Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(2)
Autor
Mickiewicz Janina
(2)
Górniewicz Ewa (1959- )
(1)
Rudzińska-Rogoża Aneta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Nastolatki
(2)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko ryzyka dysleksji
(1)
Ryzyko dysleksji
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 91.
Streszczenie: Przykłady zaburzeń, diagnoza (badanie psychologiczne i pedagogiczne) dzieci i młodzieży (w normie intelektualnej) ze starszych klas szk. podst. i szk. średniej, z trudnościami w czytaniu i pisaniu na podst. danych Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Toruniu; problematyka oceny prac pisemnych i znaczenie jej zindywidualizowania (skutki psychologiczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270145 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 269937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 130-[131].
Streszczenie: Opracowanie zawiera poglądowe ujęcie i interpretację zjawiska specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu; stanowi wypracowany w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Toruniu, model postępowania diagnostycznego i metod diagnostycznych w badaniu pedagogicznym uczniów w starszym wieku szkolnym z podejrzeniem zaburzeń funkcji percepcyjno-motorycznych rzutujących na sprawność pisania i czytania. Książka zawiera też szereg wskazówek i porad dla nauczycieli (np. ocenianie pisemnych prac z dysortografią).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 273186 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 273187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 56-58.
Streszczenie: W porównaniu z poprzednim wydaniem publikacja różni się tylko tekstem wstępu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. [141-143].
Streszczenie: W części teoretycznej autorzy skupiają się na wyjaśnieniu zjawiska ryzyka dysleksji oraz na zasadach jej diagnozowania. Poruszają także tematykę roli placówek przedszkolnych i wczesnoszkolnych w pracy nad dziećmi z objawami dysleksji. Część druga ma charakter terapeutyczno-profilaktyczny. Zawiera metody pracy z dziećmi (np. metodę glottodydaktyki przedszkolnej i szkolnej) oraz przykłady zajęć stymulujących i wspomagających ich rozwój (m. in. ćwiczenia, gry i zabawy korekcyjno-kompensacyjne). Praca adresowana do nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeutów pedagogicznych, pedagogów szkolnych, studentów kierunków pedagogicznych, a także do rodziców, którzy chcą się aktywnie włączyć w oddziaływania profilaktyczno-terapeutyczne wobec własnych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303518, 303246 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej