Form of Work
Artykuły
(4)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Author
Szabłowski Stanisław (pedagog)
(2)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Osmenda Agata
(1)
Ruchniewicz Krzysztof (1967- )
(1)
Sikorska Marta
(1)
Szafraniec Marek
(1)
Wilk Maria (informatyka)
(1)
Wojniak Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele historii
(1)
Subject
Blog edukacyjny
(7)
Metody nauczania
(4)
Zastosowania internetu w edukacji
(4)
Moodle
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Web 2.0
(3)
WebQuest
(3)
Zastosowania multimediów w edukacji
(3)
E-learning
(2)
Kanały RSS
(2)
Platforma internetowa
(2)
Popularyzacja wiedzy
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Wirtualne laboratoria
(2)
Edukacja medialna
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Nauczyciele
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Uczniowie
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Poradnik
(3)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 312750 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Blog jako narzędzie pracy nauczyciela i ucznia / Marta Ciesielka, Agata Osmenda. W: Edukacyjne i społeczne wyzwania rzeczywistości cyfrowej. s. 29-43. - 2017.
Bibliografia, netografia na stronach 42-43.
Streszczenie w języku angielskim.
No cover
Article
In basket
Nauczyciel historii a prowadzenie bloga / Krzysztof Ruchniewicz. W: Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli wydawane na zlecenie Ministerstwa Oświaty przy współpracy Polskiego Towarzystwa Historycznego. 2018, nr 6, s. 6-9. - 2018.
Book
In basket
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Dodruk. - Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze, 2011. - 210 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [197]-203. Netografia na stronach [205]-210.
Streszczenie: Autor omawia podstawy e-learningu (modele kształcenia, standardy, przegląd koncepcji pedagogicznych, multimedia), opracowania metodyczne na potrzeby e-learningu (narzędzia edytorskie, edycja multimediów, narzędzia sieciowe, narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji), platformy edukacyjne (Moodle, Claroline, Dokeos, Ilias, Olat, PeLP, LeMill, Eduslide, WIZiQ), e-learning oparty na technologii Web 2.0 (m.in. aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce), a także metodykę projektowania i wdrażania e-learningu w szkole: metody kształcenia (metody programowane, projektów, gier dydaktycznych, symulacyjne, laboratoryjne, dyskusję), model behawiorystyczny nauczania, model konstruktywistyczny uczenia się oraz cechy dobrego kursu on-line.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 300619 (1 egz.)
Book
In basket
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze, copyright 2009. - 210 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [197]-203. Netografia na stronach [205]-210.
Streszczenie: Autor omawia podstawy e-learningu (modele kształcenia, standardy, przegląd koncepcji pedagogicznych, multimedia), opracowania metodyczne na potrzeby e-learningu (narzędzia edytorskie, edycja multimediów, narzędzia sieciowe, narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji), platformy edukacyjne (Moodle, Claroline, Dokeos, Ilias, Olat, PeLP, LeMill, Eduslide, WIZiQ), e-learning oparty na technologii Web 2.0 (m.in. aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce), a także metodykę projektowania i wdrażania e-learningu w szkole: metody kształcenia (metody programowane, projektów, gier dydaktycznych, symulacyjne, laboratoryjne, dyskusję), model behawiorystyczny nauczania, model konstruktywistyczny uczenia się oraz cechy dobrego kursu on-line.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-213 296286 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again