Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Gonia-Sikora Joanna
(1)
Jagieła Jarosław (1954- )
(1)
Rylke Hanna (1947-2017)
(1)
Sakowska Magdalena (1963- )
(1)
Słowik Urszula
(1)
Tuszewski Tomasz
(1)
Żwirblińska Alina
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Uczniowie
(2)
Analiza transakcyjna
(1)
Gimnazja
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Program wychowawczo-profilaktyczny
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Wywiadówka
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(2)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2005
ISBN: 83-918755-3-9
Streszczenie: Metody aktywizujące opisane są w przewodniku Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie.
Streszczenie: Propozycje podjęcia autentycznego dialogu wychowawcy z opiekunami uczniów, próba odejścia od steretypowego wizerunku zebrań. Autorzy scenariuszy wykorzystują metody aktywizujące, które pomocne są w skutecznym komunikowaniu się z rodzicami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2004
Gry psychologiczne w szkole / Jarosław Jagieła. - Kielce : Oficyna Wydawnicza Nauczycieli, 2004. - 199, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 197-199.
Streszczenie: Gra psychologiczna jest rodzajem emocjonalnej pułapki, a uczestnicząc w niej częstokroć o tym nie wiemy. Książka zapoznaje z konkretnymi rodzajami gier, jako przykładami sytuacji edukacyjnych. Opisuje ten rodzaj ukrytych komunikatów w sposób przejrzysty i przystępny z zastosowaniem teorii analizy transakcyjnej. Szkoła jest jednym z wielu miejsc, gdzie można wpaść w sieć emocjonalnych pułapek. Uczestnikami tych gier są nie tylko nauczyciele lecz także uczniowie, rodzice, władze szkolne oraz inne osoby związane z wychowaniem i edukacją. Książka pokazuje więc, jak nie wpaść w emocjonalną pułapkę oraz wyjaśnia mechanizmy powstawania zakłamanych relacji między ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288221, 288220, 288219 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2004
Streszczenie: Książka traktuje o działaniach profilaktycznych oraz o korzyściach i niebezpieczeństwach programów profilaktycznych w gimnazjum. Omawia m.in. konsekwencje planowania według klucza "im więcej profilaktyki, tym lepiej", relacje wychowawców z wychowankami, system wychowawczy, współpracę uczniów w tworzeniu reguł i kształtu życia szkoły, lokalne problemy społeczne, tworzenie programu profilaktycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286877, 286876 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2003
Bibliografia na stronach 274-276.
Streszczenie: Książka dla nauczycieli pracujących na wszystkich poziomach nauczania. Zawiera wskazówki i narzędzia niezbędne do pracy wychowawczej. Pokazuje jakie umiejętności ułatwiają nawiązanie kontaktu i jak się ich nauczyć, jak sobie radzić z zachowaniami trudnymi, jak rozwiązywać konflikty oraz jak nie prowokować i nie być prowokowanym. Prezentuje scenariusze lekcji wychowawczych, zajęć profilaktycznych, spotkań z rodzicami oraz studium trzech przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286870, 286869 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej