Forma i typ
Artykuły
(3)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Brzeska Karolina
(1)
Konarska Joanna
(1)
Maciarz Aleksandra (1937-2011)
(1)
Pilecka Władysława (1948- )
(1)
Pilecki Jan
(1)
Schier Katarzyna (1958- )
(1)
Szóstyk Barbara
(1)
Treder Kacper
(1)
Zelech Władysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
(6)
Dziecko głuche
(2)
Afazja
(1)
Animaloterapia
(1)
Czytanie
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Hipoplazja móżdżku
(1)
Integracja społeczna
(1)
Narząd ruchu
(1)
Pisanie
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychologia ciała
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retinopatia wcześniaków
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Zespół Retta
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł problemowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 257582, 257581 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-M-c-29 257583 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 241359, 241357 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-M-a-49 240747 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 229)
Bibliogr. s. 165-179.
Streszczenie: Na podstawie wyników badań przeprowadzonych w latach 1991/93 porównano zaburzenia czytania i pisania u dzieci z afazją, głuchych i dyslektycznych. Przedstawiono od strony językoznawstwa ogólnego problematykę wzajemnych stosunków kodów: biernego - czytanie, czynnego - pisanie oraz kodów z uwagi na kanał komunikacji, tj. kodu wtórnego, graficznego w stosunku do kodu wokalno-audytywnego. Omówiono mechanizm błędów oraz przyczyny ich powstawania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275440 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-M-g-126 PNS 275441 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej