Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(1)
Autor
Dylak Stanisław
(1)
Futyma Sławomir
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Przyszczypkowski Kazimierz (1943- )
(1)
Solarczyk-Ambrozik Ewa
(1)
Solomon Joan (1932- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(1)
Temat
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Globalizacja
(1)
Glokalizacja
(1)
Kultura masowa
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika krytyczna
(1)
Postmodernizm
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wolnego rynku implikacje dla edukacji / Sławomir Futyma. - Toruń ; Poznań : Wydawnictwo "Edytor", 2002. - 194, [1] s. : ilustracje ; 24 cm.
ISBN: 83-916400-0-0
Bibliogr. s. [181]-192.
Streszcz. niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Postmodernistyczne kontrowersje wokół edukacji / Zbyszko Melosik. - Wydanie pierwsze. - Poznań ; Toruń : Wydawnictwo Edytor, 1995. - 310 stron ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 287-305.
Streszczenie i spis treści w języku angielskim.
Streszczenie: Książka stanowi kontynuację rozważań autora, zawartych w pracy "Współczesne amerykańskie spory edukacyjne. Między socjologią edukacji a pedagogiką postmodernistyczną" (Poznań, 1994). Jest ona zbiorem esejów dotyczących rozmaitych aspektów współczesnego postmodernistycznego "pola problemowego edukacji", napisaną z interdyscyplinarną kompetencją badacza. Dotyczy kultury i edukacji amerykańskiej. W poszczególnych rozdziałach omówiono problematykę: postmodernistycznych kontrowersji wokół edukacji globalnej - rozumianej jako "edukacja skierowana na świat"; koncepcję "głębokiej ekologii" - alternatywnej wobec tradycyjnych podejść do edukacji ekologicznej; relacji kultura popularna - pedagogika; wykorzystania dyskursu poststrukturalnego do analizy fenomenów amerykańskiej muzyki młodzieżowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 MEL (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 MEL (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-87284-10-6
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Artykuły ułożono w dwóch grupach problemowych dot. koncepcji i roli oświaty dorosłych (7 art. np. o edukacji dla demokracji, oświacie dorosłych jako czynniku przemian społ., towarzystwach miłośniczych), dorosłego jako ucznia (6 art. dot. np. wszechstronnego rozwoju osobowości, badań biograficznych, nowych technologii edukacyjnych). Większość z nich była już zamieszczona w innych publikacjach lub wygłoszona jako referat na konferencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309073, 309072, 279113 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311556 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej