Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(201)
Forma i typ
Gry i zabawki
(200)
Publikacje dydaktyczne
(144)
Publikacje fachowe
(11)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(183)
wypożyczone
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(201)
Autor
Szymanowicz Maciej (1976- )
(8)
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Bobrowski Hubert
(6)
Goślicka Elżbieta
(6)
Blanchot Denis
(5)
Cottereau Jacques
(5)
Steinke-Kalembka Joanna
(5)
Pogorzelska Julia
(4)
Schoett Marianna
(4)
Wilczarska Danuta
(4)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Cardouat Marie (1981- )
(3)
Caterdjian Romain
(3)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(3)
Dębicka Agata
(3)
Kesler Justyna (gry edukacyjne)
(3)
Kępska-Zieja Katarzyna
(3)
Norman Ewa
(3)
O’Connor Rory
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Wojtkowiak Przemysław (1973- )
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dudek Marcin
(2)
Dymek Agnieszka (ilustratorka)
(2)
Faccini Renato
(2)
Konrad Robert
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kowalski Dominik
(2)
Kreowski Klaus (1954- )
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Minor Marcin
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Popovics Magdalena
(2)
Potocki Alexander (gry planszowe)
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Sawicka Iwona
(2)
Simpson Matt (gry planszowe)
(2)
Strzelecki Adam (gry planszowe)
(2)
Szpil Martyna
(2)
Szulc Cezary
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Vogt Rolf (1967- )
(2)
Zimoch Małgorzata
(2)
Żabicka Monika
(2)
Algaze Jonathan
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andreani Jean-François
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aubert Mathieu
(1)
Augier Steeve
(1)
Badie Ramy
(1)
Baghramian Arvick
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Bartosik Aleksandra (ilustratorka)
(1)
Batorska Beata
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bentkowska Dorota
(1)
Berry E. Blake
(1)
Beyga Olga
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blachnicki Grzegorz
(1)
Borchelt April
(1)
Briand Maud
(1)
Bruch Joanna
(1)
Brück Stefan
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bukowski Adam (tłumacz)
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Böhnke Nicko
(1)
Bülow Jesper
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Conzadori Remo
(1)
Cybulska Monika
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Deacove Jim
(1)
Delonge Franz-Benno
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Demczuk-Krawczyńska Urszula
(1)
Depa Joanna
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dimitrievski Mihajlo
(1)
Drouin Paul (1980- )
(1)
Duc Monika
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Décamp Arthur
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Falkowska Ewa (gry planszowe)
(1)
Fic Katarzyna (ilustratorka)
(1)
Fiore
(1)
Fiskarholm Gabriel
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Frittelli Francesco (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(149)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(196)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(201)
Język
polski
(198)
angielski
(8)
staroangielski (ok. 450-1100)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(146)
6-8 lat
(133)
9-13 lat
(133)
14-17 lat
(120)
Młodzież
(120)
0-5 lat
(54)
Rodzice
(28)
Terapeuci
(26)
Dorośli
(21)
Nauczyciele
(20)
Psycholodzy
(17)
Pedagodzy
(16)
Logopedzi
(6)
Szkoły podstawowe
(6)
Klasa 7.
(5)
Klasa 8.
(5)
Klasa 5.
(4)
Klasa 6.
(4)
Klasa 4.
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Studenci
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Chorzy na reumatoidalne zapalenie stawów
(1)
Chorzy po przebytych udarach
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Klasa 0.
(1)
Młodzież trudna
(1)
Młodzież z ADHD
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele geografii
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niedowidzący
(1)
Niewidomi
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Rehabilitanci
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Temat
Uczucia
(25)
Myślenie
(17)
Relacje międzyludzkie
(15)
Kreatywność
(14)
Percepcja wzrokowa
(12)
Spostrzeganie
(12)
Uwaga (psychologia)
(11)
Współdziałanie
(10)
Wyobraźnia
(9)
Trening umiejętności społecznych
(8)
Trening umysłu
(8)
Zwierzęta
(8)
Storytelling
(7)
Słownictwo
(7)
Mnożenie (matematyka)
(6)
Pamięć
(6)
Poczucie własnej wartości
(6)
Przyroda
(6)
Samopoznanie
(6)
Skojarzenia (psychologia)
(6)
Wiedza
(6)
Język polski
(5)
Narracja
(5)
Nauka czytania
(5)
Nauka liczenia
(5)
Potwory
(5)
Wyobraźnia przestrzenna
(5)
Czytanie sylabowe
(4)
Dodawanie (matematyka)
(4)
Empatia
(4)
Grimm, Jacob (1785-1863)
(4)
Grimm, Wilhelm (1786-1859)
(4)
Historia
(4)
Język angielski
(4)
Komunikacja
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Magia
(4)
Matematyka
(4)
Percepcja dotykowa
(4)
Rozwój społeczny
(4)
Współzawodnictwo
(4)
Asertywność
(3)
Badania naukowe
(3)
Dedukcja
(3)
Dzieci
(3)
Dzielenie (matematyka)
(3)
Ekosystem
(3)
Geografia
(3)
Gra słów
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Kompromis
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Motoryka mała
(3)
Myślenie matematyczne
(3)
Odejmowanie (matematyka)
(3)
Odporność psychiczna
(3)
Podróże
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Refleks
(3)
Regulacja emocji
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Samoświadomość
(3)
Segregacja odpadów
(3)
Stres
(3)
Wymowa
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Architekci
(2)
Darwin, Charles (1809-1882)
(2)
Ekologia
(2)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Inwestycje
(2)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(2)
Kalambury
(2)
Kompetencje emocjonalne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Korekcja mowy
(2)
Koty
(2)
Logika
(2)
Logopedia
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Miasta
(2)
Młodzież
(2)
Nauka
(2)
Pamięć słuchowa
(2)
Percepcja słuchowa
(2)
Pewność siebie
(2)
Pisownia
(2)
Planowanie
(2)
Pociągi
(2)
Polacy
(2)
Popularyzacja wiedzy
(2)
Potrzeba (psychologia)
(2)
Projektowanie
(2)
Relacje międzypokoleniowe
(2)
Retoryka
(2)
Rodzina
(2)
Temat: dzieło
Hänsel und Gretel
(2)
Bremer Stadtmusikanten
(1)
Cendrillon
(1)
Dune
(1)
Grimm, Wilhelm (1786-1859)
(1)
Grimme ælling
(1)
Lille Havfrue
(1)
Lille pige med svovlstikkerne
(1)
Maître chat ou le Chat botté
(1)
O krasnoludkach i o sierotce Marysi
(1)
Petit Chaperon Rouge
(1)
Prindsessen paa ærten
(1)
Schneewittchen
(1)
Skazka o rybake i rybke
(1)
Sneedronningen
(1)
Standhaftige tinsoldat
(1)
Tommelise
(1)
Vom Fischer und seiner Frau
(1)
Temat: czas
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(3)
Świat
(2)
Ameryka
(1)
Brema (Niemcy ; kraj związkowy)
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(151)
Gry edukacyjne
(104)
Gry planszowe
(72)
Gry i zabawy dziecięce
(20)
Gry w karty
(13)
Gra kooperacyjna
(8)
Materiały pomocnicze
(8)
Quizy
(8)
Gry strategiczne
(5)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry w kości
(3)
Układanki
(3)
Escape rooms
(2)
Gry psychologiczne
(2)
Karty metaforyczne
(2)
Poradnik
(2)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(177)
Edukacja i pedagogika
(115)
Psychologia
(28)
Językoznawstwo
(10)
Matematyka
(9)
Biologia
(6)
Historia
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Ochrona środowiska
(4)
Architektura i budownictwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
201 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 14.07.2025
(Next Step)
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 45-90 minut.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 4 zestawy żetonów budowli (24 zielone, 24 różowe, 24 pomarańczowe, 24 niebieskie), 78 kart zasobów, 48 żetonów zasobów, 12 kart drogi, 30 kart misji, 4 karty pomocy, 18 żetonów dodatkowych, 1 kostkę,1 instrukcję.
Rok wydania na podstawie sklepu internetowego taniaksiazka.pl.
Pierwsza edycja gry została wydana przez Black'N'White Games Ltd. w Rydze.
Możliwy wariant gry kooperacyjnej.
Wiek graczy: 9+.
Gra rodzinna.
Akcja gry toczy się w 2049 roku, 20 lat po tym jak pierwsi ludzie zaczęli zamieszkiwać Czerwoną Planetę. Cztery marsjańskie kolonie rywalizują ze sobą o zasoby potrzebne do rozwoju. Celem gry jest budowa stacji ujęcia wody na biegunie północnym planety - umiejscowionym na środku planszy. Osoba, która dokona tego jako pierwsza, bedzie miała do swojej dyspozycji największe zasoby wody na Marsie i tym samym zostanie zwycięzcą. Prowadź ekspansję, oszczędzaj zasoby, buduj jedną stację za drugą, ryzykuj i kradnij - od Ciebie zależy, którą strategię przyjmiesz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 390 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 14.07.2025
Straszny dwór / autor: Annick Lobet ; ilustracje: Tomek Larek, Paul Drouin ; tłumaczenie Tomasz Lanczewski. - Warszawa : Foxgames, copyright ©2016. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 20x20x5 cm.
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 15 minut.
Pudełko zawiera: 1 dwustronną planszę, 4 pionki graczy (i podstawki do pionków), 4 żetony kluczy, 8 żetonów duchów, 1 kostkę do gry, 1 instrukcję.
Pierwsza gra została wydana przez Le Scorpion masqué w Montrealu.
Tłumaczenie z języka angielskiego.
Wiek graczy: 6-106 lat.
Gra dla młodszych i starszych graczy.
Na wzgórzu za twoim domem znajduje się posępny, opuszczony dwór spowity wieczną mgłą. Wraz ze swoją wierną podwórkową bandą lubicie się tam zakradać przez starą, przerdzewiałą bramę i grać w cykora. Wczorajsza wyprawa była jednak inna, ponieważ dostrzegliście we mgle dziwne, świetliste sylwetki. Dorośli nigdy wam nie uwierzą, postanowiliście więc, że uratujecie miasto i za pomocą sprytu oraz wiedzy czerpanej z komiksów przepędzicie duchy tam, skąd przybyły.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 388 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 14.07.2025
Metropolia / autor: Masao Suganuma ; ilustracje: Noboru Hotta. - Warszawa : Foxgames, © 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 20x20x5 cm.
(Gry Japońskie)
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 30 minut.
Pudełko zawiera: 24 karty startowe, 84 karty nieruchomości, 68 kart dodatkowych, 60 monet, 2 kostki, 1 instrukcję.
Zawiera dodatek Metropolia Plus.
Pierwsza gra została wydana przez Groundig Inc. w Tokio.
Wiek graczy: 8-108 lat.
Gra dla młodszych i starszych graczy.
Jesteś burmistrzem i starasz się rozbudować swoje miasto do poziomu metropolii. Buduj biurowce, stadiony, sklepy, pizzerie i bary sushi by czerpać z nich zyski. Możesz też budować kopalnie oraz wysyłać kutry rybackie na połowy makreli. Rozwijaj swoje miasto i stwórz imponującą metropolię!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 382 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 14.07.2025
Zaginiony klucz / kierownik projektu Arthur Décamp ; tłumaczenie Magda Kożyczkowska - Gdańsk : Rebel ; Poitriers : Libellud, © 2019. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 28x28x6 cm.
Liczba graczy: 2-6. Czas rozgrywki: 20 minut.
Pudełko zawiera: 84 karty, 9 żetonów wskazówek, 3 płytki strefy wskazówek, zasłonkę z podstawką, tor i znacznik tur, żeton bonusowy, 1 instrukcję.
Do gry dostępna jest dedykowana aplikacja, która usprawnia zabawę: pozwala odnotować numer klucza, prowadzi graczy oraz zawiera minutnik. Jej instalacja nie jest konieczna do gry, ale może ją ułatwić i uczynić jeszcze przyjemniejszą. Kod QR na pudełku.
Wiek graczy : 8+.
Zaginiony Klucz to zbudowana na współpracy gra towarzyska o bardzo uniwersalnym charakterze, oparta o dedukcję i zabawę ze skojarzeniami. To od waszego współdziałania i skutecznej komunikacji zależy, czy klucz zostanie odnaleziony!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 383 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 14.07.2025
Kotobirynt / gra autorstwa Antoine"a Bauzy ; zilustrowna przez Stéphana Escapę. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 10x10x3 cm.
Liczba graczy: 1-4.
Pudełko zawiera: 43 karty (26 kart kanałów, 15 kart kotów, 2 karty opiekunów), 1 instrukcję.
Data wydania na podstawie sklepu internetowego Bonito.pl.
Wiek graczy: 6-116 lat.
Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 384 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 11.07.2025
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 30 minut.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 110 kart misia (96 kart zabawy, jedzenia, oznak i flag, 8 portretów, 6 kart miast), 55 kart podróżowania, 5 drewnianych misiów, 1 instrukcję.
Instrukcja zawiera opracowanie historyczne.
Na pudełku oraz w instrukcji błędnie podana liczba kart.
Broszura z instrukcją w wersji polskiej i angielskiej w kierunku przeciwstawnym.
Bibliografia na stronie 32 broszury.
Tekst równoległy w języku angielskim.
Wiek graczy: 6+.
Odwołujący się do realiów II wojny światowej Miś Wojtek ukazuje dzieje Polaków wywiezionych z terenów okupowanych przez Związek Sowiecki i ich długą wędrówkę z Rosji, przez Iran, Palestynę, Egipt i Włochy aż do Szkocji. W grze, podążając szlakiem żołnierzy 2. Korpusu Polskiego, zbieramy pamiątki związane z losami żołnierzy i ich słynnego niedźwiedzia Wojtka. Kto zbierze najlepszy zbiór pamiątek, zwycięża.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 381 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 11.07.2025
Nie mów tak, nie mów nie. - Szczecin : Epee Polska ; Broechem: Megablu, © 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 26x33x6 cm.
Liczba graczy: 2-6. Czas rozgrywki: 20 minut.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 6 pionków, 1 dzwonek, 55 kart dla dzieci, 55 kart dla dorosłych, 1 instrukcję.
Tekst na pudełku oraz intrukcji równoległy w języku angielskim.
Wiek graczy: 7+.
Dla dzieci i dorosłych.
Fantastyczna gra dla dzieci i dorosłych, w której każdy musi popisać się wyobraźnią! Na grę składa się aż 900 pytań przygotowanych tak, byś mógł zwieść całą rodzinę! Pytania zostały podzielone na dwa poziomy zaawansowania: dla dzieci i dorosłych i obejmują zagadnienia m.in. z historii, geografii, muzyki, sportu czy telewizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 385 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 09.07.2025
Memory : flagi świata : edukacyjna gra towarzyska / pomysł gry i wybór zdjęć: Julia Pogorzelska. - Częstochowa : Adamigo, [2018]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 25x22x5 cm.
Liczba graczy: 2-6.
Pudełko zawiera: 80 tafelków, 1 instrukcję.
Rok wydania na podstawie sklepu internetowego Bonito.pl.
Wiek graczy: 7-99 lat.
Jest to doskonała gra towarzyska dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Młody gracz ma okazję zapoznać się z wyglądem aż 40 flag różnych państw z całego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 389 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 09.07.2025
Gorący ziemniak : mini. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 18x12x4 cm.
Liczba graczy: 2-5.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 1 bączek, 1 gorący ziemniak (kulka), 55 kart pytań, 1 instrukcję.
Rok wydania na podstawie księgarni internetowej swiatksiazki.pl.
Na pudełku oraz instrukcji dostępny kod QR do aplikacji multimedialnej zastępującej bączka.
Na pudełku: pyszna zabawa w każdej podróży. Myśl, kojarz, rzucaj!
Wiek graczy: 8+.
Przezabawna gra rodzinna, sprawdzająca refleks, która podbiła serca setek tysięcy graczy. Myśl, kojarz, rzucaj i pozbądź się Gorącego Ziemniaka zanim się sparzysz! Zacięta rywalizacja, kilkaset nietypowych pytań, uciekający czas i „Ziemniak” którego musisz się pozbyć nim upłynie czas. Pozornie proste pytania na które odpowiedzi nie muszą być oczywiste. Salwy śmiechu i moc dobrej zabawy gwarantowana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 387 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 09.07.2025
Fashion show / autor: Marcin Kłos ; ilustracje: Katarzyna Urbaniak. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, © 2019. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 27x27x8 cm.
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 20-40 minut.
Pudełko zawiera: 6 planszetek pracowni, 36 kart strojów, 36 kart dodatków, 28 kart (24 karty konsultantów, 4 karty pomocy), 11 szyldów (4 szyldy przymierzalni, 4 szyldy atelier, 1 szyld szwalni, 1 szyld trendy, 1 szyld outlet), 8 znaczników akcji, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 instrukcję.
Wiek graczy 7+.
Gra rodzinna.
Wciel się w projektanta i przygotuj niezwykłe stroje, które staną się hitem na nadchodzącym pokazie Fashion Show! Zdecyduj, gdzie będziesz szukał inspiracji – w spalonych czerwieniach stylu hiszpańskiego, orientalnych motywach japońskich, a może postawisz na francuską prostotę, szyk i elegancję? Do zwycięstwa potrzebne będą: duża dawka kreatywności, niesamowite pomysły, znajomość modowych trendów i wyczucie stylu. Pokaz coraz bliżej, wielka machina ruszyła – trzeba zrobić zakupy, zamówić projekty i skompletować całą kolekcję! Wygra ten projektant, który ze wszystkim zdąży na czas! „Fashion Show” to rywalizacyjna gra karciana dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 386 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 09.07.2025
Dixit : Obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; [ilustracje] Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel ; Poitriers : Libellud, © [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 28x28x6 cm.
Liczba graczy: 3-6. Czas rozgrywki: 30 minut.
Pudełko zawiera: 84 karty z ilustracjami, tor punktacji wewnątrz pudełka, 6 drewnianych króliczków, 36 znaczników do głosowania, 1 instrukcję.
Rok wydania na podstawie strony dystrybutora.
Wiek graczy: 8+.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 379 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 26.06.2025
Column arithmetic = [Arytmetyka kolumnowa]. - [Warszawa] : [Adar], [2024]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 26x21x5 cm.
Pudełko zawiera: 24 karty, 14 kolorowych klocków, 30 kolorowych krążków, 1 podstawę z 5 palikami, 1 podstawek, 1 klepsydrę.
Tytuł równoległy nadany przez katalogującego.
Informacje dotyczące adresu wydawniczego na podstawie sklepu internetowego swiatksiazki.pl.
Gra w angielskiej wersji językowej.
Wiek graczy: 3+.
Dwa warianty gry: 1. Odwzorowanie układu z 19 kolorowych kart przy użyciu klocków. 2. Wykonanie działań matematycznych zapisanych na białych kartach przy użyciu krążków. Zaleca się wykonanie zadań na czas wykorzystując klepsydrę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 369 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 12.06.2025
TYiTUS 10+ : wyobraź sobie, że... : trening umiejętności społecznych / Katarzyna Kępska. - Wydanie II. - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 17x12x4 cm.
Pudełko zawiera: 8 talii po 24 karty (192 karty), 1 instrukcję.
2 wersje gry: do ćwiczeń indywidualnych, do ćwiczeń grupowych.
Wiek graczy: 10+.
Z kart mogą korzystać psycholodzy, pedagodzy, terapeuci oraz inni specjaliści.
Karty TYiTUS 10+ to narzędzie przeznaczone do rozwijania kompetencji społecznych dzieci i młodzieży od 10 r.ż. Pomoc świetnie sprawdzi się na zajęciach indywidualnych lub grupowych Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). W każdej talii są 24 karty z zadaniami. Karty z numerami 1-20 zawierają opisy konkretnych, codziennych sytuacji oraz pytania i polecenia do wykonania, a karty 21-24 to pytania ogólne z danej kategorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 378, POM 377 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 10.06.2025
Karty logopedyczne : głoski syczące / [opracowanie: Magdalena Hinz ; ilustracje: Krzysztof Spychał]. - Wydanie III. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 14x8x3cm.
Pudełko zawiera: 2 talie po 52 karty, 1 instrukcję (w formie zeszytu 21 cm.).
W zestawie znajdują się 2 talie kart logopedycznych, które zostały opracowane na takich samych zasadach jak tradycyjne karty. Funkcję kolorów spełniają tutaj głoski syczące: c, dz, s, z. Zamiast figur karcianych występują ponumerowane obrazki, w których nazwach jest jedna z wymienionych głosek. Karty są oczywiście 52 po 13 dla każdej głoski. Dzięki podobieństwu kart logopedycznych do tradycyjnej talii kart można nimi grać we wszystkie gry karciane (czasem na uproszczonych zasadach ze względu na wiek graczy), a przy okazji ćwiczyć wymowę głosek syczących. W dołączonej do kart instrukcji zostały opisane takie gry, jak: Piotruś, 1 2 3, Makao, Remik, Wojna, Pasjans, Memo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 348 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 10.06.2025
Leśne harce : zabawy logopedyczne / autorka poleceń na mówienie: Urszula Petrycka-Fruga, ilustracje: Katarzyna Nowowiejska. - Wydanie I. - Warszawa: Edgard, © 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 18x19x5 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1 lub więcej. Czas rozgrywki: 15-20 minut.
Pudełko zawiera: 70 kart, 1 kostkę, 1 instrukcję.
Na pudełku: Gimnastyka buzi, ciała i języka. 70 wciągających zabaw.
Wiek graczy: 3-7 lat.
Leśne Zwierzaki zapraszają do zabaw wspierających poprawą wymowę. Kto ma ochotę na wesołe skoki, tańce, cmoki? Śpiewanki, powtarzanki i zabawy z sylabami? Wylosujcie wyzwanie i ćwiczcie buzie, języki oraz... całe ciało.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 239 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 10.06.2025
Feluś i Gucio grają w sylaby / ilustracje Marianna Schoett. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 25x21x4 cm.
(Feluś i Gucio)
Liczba graczy: 1-4. Czas gry: 15-30 min.
Pudełko zawiera: 4 plansze, 108 płytek, 4 części separatora, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 5+
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 99, POM 98 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 05.06.2025
TYiTUS 6+ : wyobraź sobie, że... : trening umiejętności społecznych / Katarzyna Kępska. - Wydanie I. - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 17x12x4 cm.
Pudełko zawiera: 8 talii po 24 karty (192 karty), 1 instrukcję.
2 wersje gry: do ćwiczeń indywidualnych, do ćwiczeń grupowych.
Wiek graczy: 6+.
Karty TYiTUS 6+ to narzędzie przeznaczone do rozwijania kompetencji społecznych dzieci i młodzieży od 6 r.ż. Pomoc świetnie sprawdzi się na zajęciach indywidualnych lub grupowych Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). W każdej talii są 24 karty z zadaniami. Karty z numerami 1-22 zawierają opisy konkretnych, codziennych sytuacji oraz pytania i polecenia do wykonania, a karty 23 i 24 to pytania ogólne z danej kategorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 375 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 05.06.2025
TYiTUS 14+ : wyobraź sobie, że... : trening umiejętności społecznych / Katarzyna Kępska-Zieja. - Wydanie I. - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 17x12x4 cm.
Pudełko zawiera: 8 talii po 24 karty (192 karty), 1 instrukcję.
2 wersje gry: do ćwiczeń indywidualnych, do ćwiczeń grupowych.
Wiek graczy: 14+.
Karty TYiTUS 14+ to narzędzie przeznaczone do rozwijania kompetencji społecznych dzieci i młodzieży od 14 r.ż. Pomoc świetnie sprawdzi się na zajęciach indywidualnych lub grupowych Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). W każdej talii są 24 karty z zadaniami. Karty z numerami 1-10 zawierają opisy konkretnych, codziennych sytuacji oraz pytania i polecenia do wykonania, a karty 11-20 dotyczą ogólnej wiedzy z danej kategorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 374, POM 373 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 28.05.2025
Gra we wspomnienia / Adriana Kopeć. - Warszawa : Wydawnictwo Psychologiadziecka.org, 2025. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 16x12x4 cm.
Na pudełku: Dla znajomych, przyjaciół, rodziny, psychologów, nauczycieli.
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 25-40 minut.
Pudełko zawiera: 126 kart wspomnień, 74 karty (5 talii x12 kart początkowych,7 kart dodatkowych, 6 kart specjalnych, 1 karta opowiadania wspomnienia), 1 bloczek do zapisywania punktacji, 1 instrukcję.
Data wydania wg Wydawcy.
Wiek graczy: 10+.
Ggra karciana, która przeniesie Cię w czasie i pozwoli odtworzyć ważne, zabawne, trudne, wyjątkowe i cenne chwile. Liczba różnorodnych kart akcji i kart wspomnień, a także system punktacji, łatwe zasady i kilka wariantów gry sprawiają, że każda rozgrywka jest unikalna. Daj porwać się wspomnieniom i opowiedz znajomym, jak Ty to wszystko pamiętasz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 339, POM 340 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 27.05.2025
Data wydania ze strony Fundacji Szkoła z Klasą.
Na pudełku: Przechytrz algorytm i zdobądź nowych znajomych!.
Liczba graczy: 3-7. Czas rozgrywki: 10-20 minut.
Pudełko zawiera: 102 karty, 1 instrukcję.
Wiek graczy: 10-99+.
Oktogram jest grą z fikcyjną fabułą, w której dużą część przedstawionych sytuacji można zastosować w życiu codziennym. To symulacja mediów społecznościowych oraz ich algorytmów, a także baniek filtrujących i informacyjnych. Celem nadrzędnym, oprócz przyjemności z samej gry, jest wprowadzenie do omówienia zjawisk występujących w mediach społecznościowych, a potencjalnie także stworzenie środowisk i sytuacji podobnych do tych, w których osoby grające mogą się znaleźć w internecie. Gra zapewnia doświadczenia i przekazuje informacje, dzięki którym graczom w przyszłości będzie łatwiej zrozumieć sposób działania mediów społecznościowych oraz poruszać się po nich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. POM 372, POM 371 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej