Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Autor
Barbera Mary Lynch (1965- )
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Popławska Aneta
(1)
Rasmussen Tracy (1958- )
(1)
Smereka Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(4)
Korekcja mowy
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Autyzm
(3)
Afazja
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Myślenie
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Piaget, Jean (1896-1980)
(1)
Podejście Verbal Behavior
(1)
Psychoterapia
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(1)
Teoria umysłu
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Trening czystości
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zachowanie werbalne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis 3057)
Bibliografia na stronach 375-381.
Streszczenie angielskie.
Streszczenie: Zawiera zagadnienia: rozwój mowy dziecka od niemowlęctwa do okresu wczesnoszkolnego, opóźniony rozwój mowy (uszkodzenia korowego ośrodkowego układu nerwowego, uszkodzenia podkorowego ośrodkowego układu nerwowego, zaburzenia w działaniu receptorów i efektorów), zjawisko autyzmu (historia badań, opis syndromu autystycznego). Autorka omawia autyzm w świetle wiedzy o mózgu, przebieg terapii dyskursywnej i jej wpływ na teorię umysłu dzieci dotkniętych autyzmem (Test Fałszywych Przekonań, Test Domniemanej Wiedzy, Test Domniemanych Stanów Emocjonalnych, Test Domniemanych Umiejętności, Test Domniemanych Doświadczeń, Test Rozpoznawania Mimicznego Wyrazu Emocji, Językowy Test Ról Społecznych). Podaje studium przypadku chłopca z zespołem Aspergera oraz projekt skali do pomiaru stopnia rozwoju teorii umysłu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 294625 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616.89 MŁY (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; 3131)
Bibliografia na stronach 335-338.
Streszczenie: W książce przedstawiono zastosowanie języka i komunikacji językowej w rozwijaniu umiejętności myślenia u dzieci autystycznych. Autor opisuje myślenie konkretno-praktyczne, dyskursywne, rozwój poznawczy człowieka, wpływ autyzmu na aktywność poznawczą dziecka, Strategię Nauczania Myślenia (SNM) oraz trening czynności rozwiązywania problemów przez osoby z afazją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297096, 296714 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316147 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej