauczyciela, jeśli w klasie są uczniowie z problemami wzrokowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275152, 275151 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór mater. wykorzystanych na szkoleniach i konferencjach zorg. przez CMPP-P w l. 1994-1995.
Bibliogr. przy art.
Streszczenie: Zbiór artykułów o tematyce tyflologicznej, opartych na naukowych badaniach empirycznych i teoretycznych oraz na doświadczeniach z praktyki rewalidacyjnej. Zebrane materiały dotyczą nauczania szeroko rozumianej orientacji przestrzennej osób niewidomych i głuchoniewidomych; nawiązywania kontaktu z głuchoniewidomym niemowlęciem; pisma dotykowego; funkcjonowania dzieci niedowidzących w podstawowych szkołach masowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274061 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie: Praca przedstawia dane dotyczące przejawów demoralizacji i przestępczości dzieci i młodzieży, ich rozmiarów i dynamiki, a także postępowania w sprawach nieletnich oraz opieki w resorcie edukacji nad dzieckiem społecznie nieprzystosowanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283910 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Do książki włączono autoryzowane tł. fragmentów prac angielskich, głównie : Single-session therapy / Moshe Talmon.
Bibliografia na stronach 162-166.
Streszczenie: Jednosesyjna terapia Moshe Talmona opiera się na autorefleksyjnych możliwościach człowieka, na jego potencjale samoregulacji oraz obrony przed niekorzystnymi czynnikami zakłócającymi rozwój i funkcjonowanie fizyczne, psychiczne, społeczne i duchowe. Ta forma terapii jest rzadko stosowana przez polskich psychologów i psychoterapetów. Autor przybliżył jej założenia i zasady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie: W artykułach przedstawiono problematykę rodzin dysfunkcyjnych - niepełnych, rozwodzących się, zrekonstruowanych, z problemem alkoholowym i z przemocą. Omówiono też specyficzne zagadnienia rodzin zastępczych i adopcyjnych. Zwrócono uwagę na sytuację psychiczną dziecka w takich rodzinach. Wskazano metody postępowania diagnostycznego w zaburzeniach zachowania u dzieci oraz zaprezentowano studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281661, 281660 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 51-[52].
Streszczenie: Broszurka omawia podstawowe przyczyny powstawania zaburzeń zdrowia psychicznego u dzieci. Charakteryzuje nadpobudliwość psychoruchową i jej związek z zaburzeniami psychicznymi. Przedstawia: cele i założenia programu dla dzieci z nadpobudliwością w wieku 7-10 lat oraz wskazówki metodyczne do prowadzenia zajęć wraz z przykładami dziesięciu scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276166 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej