Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(19)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(19)
Autor
Kaja Barbara (1944- )
(8)
Marzec-Holka Krystyna (1946-2023)
(4)
Sołtysiak Teresa (1952- )
(3)
Szefler Elżbieta
(3)
Aouil Bassam
(2)
Gerlach Ryszard
(2)
Hejnicka-Bezwińska Teresa (1941- )
(2)
Jakubiak Krzysztof
(2)
Jakubowicz-Bryx Anna (1963- )
(2)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(2)
Szubertowska Elżbieta
(2)
Tarnowska Barbara
(2)
Wiśniewska Lidia (1954- )
(2)
Burszta Wojciech J. (1957-2021). Sequel
(1)
Błaszczyk Ilona
(1)
Cierzniewska Ryszarda
(1)
Deptuła Maria (pedagog)
(1)
Dysarz Zofia
(1)
Dyszak Andrzej (1956- )
(1)
Filipiak Ewa (pedagog)
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jakóbowski Jan (1933- )
(1)
Jamrożek Wiesław (1954-2021)
(1)
Janke Andrzej W
(1)
Jundziłł Juliusz (1952- )
(1)
Karwowska Małgorzata
(1)
Kosmanowa Bogumiła (1940- )
(1)
Kozubska Alicja
(1)
Kubiak-Szymborska Ewa
(1)
Kuchcińska Maria (pedagog)
(1)
Leppert Roman
(1)
Malicka-Gorzelańczyk Hanna
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Michalski Andrzej (1949- )
(1)
Nowak Jolanta (pedagog)
(1)
Obuchowski Kazimierz (1931-2014)
(1)
Ossowska-Zwierzchowska Aldona
(1)
Rulka Janusz (1936-2016)
(1)
Skibińska Helena
(1)
Sudar-Malukiewicz Jolanta
(1)
Tchorzewski Andrzej Michał (1943-2024)
(1)
Trempała Janusz (1953- )
(1)
Wiatrowski Zygmunt (1928- )
(1)
Winiarz Adam (1955- )
(1)
Wołoszyn-Spirka Wiesława
(1)
Zwolińska Ewa A
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(60)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(60)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Temat
Rozwój osobowości
(8)
Wspomaganie rozwoju
(7)
Nauczanie początkowe
(6)
Psychologia rozwojowa
(6)
Wychowanie w rodzinie
(6)
Młodzież
(5)
Psychoterapia
(5)
Rodzina
(5)
Dzieci
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(4)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
Muzyka
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
Opieka społeczna
(3)
Patologia społeczna
(3)
Profilaktyka społeczna
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Czytelnictwo dzieci
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Historia
(2)
Kultura
(2)
Literatura
(2)
Literatura polska
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika pracy
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Postawy
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Rodzice
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo zawodowe
(2)
Tematy i motywy
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Zaburzenia zachowania
(2)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dion Chrysostomos (ca 40-115)
(1)
Dzieciobójstwo
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gerontologia
(1)
Godność ludzka
(1)
Higiena
(1)
Indywidualizm (filozofia)
(1)
Jakość życia
(1)
Język dziecka
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kreatywność
(1)
Książka
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mowa
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Narkomania dzieci i młodzieży
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Nieletni przestępcy
(1)
Nowotwór
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Personalizm
(1)
Pisanie
(1)
Plinius Caecilius Secundus, Caius (ca 62-ca 114)
(1)
Plutarch (ok. 45-po 120)
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Polityka społeczna
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
2001-
(5)
1-100
(3)
101-200
(2)
1801-1900
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1701-1800
(1)
1989-
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(3)
Polska
(3)
Europa
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(21)
Materiały konferencyjne
(14)
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Psychologia
(11)
Literaturoznawstwo
(4)
Historia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-293.
Streszczenie: Ogólny obraz kultury muzycznej w aspekcie historycznym i społecznym oraz ukazanie na tym podłożu uczestnictwa w kulturze jako ważnego celu wychowania. Przegląd badań dot. aktywności muzycznej młodzieży, jej osiągnięć w zakresie orientacji w kulturze muzycznej, preferencji, przeżyć muzycznych. Przedstawienie wyników badań pod kątem analizy źródeł zainteresowań muzycznych młodzieży, warunków działania szkoły w tym zakresie (wyniki badań dot. nauczycieli muzyki w szkołach ogólnokształcących), a także efektów tych działań w postaci wyników wiedzy i umiejętności percepcyjnych, aktywności muzycznej oraz miejsca muzyki w wolnym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016:7 SZU (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-206.
Streszczenie: Opis modelu słuchacza muzyki. Przedstawienie wyników badań testowych mierzących stopień opanowania umiejętności percepcyjnych przez młodzież oraz jej rozeznanie w podstawach wiedzy muzycznej przewidzianej programem nauczania szkoły ogólnokształcącej. Ukazanie różnych rodzajów aktywności muzycznej młodzieży oraz badanych rodzin. Prezentacja zależności pomiędzy uzdolnieniami muzycznymi, aktualną nauką wychowania muzycznego, aktywnością muzyczną środowiska rodzinnego, a muzyczną aktywnością własną i poziomem świadomej percepcji badanej młodzieży. W zakończeniu zamieszczono studium wybranych przypadków indywidualnych oraz wyniki i wnioski wypływające z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016:7 SZU (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz publikacji J. Rulki.
Streszczenie: 27 artykułów pracowników naukowych z kilkunastu ośrodków akademickich w Polsce. Przedmiotem ich analiz i rozważań stały sie zagadnienia rozciągnięte na przestrzeni XVI-XX wieku. Dotyczą one pedeutologii, środków dydaktycznych, mediów, metod nauczania, dziejów szkolnictwa, polityki, aksjologii, celów edukacyjnych, programów szkolnych, dydaktyki historii, regionalistyki, edukacji historycznej i biografistyki. Praca przedstawia sylwetkę prof. J.Rulki oraz wykaz jego publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7096-524-5
Bibliogr. s. 499-510. Indeks.
Spis treści również ang., niem., ros.
Streszczenie: Wydanie zmienione w stosunku do wydania z 1994 r. Główne zmiany to: dodano rozdziały o edukacji prozawodowej, o zatrudnieniu i bezrobociu; zmieniono tytuły rozdziałów oraz treść rozdziałów o edukacji zawodowej, o kształceniu ustawicznym, o problemach społecznych zakładu pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.015:331 WIA (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie: Zagadnienia kreatywności w różnych dziedzinach aktywności człowieka. Autorzy poszczególnych artykułów ukazują jak są rozumiane i realizowane założenia swobodnej aktywności twórczej w edukacji. Przedstawiają podstawowe założenia kreatywnego wychowania, aktywność twórczą w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, w edukacji polonistycznej i geograficznej, kreatywność w edukacji artystycznej i rozwijanie twórczości plastycznej i muzycznej dzieci chorych i niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 EDU (5 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7096-350-1
Bibliogr. s. 167-176. Indeks.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Książka poświęcona wpływowi transformacji ustroju po 1989 r. na myślenie o edukacji w Polsce. Omówiono: społeczny dyskurs o edukacji i złudzenia poznawcze, tezy najważniejszych raportów oświatowych o charakterze międzynarodowym (raporty IEA, Coombsa, Faure'a, Klubu Rzymskiego i jego Rady, Komisji Europejskiej, Delorsa), politykę oświatową w Polsce po II wojnie światowej, wybrane teorie psychologiczne (Maslowa i Obuchowskiego, Brunera, Golemana, Eriksona), wytwory ludzkiego umysłu, jakimi są informacja, wiedza i mądrość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286299, 283297 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.014 HEJ (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7096-382-X
Bibliografia na stronach 266-301. Indeksy.
Streszczenie: Rozwój modeli wychowania w rodzinie przedstawiono z podziałem na dwa okresy: okres przemian w duchu hellenistycznym III-I w. p.n.e. (osobno omówiono poglądy Cycerona), okres wczesnego cesarstwa (omówiono okres pryncypatu Augusta, poglądy stoików, nurt Drugiej Sofistyki). Ukazano funkcje ojca i matki (z uwzględnieniem roli kobiety w społeczeństwie), stosunek rodziców do dzieci, rolę krewnych. Poprawiona wersja pracy "Teoretyczne problemy wychowania w rodzinie rzymskiej (III w. p.n.e.-III w. n.e.)" Bydgoszcz 1987.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.018 JUN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 232-245.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Praca z zakresu psychologii wychowania (nie - wychowawczej) rozumianej jako opieka (pomoc) psychologiczna nad dziećmi i młodzieżą, w centrum zainteresowania której znajduje się sens życia i która ma związki z psychologią humanistyczną. Omówiono: pojęcie rozwoju, teorie rozwoju wg różnych psychologów, pojęcia wychowania, sensu życia, oddziaływania wychowawcze nadające życiu sens, aspekty pomocy psychologicznej w wychowaniu, metody wspomagania rozwoju: logoterapię Frankla, techniki relaksacyjne, metodę symboli dźwiękowych, metodę percepcyjno-motoryczną Kepharta, terapię niepowodzeń w nauce, poradnictwo wychowawcze dla rodziców, oraz model wspomagania rozwoju. Krótkie rozważania o rozwoju i wychowaniu w świetle nauki o złożoności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285992, 282963, 282905 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.015.3 KAJ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy referatach
Streszczenie angielskie przy referatach.
Streszczenie: Art. dot. m.in.: koncepcji wspomagania rozwoju, starzenia się, stresu w rodzinie, koncepcji A. Korzybskiego, asertywności, metody dobrego startu, autoagresji osób z niepełnosprawnością intelektualną, koncepcji Kursu Twórczego Rozwoju dla dzieci od 4 roku życia, muzykoterapii dziecięcej, narcyzmu dziecięcego, wykorzystania baśni w terapii, terapii zabawą, terapii dzieci dotkniętych przemocą w Kinderschutzzentrum Oldenburg, profilaktyki trudności szkolnych u dzieci "ryzyka dysleksji", wpływu szkoły średniej na system wartości uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282911 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy referatach.
Streszczenie angielskie przy referatach.
Streszczenie: W art. poruszono problemy teoretyczne i badawcze dot. zarówno dzieci, jak i dorosłych. Art. dot. m.in.: agresji u dzieci, integracji osób niepełnosprawnych, dzieci przewlekle chorych i ich rodzin, specyficznych trudności w uczeniu się, koncepcji J. Prochaski, neurolingwistycznego programowania, metody G. Fernald, niewerbalnych technik terapeutycznych, wykorzystania piktogramów w komunikacji z uczniami z mpdz i upośledzeniem umysłowym, bajek terapeutycznych, psychospoł. uwarunkowań przewlekłych bóli odkręgosłupowych, osób w starszym wieku, metod nauczania czytania i pisania uczniów lekko upośledzonych umysłowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283311, 282912 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283306 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-205..
Streszczenie: Omówiono wyniki badań przeprowadzonych w l. 1992-1993 w Bydgoszczy, Włocławku i Toruniu wśród rodzin dzieci normalnie rozwijających się i upośledzonych uczęszczających do klas I-III szkół podstawowych. Badano rodziny pod kątem 3 grup zagadnień: materialno-bytowych warunków życia, psychospołecznych warunków życia (postawy, bilans uczuciowy), organizowania procesu opiekuńczego. W części teoretycznej podsumowano stan wiedzy o rodzinie jako środowisku wychowawczym i rodzinach z dzieckiem upośledzonym umysłowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282902, 282901 (2 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7096-364-1
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: Artykuły dot. różnych zagadnień pedagogiki społ. W nurcie rozważań z zakresu demokratycznego ładu społ. np. artukuły dot.: edukacji regionalnej, człowieka w sytuacji trudnej, strategii edukacyjnych przygotowujących do "radzenia sobie", technologii informacyjnej w edukacji. Wśród edukacyjnych wyzwań pracy socjalnej omówiono m.in.: aksjologiczne zagadnienia pracy socjalnej, samotne matki, wsparcie społeczne dziecka w środowisku; wśród problemów społ.: rolę TPD, terenowe Komitety Ochrony Praw Dziecka, pracę z ludźmi starymi, wsparcie w bezrobociu młodzieży, godność człowieka ubogiego, zagadnienia szczegółowe pracy z osobami niepełnosprawnymi lub niedostosowanymi społ., wolontariatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283307, 282910 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283052 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-212.
Streszcz. ang.
Recenzja: Praca jest próbą zaprezentowania - z perspektywy dzisiejszych pytań - odległych historycznie poglądów na wychowanie w rodzinie antycznej. Autorka rekonstruuje poglądy trzech moralistów epoki: Diona Chryzostoma, Plutarcha z Cheronei oraz Pliniusza Młodszego. Książka adresowana do szerszego grona osób zajmujących się poznaniem przeszłości rodziny, powstała jako rozprawa doktorska z zakresu historii wychowania w rodzinie antycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283313 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7096-356-0
Bibliogr. s. 218-235.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Dorobek psychologii w zakresie sposobów pojmowania rozwoju psychicznego (brak jednej wyczerpującej teorii), czas jako kluczowa kategogia analizy zmian rozwojowych, wyniki badań dot. zgodności między wiekiem kalendarzowym i wiekiem psychologicznym, uwarunkowań orientacji przyszłościowych młodzieży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 283296 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.923 TRE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283291 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7096-372-2
Bibliogr. s. 147-157.
Streszczenie: Próba odpowiedzi na pytania: w jakim zakresie filozofia stanowi płaszczyznę dla rozważań współczesnej pedagogiki, w jakim stopniu różne sposoby rozumienia etyki zawodowej nauczyciela warunkują jakość jego działań zawodowych, dlaczego normatywne ujęcie etyki zawodowej są mało przydatne dla praktyki pedagogicznej, jakie skutki dla edukacji może mieć propozycja realistycznego ujęcia etyki zawodowej nauczyciela, jaka jest rola uczelni w kształceniu kandydatów do zawodu nauczycielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283309, 283308 (2 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7096-440-0
Streszcz. ang. przy rozdz.
Streszczenie: Tom ten składa się z 25 rozpraw poświęconych: dzieciom i dzieciństwu w zachodnioeuropejskiej i polskiej myśli XIX i XX wieku oraz pozycji dziecka w różnych typach polskich rodzin, ich zabawom, warunkom rozwoju, relacji z rodzicami od XVIII do początków XX wieku, a także zagadnieniom z zakresu opieki nad dzieckiem na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX wieku. Praca ukazuje również losy i edukację dzieci (w kontekście politycznym) od połowy XVIII wieku do czasów nam współczesnych oraz dziecko w świetle literatury wspomnieniowej, szkolnej, beletrystycznej i czasopiśmiennictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 DZI (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej