Form of Work
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia
(1)
Author
Paradowski Mateusz
(2)
Paśko Ingrid
(1)
Wawer Rafał
(1)
Zimak Paulina
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(3)
Subject
Animacja komputerowa
(4)
Biblioteki
(2)
Strony WWW
(2)
Nauczanie początkowe
(1)
Przyroda
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
6 results Filter
Authority data
Animacja komputerowa (hasło przedmiotowe)
zob. też After Effects (hasło przedmiotowe) ; Corel R.A.V.E (hasło przedmiotowe) ; Director (hasło przedmiotowe) ; DirectX (hasło przedmiotowe) ; Direct3D (hasło przedmiotowe) ; Flash (program komputerowy) (hasło przedmiotowe) ; Flex (hasło przedmiotowe) ; Generator (program komputerowy) (hasło przedmiotowe) ; Kinematyka odwrotna (hasło przedmiotowe) ; LiveMotion (hasło przedmiotowe) ; Maya (program komputerowy) (hasło przedmiotowe) ; Ruch (hasło przedmiotowe) ; Rzeczywistość wirtualna (hasło przedmiotowe) ; Specjaliści ds. animacji multimedialnych (hasło przedmiotowe) ; Sztuka nowych mediów (hasło przedmiotowe) ; Titan 2.0 (silnik gier) (hasło przedmiotowe) ; Wallaby (program komputerowy) (hasło przedmiotowe)
zob. też Film animowany (hasło przedmiotowe) ; Grafika komputerowa (hasło przedmiotowe) ; Mapa animowana (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-2786-7
Bibliogr. s. [155]-160.
Streszczenie: Część teoretyczna pracy przedstawia zagadnienia dotyczące problemu poznania w procesie nauczania, interpretacji obrazu umysłowego człowieka w odniesieniu do badań J.Brunera i J.Piageta, metod tworzenia operacji myślowych, percepcji wzrokowej i wizualnej aktywności człowieka oraz wpływu mediów na unowocześnienie procesu dydaktycznego. Część badawcza omawia wyniki badań eksperymentalnych przeprowadzonych w 2005 roku w szkołach budowlanych Lublina, Biłgoraja i Chełma. Celem badań było określenie skuteczności zastosowania animacji komputerowej w procesie kształcenia (podniesienie trwałości wiedzy uczniów).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-e-216 294900 PNS (1 egz.)
Authority data
No cover
Article
In basket
BiblioGIF / Mateusz Paradowski. W: Biblioteka w Szkole. 2019, nr 11, Biblioteka Centrum Informacji. 2019, nr 4, s. 8-9. - 2019.
Artykuł z czasopisma "Biblioteka w Szkole".
No cover
Article
In basket
Zakreskowani / Mateusz Paradowski. W: W: Biblioteka w Szkole. 2019, nr 11, Biblioteka Centrum Informacji. 2019, nr 4, s. 10. - 2019.
Artykuł z czasopisma "Biblioteka w Szkole".
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again