Forma i typ
Artykuły
(3)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Besta Tomasz
(1)
Christensen C. Roland
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Marciszewski Witold (1930- )
(1)
Nyka Maciej
(1)
Zielewska-Rudnicka Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(3)
Temat
Dyskusja
(6)
Metody nauczania
(2)
Filozofia
(1)
Filozofia dialogu
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Shor, Ira (1945- )
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rola dyskusji w nauczaniu i wychowaniu / Witold Marciszewski. - Warszawa : "Książka i Wiedza", 1976. - 214, [2] s. : ilustracje ; 18 cm.
(Młodzież, Nauczyciel, Społeczeństwo)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130050, 130049 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Reforma Edukacji)
Streszczenie: Praca poświęcona dyskusji jako jednej z metod nauczania. Krótko omówiono: fazy dyskusji, rodzaje dyskusji, techniki jej prowadzenia (dywanik pomysłów, dyskusja punktowana, metaplan, technika śnieżnej kuli, pomyśl - omów - przedstaw, 6x6x6, za i przeciw, przesłuchanie, drzewko decyzyjne). Przestawiono propozycje zagadnień, w jakich można wykorzystać metodę dyskusji przy opracowywaniu lektur w szk. podstawowej, gimnazjum i liceum; scenariusze lekcji jęz. polskiego (z wykorzystaniem drzewek decyzyjnych): w kl. VI o "Ani z Zielonego Wzgórza" L.M. Montgomery, w kl. IV o "Królowej Śniegu" H.Ch. Andersena, dwa w kl. II gimnazjum - jeden o "Małym Księciu" A. de Saint-Exup'ery'ego i "Buszującym w zbożu" J.D. Salingera, drugi o "Balladynie" J. Słowackiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 278578, 278577 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-187. Indeks.
Streszczenie: Autorka podejmuje problematykę dialogu w szerokim kontekście źródeł i ewolucji tego pojęcia w historii filozofii. Analizuje propedeutykę filozofii, historię filozofii i etykę jako przedmioty kształcenia filozoficznego w szkole oraz przedstawia cele i metody ich realizacji uwzględniające dialog. Odwołuje się do polskiej tradycji edukacji filozoficznej w okresie międzywojennym. Szczególną uwagę zwraca na aksjologiczny i użytkowy charakter dialogu, wykraczający ku wartościom personalnym. Omawia zastosowanie dialogu we współczesnych programach (np. "Filozofia dla dzieci"), wg założeń programowych M. Lipmana i w poszczególnych podręcznikach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 285240 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej