Forma i typ
Artykuły
(2)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Borowik Joanna (pedagog)
(1)
Kozubska Alicja
(1)
Nosek Katarzyna
(1)
Trąbka Agnieszka
(1)
Winiecka Katarzyna
(1)
Ziółkowski Przemysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Studenci
(1)
Temat
Dzieci trzeciej kultury
(3)
Migracje
(2)
Socjalizacja
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dzieci
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kształcenie
(1)
Młodzież
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Polacy za granicą
(1)
Rodzicielstwo na odległość
(1)
Rodzina
(1)
Rodzina transnarodowa
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły
(1)
Uniwersytety dziecięce
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Gmina Czarna Białostocka (woj. podlaskie, pow. białostocki)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308790 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 163-170.
Streszczenie: Scharakteryzowano pojęcie i typy kultury, genezę i kierunki rozwoju pedagogiki kultury, znaczenie kultury pedagogicznej dorosłych dla rozwoju dzieci i młodzieży, rolę dziadków w wychowaniu, pojęcie i funkcje rodziny, jej rolę w socjalizacji kulturowej dziecka oraz wybrane aspekty wychowania i zagrożenia funkcjonowania dziecka w rodzinie. Omówiono genezę, pojęcie funkcje, patologie i kulturowe znaczenie czasu wolnego, jego wykorzystywanie przez dzieci i młodzież, rolę rodziny, szkoły i stowarzyszeń w jego organizowaniu. Wskazano na znaczenie, rolę gier i zabaw w rozwoju dziecka, ich wybrane typologie, właściwości i funkcje. Przedstawiono ideę, cele i zadania uniwersytetów dziecięcych, prawa i obowiązki małych studentów oraz uniwersytety trzeciego wieku jako miejsca krzewienia kultury. Porównano wybrane uniwersytety dziecięce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311730 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-E-e-114 310890 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej