Forma i typ
Artykuły
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Gabryś-Klus Natalia
(1)
Kossakowska-Jarosz Krystyna
(1)
Lach-Rosocha Jadwiga
(1)
Micherda Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Temat
Polacy za granicą
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Inność
(1)
Literatura polska
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Pamięć zbiorowa
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Polacy
(1)
Postpamięć
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Putzlacher, Renata
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Tożsamość narodowa
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Czeski Cieszyn (Czechy)
(4)
Zaolzie
(2)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Śląsk Cieszyński
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-208.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Publikacja zawiera omówienie wychowania przez sztukę w teoriach pedagogicznych (Platon, Arystoteles, Św.Augustyn, Św.Tomasz, I.Kant, G.W.F.Hegel, H.Bergson, J.Dewey, H.Read, S.Szuman, R.Ingarden) oraz w praktyce edukacyjnej (Stany Zjednoczone, Francja, Niemcy, Szwajcaria, Polska). Autorka zwraca uwagę na zabytki architektury i zbiory sztuki jako kategorie wychowawcze i ich wykorzystanie w edukacji regionalnej. W swojej pracy podaje przykład wykorzystania sztuki Cieszyna w wychowaniu społeczności pogranicza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 293912, 293911 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej