Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Bilińska-Suchanek Ewa (1954-2017)
(1)
Konstańczak Stefan (1955- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(1)
Temat
Agresywność
(1)
Ekofilozofia
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Opór (postawa)
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2005
ISBN: 83-7467-035-5
Bibliografia na stronach 193-202. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 KON (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2000
Bibliografia na stronach 271-278.
Streszczenie: Pojęcie oporu w edukacji i jego typologia. Omówienie składników kompetencji: emancypacyjnej (sprawność intelektualna, umiejętność innowacyjna, odwaga); komunikacyjnych (szczególnie w warunkach trudnych); instrumentalnych (jako umiejętności otwarcia na konflikt). Określono źródła oporu uczniów wobec szkoły: społeczne, instytucjonalne, rozwojowe oraz mechanizmy obronne. Omówiono (na podstawie badań empirycznych) - czynniki oporu w szkole (emancypujące bądź marginalizujące rozwój ucznia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 281582 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej